Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
Ehk siine rahvas oskab juhatada firmat/töömeest kus on dünostend ja osatakse karburaatoreid(weber) ja jagajat seadistada?? Olen netist mõne leidnud, kahjuks stend on aga öldakse et "papi me karbussiga ei oska midagi peale hakata, vaja on sissepurset ja mõistust"
Eino
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Ligur Nuias
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
Maine:
18
Mida VKM küsimise peale kostis?
vabal ajal painutan kaablit...
Postitused: 6,904
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Krt, hakka või stendi ehitama. Kas hetkevõimsuse näidust piisab? Rullide, koormuse ja auto kinnitamisega saaksin vist hakkama, taskusse kuvamine võib osutuda murelikuks...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 17
Teemad: 0
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Kui tegu võidusõidu weberiga, siis pole see reguleerimine teab mis keeruline asi (oleme bagi peal neid kunagi eelmine sajand kasutanud), kuid kust kohast saada see kohvritäis düüse, mida vahetada- see on küsimus...
Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
29-10-2015, 09:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2015, 09:39 AM ja muutjaks oli
einota.)
Tegelikult siit tulebki järgmine küsimus, kust või kes neid düüsesi pakub?? Juba eile päeval sirvisin ebay lehte ning Holley düüse saab komplektiga igas mõõdus aga Weberile pakuti üksikuid ?
Märkuseks veel et tegemist on DCOE kas oli 40 või 45 karbussidega. Novembri keskel saan kaane kos karbussidega kätte siis targem.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Pole selle sünkimise juures miskit keerulist. Mõned asjad mis tuleb kindlasti ja korralikult ära teha.
Esimese hooga paralleelsus paika. S.t. sõltumata karbude kogusest (2 või 3) peavad segusiibrid avanema korraga ja liikuma sünkroonis. Tähelepanu pöörata siibri võllide vahelisele üleminekule. Loksud! Korpustel on siibrite kohal kontroll avad. Valgus segukanali otsast sisse ja paralleelsus paika.
Järgmiseks tühikäigud paika. Siin on hea kasutada eelmainit jupstükki. Tegelikult ajab asja ära ka tavaline vaakummeeter, see jupstükk ju seda endast kujutabki. Võtad küünalde peal juhtmeid vähemaks, neljasel kaks ja kuuesel kolm. Keerad töötavate lõõride tühikäigud puhtaks ja vaakumi maksimaalseks. Vahetad juhtmete asendit ja teed ülejäänud kanalitega sama.
Nüüd võid juba hakata küünla värvi järgi düüse ja kaeve sättima.
Dünos on seda asja hea teha küll aga kui düno on tehtud +20 ja kuiva ilmaga ja kähkusõitmise ajal on +8 ja padukas siis mõtled miks see õlg rohkem painduma ei anna, et saaks küünarnukki närida. Juhul muidugi kui kunn on dünos kõik paika pannud ja ise ei tea muhvigi.
Aga jõudu.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 443
Teemad: 106
Liitus: Jan 2006
Maine:
7
Mõnipäev tagasi käis minu garaazis meie tehniline ning sai arutatud seda sisselaske ämbliku kohanamist nelja weberi karbussile ja lõpp vastus oli minu jaoks mõnesmõttes masendav ehk siis eesti tehnilised tingimused ei luba sellist teostust. Noo sellest üks hea asi oli ka et jääb mõni tuhat eurot õnneks alles ja saab seda kulutada massina juures mujale.