Võib kustutada.
#1

Võib kustutada.
Vasta
#2

Hetkel tundub, et esimesse otsa oleks ka vaja tugiratast kui mingi õõtsuva masinaga tirima kavatsed hakata. Muidu (Y)
Vasta
#3

Kitsamad rehvid aitaks haarduvust paremaks saada.
Vasta
#4

(18-08-2015, 22:21 PM)tanel. Kirjutas:  Kitsamad rehvid aitaks haarduvust paremaks saada.

Ainult teatud piirini... Säärase preparaadi puhul tuleks panustada pigem kõrge krihviga traktorirehvile, mida 13" just palju ei liigu. Karvane maasturirehv oleks ka abiks.

Asjalik preparaat!

Oled rehkendanud, palju rootorile pöördeid tuleb 3 km/h niites?

Palju umbkaudne mass tuli? Oskad pakkuda, palju tiislile sellest langeb?

Raskuste korvid on siis kaval panna sillast tahapoole - see toob osa seni tiislile langenud massist ka sillale tagasi.
Vasta
#5

mina teeks tiisli otsa reguleeritava
ehk saaks muuta veopea kõrgust
sellega saab parandada seda häda, et erinevatel liikuritel on konks erinevatel kõrgustel
Vasta
#6

Kas su maa on nii tasane, et need propellerid küngaste-lohkude peal allmaaniitjaks ei muutu?

Terade peal võiks mingi kate olla, et lahti pääsenud tera sulle endale viga ei teeks.

Lukus difrist minu loogika järgi siin kasu poleks, kuna vaevalt sul mõni ratas kaapima hakkab niites. Küll aga mulle tundub, et lukus difriga jääb järsemalt pöörates kogu niiduk lihtsalt seisma, sest vedu käib sisekurvis oleva ratta kiirusel ja välimine ratas lohiseb.

Huvitav, kui sa valaksid veljed betooni täis, kas see pöörlev mass annaks hoorattana toimides mingit eelist staatiliste tellisekorvidega võrreldes?

Aga isegi kui see niiduk üldse ei peaks niitma, on ta ikkagi mersuniidukist valgusaastate võrra ees Smile Donn on ikka tegija!
Vasta
#7

Ise teeks tiisli üles alla vabalt liikuva ja ette nurkadesse paneks pöörlevad tugirattad, kopeerib maapinda paremini.
Vasta
#8

Kas on kopeerimisvõimalusega head masinat ülearu keeruliseks vaja teha? Ameerikas tehti isegi habemeajamisautomaat. Esimene kord oli erinevate lõugadega tegu, järgmisel korral kõik näod ühesuguseks saanud...
Vasta
#9

Väga 5+ ettevõtmine ja idee.. ainus asi mida me siin veel ootame on liikuvat pilti või võrdlust töötulemusest. Kui mahaniidetud muru OK, tuleb endalgi säärane projekt ligi võtta. Materjalid olemas, projekt puudub..mõte kuidas töötaks
Vasta
#10

Ma teeks niiduorganid kettad ja sinna lendterad külge jääb tükkmaad vaiksem ja ka tuuletakistust vähem Big Grin .Mul tavaniidukil on ja niidan tühikäigul ja 4 tera teevad oma tööd korralikult ja pole vaja mingeid kände ega muud karta vaja.
Vasta
#11

Kui rehvidele suht hõredalt 3-6cm piigid sisse keerad, siis saab maakamar vajaliku õhutuse ka ühe töökäiguga. Samas kui pidamist pole, siis oht, et kraabid vaod sisse. Lihtsalt mõte.
Vasta
#12

[Pilt: images?q=tbn:ANd9GcREqMjpmjjEiiFyvkFcq0V...H3Xmn5Suy_]Midagi sarnast ei libise kindlasti
Vasta
#13

Olen näinud kus vallai rehvidel oli üle ühe klotsi klotsid vahelt välja lõigatud. Hõredam muster ja parem haardumine.
http://www.osta.ee/traktori-rehvid-7-5-1...84496.html
Üks näide mida ma silmas pidasin mustri lõikamise all
http://hot.ee/divxreklama/r03.jpg
Vasta
#14

(30-08-2015, 20:01 PM)donn Kirjutas:  ...
Aga tuleb ikka see kemppi lukk ära teha - olenemata sellest telliste hunnikust hakkas jälle üks ratastest tagurpidi ringi käima. Muidugi sadas täna vihma ka ja oli libe, aga see selleks.

Telliste kinnitamiseviis tuleb ka ümber mõelda - koormarihmad kipub nurkades läbinärima. Ilmselt aitab paar vinklit ja jupp keermelatti.
...

Luku võid teha, oleks huvitav selle mõju näha. Aga ükski sõiduautomuster ei oma märjal, pudisel rohupinnal märkimisväärset haardumist... Raudkrihvidega rattad on ilmset parimad pehmel heinamaal, suundmustriga "kuused" ilmselt on ka head. Mul muidu ühed 6-12 on üle, millele leiaksin ka 12" veljed (Fordi omad) kaasa, aga need on vales maarjamaa otsas.

Sa toimetad mägi-Eestis - sealne põllukivi on üsna kaalukas. "Raudkivi" mahukaal võib ulatuda 2,7-ni, silikaat on alla kahe. Ning sobivalt kummuli keeratud autovelge saab mahutada pea sajakilose kolaka lisakinnituseta, suuremale peab mingid lahkumist takistavad toed lisaks organiseerima.
Silikaate pole vaja kinnitada, kui raatsid keevitada u 10 cm kõrgusele serva. Vaevalt niidutöö nii jõudus on, et need kivid endast kõrgemale hüppaks...

Muidu viis pihku huvitava teemaarenduse eest. Säärasel asjal pole ju vahet, mis seda veab: iseehitatud traik, kalli raha eest soetatud ATV või kodune kaeramootor. Ning nende viimaste entusiastid pruugivad sääraseid käituskaarikuid muu tehnika ringiajamiseks üksjagu:
https://www.youtube.com/watch?v=Gf22g1mK9VU
Vasta
#15

Kemppi lukku ju õliaugst 4mm elektroodiga lihtne teha.
Vasta
#16

Tigu ja taldrik tuleb keevitamise ajaks kinni katta, seal EI TOHI pritsmeid olla, olgu või niiduk.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#17

(31-08-2015, 13:08 PM)ahtos Kirjutas:  Kemppi lukku ju õliaugst 4mm elektroodiga lihtne teha.

See rohkem nagu günekoloogi rida. Big Grin Big GrinMarkol aga õigus,tööeetikal kah oma hind.(võta ikka kaas maha ja tee asi korralikult).
Vasta
#18

Mul on alati õigus. Kui ma ei tea, siis ma ei kirjuta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

(31-08-2015, 16:59 PM)Marko Kirjutas:  Mul on alati õigus. Kui ma ei tea, siis ma ei kirjuta.

No jäta ikka paar prossa varuks.Täit sada ei tohiks Vanajumal kah endale lubada. :
PS.See ei olnud kompliment,lihtsalt vihje õigele lähenemisele asjale.
Vasta
#20

Paar prossa ongi varus ja eksimust tunnistan kiirelt, samas püüan alati sellest hoiduda Big Grin
Aga aitab nüüd teise mehe teema risustamisest.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne