5 X TALUPOJA iseliikuv šassiitraktor ДВСШ -16 1959 a.

Tsitaat:Andsin traktori edasi järgmisele mehele ja too niitis ikka edasi

Odot, aga sa ise ju ütlesid, et asju välja laenata ei tohi? Ja kuidas see polt sinna õlikanalisse sattus - järgmine mees pani?
Vasta

(01-10-2015, 20:17 PM)Envir Kirjutas:  
Tsitaat:Andsin traktori edasi järgmisele mehele ja too niitis ikka edasi

Odot, aga sa ise ju ütlesid, et asju välja laenata ei tohi? Ja kuidas see polt sinna õlikanalisse sattus - järgmine mees pani?

Just! Aga vennale võib. Big Grin 
No kes ikka seda masinat minust paremini tunneb,ikka ise,ikka ise ja hoopis kork läks kanalisse.
Vennale olen seda traktorit ikka andnud kasutada. Eks varemgi. Ja olen pidanud ka palju kordi hambaid krigistama. Korra laenasin aastaid tagasi ja pidin ise teise traktoriga ka järgi minema,et ära tuua. Aga ega ta õppust ei võta siiani. Nüüd sunnik keeras mul tuju päris mitmeks päevaks ära,kuna läks poodi ja ostis tutika tagakummi. Ja polnud üldse vene kumm,hoopis India toode. Jube. Big Grin  Kartis selle paigatud kummiga kodust kaugele minna. Mina oleks sellega kasvõi Tallinna sõitnud,ei oleks kartnud. Osad asjad seisavad ainult sõna najal ja just niikaua,kuni mina tahan.  Big Grin Ega seda traktorit ei saagi kunagi nii heaks,et kõik oleks nagu uuel traktoril. Hea, et veel käibki.
Vasta

Õhtust!

Täna sain siis mootori uuesti kokku ja tööle. Kuna plaan oli asi korralikult ära teha siis võtsin ka pihusti kontrollimise ette. Nii igaks juhuks ja ei tulnudki pettuda. Pihusti lasi läbi. Panin uue otsa. Aga oh häda- tuleb välja,et neid pihusteid on siis mitut sorti ja see mis eelmisele kaanele sobis,enam järgmisele mitte. Pihustiotsa poolne ots on siis lühem. Seega on plokikaanes olev pesa teise mõõduga. Mõlemad kaaned on küll juba sundõlitusega. Mul on ka olemas ilma õlikanaliteta kaani. Peaks siis võrdlema neid. Eks valges uurin...

[Pilt: 24326233ca5be8_l.jpg]

[Pilt: 243262314c3c5b_l.jpg]

Õnneks oli mul ka teisi pihusteid ja  saingi üle mitme korraliku kokku. Pihustiotsa pidin küll ära vahetama,sest tundus olema MTZ-50 oma. Õnneks oli see täiesti töökorras ja läheb kunagi oma traktorile käiku. Tagavara pole ma suutnud eriti hankida ja pole ka vaja siiani olnud. Nüüd on vähemalt üks olemas. Pihustistendi olemasolu on ikka väga tähtis. Kui ei oleks,uhaks mööda ilma ringi ja muudkui väsitaks nii ennast-kui ka teisi. Wink 

Nüüd siis mõned pildid uuest tagakummist:

[Pilt: 2432622185cb68_l.jpg]

[Pilt: 24326225b1f839_l.jpg]

[Pilt: 24326229810ae8_l.jpg]

[Pilt: 24326223902bea_l.jpg]

Tööd pole veel lõppenud,eks homme jälle. Täna sain tule torusse aga teha on veel.
Vasta

No mis sellel papul viga on, täitsa ümarik ja õigetpidi all ka. Ole mureta, tahma protsent on ilmselt sama, mis venelasel. Cool

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

(02-10-2015, 21:05 PM)metsakohin Kirjutas:  No mis sellel papul viga on, täitsa ümarik ja õigetpidi all ka. Ole mureta, tahma protsent on ilmselt sama, mis venelasel. Cool

Ei ole muidugi aga mul teatud põhimõtted,et ei taha venelast hinduga ristata.  
No ega väga silma ei riiva ka,sobib kokku küll vene omaga,vaja ainult mõni aeg ringi kimada ja lähebki sarnaseks. No kui päris aus olla siis päris originaal ratastega ja kummidega on traktoril hoopis teine välimus. Olen neid muuseumi trakatseid vahel jälginud ja neil ka tänapäevasemad kummid all,ju siis pole muret,kõik saavad aru,et neid õigeid raske saada.
Vasta

(02-10-2015, 21:05 PM)metsakohin Kirjutas:  No mis sellel papul viga on, täitsa ümarik ja õigetpidi all ka. Ole mureta, tahma protsent on ilmselt sama, mis venelasel. Cool

Siin pole tahma enam grammigi. Puhas plastmass. Ja poole kergem kaalult kui vene originaal. Just vahetasin enda 25 ühe siukse alla. Nii kergelt läks ranti, et ei tea kas raske veo ajal ringi ei tõmba velje peal.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? Aiakäru tundmatust materjalist rehv hakkas mõne kuuga sünnitama ning pudises tükkideks. Saan aru, et need ei ole samad asjad a la "sravnil hui s paltsem", aga kui materjal on sama, siis...

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Ma rohkem muretseks sellepärast mis saab talvel külmaga....
Sõber sai oma Emmile uued kummid mis haisevad siiamaani...  Nigu külla sõidab siis õu on haisu täis. Ei tea mis vedelat sinna sisse pandi. Aga ega siin pole ju midagi parata,eks tulevikus näeme kas on head kummid või ei ole.
Vasta

(03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas:  Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........

Ära solva hiinlast. See suisa india toode.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(03-10-2015, 10:37 AM)Daff Kirjutas:  
(03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas:  Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........

Ära solva hiinlast. See suisa india toode.
 See jah nagu sakslasi sõimata et Rehunald on nagu on Smile

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(03-10-2015, 10:37 AM)Daff Kirjutas:  
(03-10-2015, 08:09 AM)Basilio Kirjutas:  Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab? ........

Ära solva hiinlast. See suisa india toode.
Vabandan personaalselt kõigi hiinlaste ees! Jutt oli tõepoolest india rehvist. Minu ämber. 
Haisvate kummikute kohta pakun, et peremees ei lase töölisi pressi juurest peldikusse. Kõik 16h, või palju neil see tööpäev pikk on, seisavad pressi juures. Ülejäänud osa ööpäevast magavad sealsamas.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

Olen väga liigutatud isand Basilio kõigi ponnistuste eest vabandada kõigi hiinlaste ees.  Kuna tal on üheksa elu siis võib see isegi õnnestuda,iseasi kas siis ühtegi karvagi enam seljas on. Big Grin

Huvitav,huvitav. Kas kellegil on kogemusi samasuguse kummiga. Või sama firma toodetega? Ma ei kujuta ette kaua neid juba müüdud on. Kahtlane on ka see,et kas kellegil on õnnestunud mõni juba ära lõhkuda. On kellegil kogemusi?
Tänan.
Vasta

Tsitaat:Kuidas selline hiina plastrehv ka vastu peab?

Kuueteistkümnel sõidab üks hiina tagumine rehv juba mitmendat aastat, koormus on küll väike aga selle aja jooksul ei ole näinud mitte mingit muutust ei mustris, ega kujus.
Vasta

Vahepeal sai siin mootor kokku laotud aga loodetud tulemust polnud. Ei saanud seda plokikaant korralikult pidama. Lõpuks pingutasin veel juurde ja ajasin asja veel hullemaks...
Pidin uuesti kõik laiali harutama. Helistasin tuttavale remondimehele ja uurisin võimalust plokikaant freesida..... ja jutu seest võtsin iva- tuleb asi ikka ise ära teha. Tegin siis sellise rakise ja treisin oma treipingis asja üle.

[Pilt: 2434223734fc36_l.jpg]

[Pilt: 2434223500446e_l.jpg]

Asi õnnestus oivaliselt. Rihtimisega oli tegemist aga eks plekitükid ajasid asja sirgeks. Ega seda pinda eriti palju polnud vaja treida,vast alla poole millimeetri kokku. Kes teab palju kordi seda kaant maha -peale on pandud. Selge on see,et mitte vähe.  Nüüd on siis mootor koos,veel on lõpetada generaatori remont ja siis näeb kas tööle ka saab laadimise.
Vasta

Kas sellel mootoril käib silindripea alla vask tihend ka ?

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

(14-10-2015, 22:34 PM)Gravity Kirjutas:  Kas sellel mootoril käib silindripea alla vask tihend ka ?

Ei käi. Samuti ei käi ka T-25 ja 40 kaante alla. Vähemalt pole ise näinud.
Vanemal mudelil millel olid malmist plokikaaned,vaat seal oli küll vaskrõngas ja kaanel isegi süvend selle jaoks.
Kuna kaan oli kõver,proovisin vaskrõngast aga midagi läks mul selle asjaga vussi,pidama ei saanud.
Panin tähele,et kuna silinder ja rõngad olid kulunud,viskas porilaua peale järjekindlalt õli. Esiteks ei saanud aru,kust see tuli aga nüüdseks on selge,et kõvera kaane ja hülsi vahelt. Eks nüüd edaspidi jälgin asja.
Vasta

Isiklikult soovitaks vase alla pane isegi kui pole ette nähtud.  Silindri serv ei hakka sisse "sööma" .

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta

(14-10-2015, 22:48 PM)Gravity Kirjutas:  Isiklikult soovitaks vase alla pane isegi kui pole ette nähtud.  Silindri serv ei hakka sisse "sööma" .

Mõtlesin ka ise selle peale aga noh,originaalis on ilma. Kui 0.5 mm tõsta siis surveaste ka läheb madalamaks ja käivitus isegi kehva. No nüüd vast pikemaks ajaks jälle rahu majas. Ja eks saab siis jälle üle treida.
Vasta

No siis on lõpuks avastatud,et sellist asja on vaja tegelikult. Kas keegi on seda rõngast ka näpuvahel veeretanud,mind huvitaks paksus? Ma ise leidsin siin 0.5 mm. vaskplekki. See vast kannataks kasutada küll.
Vasta

Tegelikult saab ka silindrit 0,5mm pealt lühemaks treida või pihusti aluse seibiga mängida(kui võimalik).

 Kui ikka kolvigrupp ja klapid korras siis on surveastme langus pigem laboratoorse mõjuga. Kulunud klapid, mida on soveldatud või lõigatud ehk lähevad rohkem peasasse avaldavad suuremat mõju .

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne