Ford P100
#61

Tomatkast on noobel lahendus.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#62

Talv möödus kasti kallal.
Põhi nägi välja paras okse. Kaetud pigi, rooste ja sõnnikuga mis fööni abil kenasti lõhnama hakkas...
[Pilt: IMG_2656.JPG]


Roostekohti oli igas nurgas.

[Pilt: IMG_2671.JPG]

[Pilt: IMG_2715.JPG]

[Pilt: IMG_2784.JPG]

[Pilt: IMG_2817.JPG]

Osa põha ja risttalad läksid vahetusse

[Pilt: IMG_2892.JPG]

[Pilt: IMG_2919.JPG]

Ja krunt+värv

[Pilt: IMG_3008.JPG]

[Pilt: IMG_3017.JPG]

epo krundile läks peale must pinnakas ja peab sobima..
Vasta
#63

Kena töö. Edu! Toungue
Vasta
#64

Tubli töö,kas tagaluugil olev pressitud logo tuleb ikke teist tooni vs.autu ise Rolleyes
Vasta
#65

Tagaluugi logo jääb kerega samat värvi. Niisuur fordifänn ma pole et seda marki kilomeetrikaugusele reklaamida Smile

Aga tagaluuk ise oli ka piisavalt roostes et tuli see pooleks opereerida ja sisekülg päris uus teha.
[Pilt: IMG_2629.JPG]

[Pilt: IMG_2637.JPG]

[Pilt: IMG_2634.JPG]

[Pilt: IMG_2667.JPG]

[Pilt: IMG_3199.JPG]

Lõpptulemus sai päris hea. Vähemalt luuk on sirge ja väljastpoolt originaalvälimusega.

[Pilt: IMG_3205.JPG]
Vasta
#66

(12-06-2015, 08:42 AM)martinjev Kirjutas:  Tagaluugi logo jääb kerega samat värvi. Niisuur fordifänn ma pole et seda marki kilomeetrikaugusele reklaamida Smile
No heakene küll, jäägu siis kiri sama värvi kui kere, aga ümber tähtede madalamaks vajutatud nelinurk võiks siis ikka mingit teist, nt valget värvi olla Big Grin A kuna see oleks veel hullem poosetamine, siis vist ei tule ka see kõne alla Smile
Vasta
#67

Kasti sisu tegin Raptoriga. Pidi olema omadustelt enamvähem sama mis Linex aga odavam.
4-pakk koos kõvendiga maksis 130 euri ja peale kandsin kivikaitse püstoliga.

[Pilt: IMG_3135.JPG]

[Pilt: IMG_3143.JPG]

[Pilt: IMG_3140.JPG]

Auto on tegelt enamvähem koos ja täna sain ARK-s uued dokumendid kätte. Asi laabus üle ootuste lihtsalt. Heitgaasid mõõtsin juba varem ja sellekohane dokument ja ümberehitusotsus näpuvahel läksin ARK garaasi, seal vaadati paberitele otsa, võrreldi kerenumbrit passis olevaga ja saadeti teenindussaali. Isegi kapotialla ei vaadatud. Teenindussaalis maksin passi andmete muutuse eest 20 euri ja sellega ümberehituse paberimajandus lõppes. Passis sai diislist bensiin-kat, 55kW asemel 85kW, värvuseks hall.
Nüüd veel vaja TÜV teha aga kuna passis on rehvimõõt 185R14 siis ilmselt 195/60R15-ga mulle ülevaatust ei anta? tuleb üks komplekt "õigeid rattaid" kokku panna.

[Pilt: IMG_3250.JPG]

[Pilt: IMG_3253.JPG]

[Pilt: IMG_3267.JPG]
Vasta
#68

Hea töö! Silm suisa puhkab vanainimesel.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#69

Vale rehvimõõdu pärast pole küll Ülevaatust vaja karta. Kui silmnähtavalt ebaproportsionaalsed rattad just pole, siis seda ei vaevu keegi kontrollima.

See rehvimõõdu passi märkimine on N-kategooria nõue, aga isegi suurtel seda reaalselt ei vaadata, kui just ratas silma järgi vales mõõdus pole.
Vasta
#70

See rehvimõõdu teema. Ma ei tea kuidas mujal aga Pärnu kandis on ülevaatuspunktid ikka ühed korralikumad rehvimõõdu kontrollijad. Ka meie enda kaubikul all pidid olema 215/70 r16 aga majanduslikel põhjustel 215/75 r16 milledega sai ka ülevaatusele mindud ja mis ka kohe kordus ülevaatusena ära märgiti. Sama ka Tootsi turba ja ka RMK Hiluxidega  milledel peab all olema 255/70 r15 (ja mida ka Amserv läbi vin koodi kinnitab).  Ja ka politseinikud on õppinud selgeks need mõõdud ja tähed mis seal külje peal on. Konkreetne juhus oli Opel Comboga aastast 2000 millel pidid all olema 165r13C aga samuti majanduslikel põhjustel 175/70 r13. Millele kiired reageerijad väänasid ebaseadusliku ümberehituse+korduv ülevaatus. Uuri kas Su Fordile muud mõõtu ei paku . Mul endal kasti Datsun. Peab all olema sama mõõt 185 r14c aga diameetrilt ja saadavuselt all 195/70 r15c. See Datsun ikka veel naabrimehe nimel kuna vanas passis pole mõõte ette nähtud. Cool

