(30-08-2015, 20:01 PM)donn Kirjutas: ...
Aga tuleb ikka see kemppi lukk ära teha - olenemata sellest telliste hunnikust hakkas jälle üks ratastest tagurpidi ringi käima. Muidugi sadas täna vihma ka ja oli libe, aga see selleks.
Telliste kinnitamiseviis tuleb ka ümber mõelda - koormarihmad kipub nurkades läbinärima. Ilmselt aitab paar vinklit ja jupp keermelatti.
...
Luku võid teha, oleks huvitav selle mõju näha. Aga ükski sõiduautomuster ei oma märjal, pudisel rohupinnal märkimisväärset haardumist... Raudkrihvidega rattad on ilmset parimad pehmel heinamaal, suundmustriga "kuused" ilmselt on ka head. Mul muidu ühed 6-12 on üle, millele leiaksin ka 12" veljed (Fordi omad) kaasa, aga need on vales maarjamaa otsas.
Sa toimetad mägi-Eestis - sealne põllukivi on üsna kaalukas. "Raudkivi" mahukaal võib ulatuda 2,7-ni, silikaat on alla kahe. Ning sobivalt kummuli keeratud autovelge saab mahutada pea sajakilose kolaka lisakinnituseta, suuremale peab mingid lahkumist takistavad toed lisaks organiseerima.
Silikaate pole vaja kinnitada, kui raatsid keevitada u 10 cm kõrgusele serva. Vaevalt niidutöö nii jõudus on, et need kivid endast kõrgemale hüppaks...
Muidu viis pihku huvitava teemaarenduse eest. Säärasel asjal pole ju vahet, mis seda veab: iseehitatud traik, kalli raha eest soetatud ATV või kodune kaeramootor. Ning nende viimaste entusiastid pruugivad sääraseid käituskaarikuid muu tehnika ringiajamiseks üksjagu:
https://www.youtube.com/watch?v=Gf22g1mK9VU