Küsimused T-40 kohta

Tehke rumalale ka selgeks kuidas väljapressiv määre tihendi ära rikub?
Vasta

Kustkaudu see ekspluatatsioonis kaduma läinud osa siis väljus, ikka läbi tihendite, miks siis ei või uut määret samuti läbi pressida? Auto mootoris vahetad ju ka kogu õli ära mitte ei vala peale Big Grin
Jutt pädeb ju muudegi sõlmede kohta, kui ikka pidevalt värske määre sees siis jääb igasugune nippel ei võta määret sisse #¤!"!% ära
Vasta

Huvitab veel kaitseklapi olemasolu. Kes risti vahetanud on, see teab, et paigaldades ei tohi olla rist määritud. On juhuseid, kus `spetsialist` on paigaldanud risti kopsikuid haamriga, ristis määre sees. Viimase kopsiku paikka tagumisel võib lüüa kopsikul otsa lihtsalt hüdrosurve mõjul minema.
Kus nüüd see kaitseklapp on?
Vasta

(18-05-2015, 18:46 PM)Daff Kirjutas:  
(18-05-2015, 17:45 PM)Wiki432 Kirjutas:  Lõik raamatu tabelist:
При техническом обслуживании № 2 (проводится каждые 240 моточасов работы)

Крестовины карданов  Всесезонное трансмиссионное масло или автол  Смажьте рычажно-плунжерным шприцом с помощью специального наконечника (рис. 10) до появления смазки из контрольного клапа

Aga mis raamatuga tegu on kus sellist tarkust jagatakse. Ehk on tegu mingi eritehnikaga

Vabandan, et sai pikk tsitaat, aga mitu posti hiljem oleks muidu raskesti mõistetav.
Tegu on traktori T40 raamatuga. Mul on neid elektroonilises vormis mitu tükki, ei mäleta peast, millisest võtsin ja hetkel ei saa kontrollida ka. Võib-olla lähiajal saaks vaadata, kui tarvis.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta

On keegi selle esisilla risti lahti võtnud ja mingit tihendit seal näinud? Kui seal on iga kausi  juures tihend , siis peab hea tihend olema, kui ei jõua pritsiga määret tihendi vahelt välja pressida.  
Vasta

Tihend ei takista määrimist pigem on kanalites määre ära kuivanud, paremal juhul aitab ainult nipli vahetus ja nagu Pen.skar´gi soovitas puuriga kuivanud kraam välja puurida niipalju kui saab.
Üldiselt kardaaniristi ipuhastamiseks-määrimiseks kka tervelt kätte ei saa, tavaliselt vahetuse käigus pressimisel tulevad ikka kaussidel põhjad alt ära
Vasta

Siis pole selle ristiga midagi tarka teha ,kui et las töötab. Proovin puhastada ja mingit vedelamat kraami sisse suruda. Vb pikema aja jooksul pressib selle määrde sealt välja.
Vasta

Ise olen mitmeid kardaane ladti võtnud ja muidugi uued kausid asemele pannud, kuid vanadel pole siiani ükski põhi alt tulnud, kas see mingi T-40 risti eripära?
Kõige lihtsam minu arust on risti kausse välja pressida kruustangide vahel, tunnetad ise oma käega kas kauss tuleb või ei. Kausi vastas peab olema enamvähem täpne padrun või midagi mis toetab kausi servadele mitte keskele.. 
Põhi viga mis kokku pannes juhtub on see, et mõni nõel sees kukub risti ja siis pressitakse jõuga kokku, mina olen kaussi parasjagu kleepuvat määret näpuga sisse tõmmanud, see hoiab hästi nõelad paigas. Kui kardate, et pressib kausi puruks, siis keerake nippel eest sealt tuleb üleliigne määre välja
Vasta

Mul on ristid traktori küljes. Lahti võtta on omajagu tööd. Proovin õli vaikselt suruda ja soojendada risti. Solidool  peaks minema vedelaks vb voolab välja. 
Vasta

ei ole vaja töötavat asja torkida Big Grin
ma ei määri kusagilt ja kõik OK. Cool
Vasta

kiire! Kui palju on t40 mass ja palju saaks selle eest vanametalli kokkuostus eurikuid? asjaga suht kiire! NB!!! pole plaanis vanametalli viia, vaid sisuliselt päästa!
Vasta

(31-05-2015, 12:02 PM)b-902 Kirjutas:  kiire! Kui palju on t40 mass ja palju saaks selle eest vanametalli kokkuostus eurikuid? asjaga suht kiire! NB!!! pole plaanis vanametalli viia, vaid sisuliselt päästa!

Siin: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-40_...E%D1%80%29 väidetakse et 2500kg. Asjakohasest raamatust mäletan et sarnane nummer oli.
Vasta

(31-05-2015, 12:21 PM)znif9 Kirjutas:  
(31-05-2015, 12:02 PM)b-902 Kirjutas:  kiire! Kui palju on t40 mass ja palju saaks selle eest vanametalli kokkuostus eurikuid? asjaga suht kiire! NB!!! pole plaanis vanametalli viia, vaid sisuliselt päästa!

Siin: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A2-40_...E%D1%80%29 väidetakse et 2500kg. Asjakohasest raamatust mäletan et sarnane nummer oli.
ja palju see tonni hind on komplektse masina viimisel?
Vasta

300 euri saab vanametallist kui hästi läheb, kui alla 400 kätte saad siis minumeelest igati pro... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(31-05-2015, 15:03 PM)mlsluik Kirjutas:  300 euri saab vanametallist kui hästi läheb, kui alla 400 kätte saad siis minumeelest igati pro... 

Sedamoodi tundub tulema küll. Neljakümne tühimass on jämedalt kaks tonni pluss vedelikud. Mida on sadakond kilo. Tonnihind on praegu 180 peal. Korrutada oskab ehk küsija isegi... Mahaarvamise koefitsendid sõltuvad suuresti suhtlusoskusest. Toungue
Vasta

Hüdraulika kohta küsimus.
Peale korralikule õlile üleminekut otsustas pump lekkima hakkata. Peal on НШ 46 pump. Välja arvatut see, et lekib toimetab ilusti. Uurisin asja ja mingit rem kompleti ei paku sellele.Siit küsimus targematele. Kas sobib sinna mingi muu rem komplekt või on ainuke võimalus asendada pump uuega. 32 päris panna ei tahaks kuna muidu võtab käru kallutamine kaua.

MTJ.EE
Vasta

Mis Sul seal siis lekib?   Torude flantsi vahel on suvalised O rõngad ning otsa kaanele saab teha paremast materjalist uue tihendi.  Veidi peenemat näputööd ja jälle korras.  Kui võlli vahelt lekib siis otse mootorisse, sellepärast kasutataksegi enamjaolt Nš pumbade puhul hüdros sama õli mis mootoris... 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

 Aga kui lekib see pasunakujuline liitmik seal hüdropumba peal oleva survetoru, mis jagajasse õli transpordib, mutri all?
On miskit toimivat praktikat, kuidas selline liitmik uuesti tihedaks saada?
Vasta

Mu pumbal lekib otsakaane ja korpuse vahelt. Kas tavalisest tihendi materjalist saab seda teha?

Veiko

MTJ.EE
Vasta

Vähegi korralikumast materjalist saab tihendi teha kuid enne kokku panemist vaata et pinnad oleks siledad ehk poleks poltidega kaant kõveraks keeratud. Tavaliselt lekkima hakates proovitakse veel viimast peale pingutada, kuid sellega tõmmatakse hoopis nurgad kumeraks, kergelt suure käia peal saab kiirelt sirgu kui vajadus peaks olema.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne