Vastus eelmisele postitusele.
Algaks sellega, et 22a olen vana, eelnevalt kogemused 2T rolleritega, kuid see selleks. Ei hakka seda teemat lahkama.
Kuid sai ostetud endale minski kart jah. Leningradi raami peal(vana raam)?
Huvi oleks siis seda kaasa aidata. Kuna vene tehnikast ei tea ma midagi, kust juppe saada, mis kus mille masina asjad sobivad, siis ka selle päraat ma küsisin kolvi kohta.
Paari nädalaga olen välja uurinud, et...
1)... Kindlasti peaks kergendama väntvõlli ning karteri uuesti täitma, et saada karteri maht tagasi.
Kuid aga selles, et ma ei tea veel, milline väntvõll mul on. Kuulnud, et osadel väntvõllidel tasakaalustus avad põskedes liialt kõrgel ning ei saa palju maha treida.
Tekib siin aga, et standard vöndal ei pea vastu alumine kepsu laager ning millega see asendada? Võibolla üldse mõne teise masina keps?
2)... Süüde on mõttetult raske ning kõrgemal pöördel ei toimeta see nii ehk naa ilusti. Uus süüde olemas, kuid selle peab peale monteerima.
3)... Minu avastuseks, et kolvil rõngad nii jämedad ning teise kolviga saaks vähendada hõõrdejõudu ning kasvatada pööret.
4)... Siduril olev kett ei pea jõule vastu ning venib välja? Asendada see hammakatega nii, et oleks pidev hambumine.
5)... Summut. Kodukoha juures olemas nõukogude liidu aegne kart, millega soideti voistluseid kunagi. Seakt ehk saaks reso mõõdud. Tean jah, et reso peab vastama ka silindriga, kuid see puhas proovimine nagunii, sest resot välja ma arvuyama ei hakka ning ega oskagi.
6)... Silinder, silindri aknaid muuta ning ka bloki ning silindri ülevoolu kanaleid. Väljalaseg algul ei tõstaks.
Midagi ma igatahes välja uurinud, aga küll uurib asju juurde, kuid kohati saada know-howd.
Igastahes loodan, et asi sujub ning poolikuks ei jää.
Igasugube know-how teretulnud