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#71

(22-07-2015, 08:03 AM)agaa Kirjutas:  See rehvimõõdu teema. Ma ei tea kuidas mujal aga Pärnu kandis on ülevaatuspunktid ikka ühed korralikumad rehvimõõdu kontrollijad.
...
Konkreetne juhus oli Opel Comboga aastast 2000 millel pidid all olema 165r13C aga samuti majanduslikel põhjustel 175/70 r13. Millele kiired reageerijad väänasid ebaseadusliku ümberehituse+korduv ülevaatus.
...

Combo sai mitte vale rehvimõõdu, vaid ebapiisava koormusindeksi eest korduva. C-rehv ja "tavaline 175/70R13" erinevad märkimisväärselt! Ning usutavasti oli kordnikel ka vingumürgitus kas Combo või mõne teise töötlemisest. Toungue See viimane on küll inimlikust seisukohast mõistetav, kuid ei tohiks siiski ametniku käitumist mõjutada.

Olen ise jagelenud ülevaatusel lamellrehvide kiirusindeksi pärast, mis kantigi VO veana sisse. Lubasin kohe ära vahetada. Vahetasingi: kohe, kui suverehvid alla passis keerata.

Ehk teemaksoleval autol peab jälgima, et koormusindeks klapiks, väike mõõduerinevus (kuigi praegu see enam nii väike polegi) ei ole nii suur patt.

Mina prooviks asjalikumaks tõdetud kohas ülevaatuse ära teha. Paljudes kohtades on korduv tasutaWink Usutavasti nii viisaka töö peale vähegi mõistlik ülevaataja annab nii mõnegi kriipsu andeks.
Vasta
#72

Fordi fännina kiidan tegijat! Ilus töö

Veel pole maha löödud
Vasta
#73

OFF:

Mis rehvide koormusindeksisse puutub, siis perekond Galaxy/Alhambra/Sharan pidi olema erilise tähelepanu all. Neile on ette nähtud rehv koormusindeksiga 94, aga paljud sõidavad sõiduautodele mõeldud rehviga 91.
Tulemus: võimalus omandada riigi aktsiaid, halvemal juhul koormuse all ootamatult purunev rehv.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#74

Kas sul on seal all sierra velg või transiti oma? Kui transiti oma ka läheb, siis ma vaataks korra kuuri taha, äkki on sobivas mõõdus midagi vana bussi all.
Vasta
#75

Tänan pakkumast.
Tagarattad on Bronco omad ja esimesed Scorpio omad. Pildil olevad rattad ei jää, tulevad teised, mis ootavad kõlge kruvimist.
Vasta
#76

(08-05-2015, 16:33 PM)mlsluik Kirjutas:  
(12-04-2015, 13:22 PM)mlsluik Kirjutas:  Kaubiku suverehvid 185 R14C  koos velgedega, pärit Nissan vanette cargo alt, 5*114   Rehvid korralikud, kaasa ka viies ratas tagavaraks, sellel täiesti uus rehv.    4+1tk/60€


[Pilt: DSC_0394.JPG] [Pilt: DSC_0395.JPG]



Kaubiku talverehvid naeltega, väga korralikud. 185R14c    4tk/75€


[Pilt: DSC_0396.JPG]  [Pilt: DSC_0397.JPG]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#77

Viimasest postitusest üle aasta möödas juba.. 
Möödunud talvel sai Bronco tala sild asendatud sierra lääbadega sillaga. Pooltelje otsad tegin ümber nii et jäid trummelpidurid ja tuli LSD differ. Amordid tulid Escort caravanilt kuna olid kõige lühemad ja pikema käiguga mis hetkel saada oli, vedrud läksid scorpio standardid (sierra omad olid liiga vedelad)

Bronco sild koos üleliigsega maha lõigatud 

[Pilt: IMG_3596.JPG]

Patjade kinnituseks sellised jornid: (pildil lõplikult keevitamata)

[Pilt: IMG_3792.JPG]

vedrudele sellised jornid (samuti lõpuni keevitamata pildil)

[Pilt: IMG_3875.JPG]

kinnituskohad valmis:

[Pilt: 20160403_120223.jpg]

Lõplikult küljes sillast head pilti pole. Igaljuhul suvejooksul tehtud loomkatsed lõppesid edukalt ja mingeid muresid ei ole olnud.  Pidurid, amordid, jms toimetavad eeskujulikult. sõidetud sai natuke alla 5t km, kütusekulu 10l/100-le

Enne talveks garaasi ajamist sai plikadele "mägedes" sõitu tehtud veel...
[Pilt: 20161015_143342.jpg]

[Pilt: 20161015_143508.jpg]

Talvel plaanin LSD tihkemaks teha, kardaani ümber teha vahetatava muhvi peale ja hüdrotõukurid uuesti üle käia (soojalt üks-kaks tk. tiksub)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne