Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
No mis sellel papul viga on, täitsa ümarik ja õigetpidi all ka. Ole mureta, tahma protsent on ilmselt sama, mis venelasel.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(02-10-2015, 21:05 PM)metsakohin Kirjutas: No mis sellel papul viga on, täitsa ümarik ja õigetpidi all ka. Ole mureta, tahma protsent on ilmselt sama, mis venelasel.
Siin pole tahma enam grammigi. Puhas plastmass. Ja poole kergem kaalult kui vene originaal. Just vahetasin enda 25 ühe siukse alla. Nii kergelt läks ranti, et ei tea kas raske veo ajal ringi ei tõmba velje peal.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? Aiakäru tundmatust materjalist rehv hakkas mõne kuuga sünnitama ning pudises tükkideks. Saan aru, et need ei ole samad asjad a la "sravnil hui s paltsem", aga kui materjal on sama, siis...
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Ma rohkem muretseks sellepärast mis saab talvel külmaga....
Sõber sai oma Emmile uued kummid mis haisevad siiamaani... Nigu külla sõidab siis õu on haisu täis. Ei tea mis vedelat sinna sisse pandi. Aga ega siin pole ju midagi parata,eks tulevikus näeme kas on head kummid või ei ole.
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
(03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas: Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........
Ära solva hiinlast. See suisa india toode.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(03-10-2015, 10:37 AM)Daff Kirjutas: (03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas: Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........
Ära solva hiinlast. See suisa india toode.
See jah nagu sakslasi sõimata et Rehunald on nagu on
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(03-10-2015, 10:37 AM)Daff Kirjutas: (03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas: Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........
Ära solva hiinlast. See suisa india toode.
Vabandan personaalselt kõigi hiinlaste ees! Jutt oli tõepoolest india rehvist. Minu ämber.
Haisvate kummikute kohta pakun, et peremees ei lase töölisi pressi juurest peldikusse. Kõik 16h, või palju neil see tööpäev pikk on, seisavad pressi juures. Ülejäänud osa ööpäevast magavad sealsamas.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Kas sellel mootoril käib silindripea alla vask tihend ka ?
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Isiklikult soovitaks vase alla pane isegi kui pole ette nähtud. Silindri serv ei hakka sisse "sööma" .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Postitused: 5,355
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
No siis on lõpuks avastatud,et sellist asja on vaja tegelikult. Kas keegi on seda rõngast ka näpuvahel veeretanud,mind huvitaks paksus? Ma ise leidsin siin 0.5 mm. vaskplekki. See vast kannataks kasutada küll.
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tegelikult saab ka silindrit 0,5mm pealt lühemaks treida või pihusti aluse seibiga mängida(kui võimalik).
Kui ikka kolvigrupp ja klapid korras siis on surveastme langus pigem laboratoorse mõjuga. Kulunud klapid, mida on soveldatud või lõigatud ehk lähevad rohkem peasasse avaldavad suuremat mõju .
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed