11-10-2015, 12:55 PM
(17-07-2011, 19:53 PM)tfr Kirjutas:(05-07-2011, 22:24 PM)Tomasa Kirjutas: Eelpool küllalt täpne ülevaade politseiautodest 90-datel, kuid mõned andmed veel: oli/on vähemalt kaks Nissan Patrol´it, millistel 4,2 d mootor. Omal ajal oli ka vanem värvides Toyota Landcruiser.
Sellest värvilisest LandCruiserist tahaks küll oma silmaga pilti näha.
Tsitaat:Celicaid oli ka väh. kaks, üks pikemat aega Võrus.
Celicaid osteti kokku 3tk. Üks neist sõideti suht kohe mahakandmisele, teine (281AJE) oli oma lõpuaja (kuni osta.ee kaudu mahamüümiseni paar-kolm aastat tagasi) Ida prefektuuri liikluse käsutuses, kolmas (166TGU) jah Võrus, minule teadaolevalt krimkade käsutuses.
Tsitaat:Omal ajal olid esimesed välismaised autod eelpool nimetet Asconad. Vähemalt osadel neis olid 1,8 b mootorid, mis olla tundunud 90-te algul "väga kiired masinad".
Välismaiseid autosid oli üksikuid ikka enne ka - üks Camry, paar Mercedest. Aga need Asconad olid jah esimesed "hulgi" tulnud välismaa autod, kingitusena sakslastelt.
Tsitaat:Üksikeksemplare oli veelgi: Nissan Terrano I , Honda CRV, Volvo XC 70, Hyndai Sonata V6 jne.
Kahjuks jõudsid autod uutena reatöötajateni vaid värvilistena, eravärvides paremate masinatega sõitsid tol ajal ikka natsalnikud.
XC70 oli vist Kalle Klandorfi ametiauto tol ajal kui ta prefekt oli. Neid Sonata V6-sid said erinevad liiklusjärelevalved terve portsu, paar tükki (näiteks Tartus ja Raplas) on neid siiamaani kasutusel.
XC70 teema oli vist ikka Kalle Laanetil?