Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kui raami värvisid,kas sa sellel mõtlesid,et ehk tasuks neid ka seespoolt õlitada? Ma pole väga suur villise asjatundja aga raamide lõhki mädanemine on neil lausa tüüpiline häda. Põhjuseid on peamiselt siis niiskuse,pori ja vee tõttu,roostetab auk sisse,või koorub lehtedena raam seespoolt väljapoole laiali.
Paku,et see tundmatu lisaauk võib vabalt olla kellegi, praak töö ehk siis kogemata puuriti valesse kohta vale auk.
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Raam saab seestpoolt töödeldud kahurimäärdega,mida on juba varutud.Kuumutatult
vedelaks ja pika toru otsas pihustiga avadest sisse.Uus raam on seestpoolt haljas plekk
ja teistmoodi kaitsta pole võimalik.
Postitused: 1,295
Teemad: 23
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kas seda raami siis juba ära tsinkida ei tasuks lasta?Saaks kaitstud nii seest kui väljast.
Postitused: 2,491
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
(06-11-2015, 22:31 PM)Sidorov Kirjutas: Raam saab seestpoolt töödeldud kahurimäärdega,mida on juba varutud.Kuumutatult
vedelaks ja pika toru otsas pihustiga avadest sisse.Uus raam on seestpoolt haljas plekk
ja teistmoodi kaitsta pole võimalik.
Kusjuures on võimalik ka kruntida. Näiteks Devorist saab pritsi, millele võimalik otsa istutada voolik düüsiga, millel radiaalsed avad. Saab suvalise õõnsuse tuugalt krunti täistuisata.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Kuna masin peab tulema võimalikult ajastukohane ja eriti sõitma ei hakka,siis
ei soovi ka millegagi üle pingutada(tsinkimine).
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
ma selle kivikaitse püssiga millel volla otsas epotan kõik karbid täis tavaliselt, ja siis alles õlid või muud poslamaslad. Ilma meiekliimas üsna varsti tööd vaja uuesti teha.
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Tänan Mart kiidusõnade eest! 69 ei ole tehasest kunagi teleskoopamortidega
välja tulnud,see ikka kohalike meistrite töö.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Kui originaalsust taga ajada, siis kas esisillal ei peaks mitte üks pidurisilinder olema kahe klotsi kohta?
Sai inimeseks kujunemise aastad sellise aparaadi läheduses veedetud mis oli uuena omandatud ja seal olid kindlasti ees ühe silindriga pidurid ja teine erisus on käändtelje sõrmede kattekaas, mis oli kahe poldiga nelja asemel.
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Tähelepanek esisilla kohta on asjakohane,kuid1968 aastast alates paigaldati 69-tele
uut tüüpi esisilda.Konkreetse masina sünniaastaks on 1970.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Põhjus,miks nad teleskoop amortidele ringi ratsiti oli ilmselt ka nende kergem saadavus(võrreldes siis hoob amortisaatoriga). Võib olla ka mugavus? Teleskoop amordile ringi tegemine pole ainult kohaliku lukkseppa vaid ka kapitaalremondi teema.
Postitused: 3,617
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
ma ei kruviks asju päris kuivalt kokku. Määriks keermeid tõrvaga (pidurinipleid veel eriti), liikuvatele osadele (klotsikinnitused) annaks ketimääret või mingit pealemääritavat paksemat määret. Koonerdaks määrimisel ainult kummidetailide ümbruses.
muidu aga kena põhjalik ettevõtmine - kena on näha, et ka alusvankri pisidetailid saavad mitu värvikihti. Piltidelt ei saa aru, kas Sul ikka happekrundi ja kattevärvi vahel täitekrunt on. Vast ikka on - seda kasuta kindlasti musta: mul on ühe masina tagumised korrastatud õõtshoovad ühe talvega heledate täppidega kattunud. Kohe näha, et kasutasin halli täitekrunti
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 6,888
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Vinge vend oled!
Praegu leida Pobeda tehasemootor? Aru ei saa. Ma leidsin 15 aastat tagasi 24 uue mootori, mis praegu sarnase ideega koostatud RAF-i peal ja pärast tehingu tegemist käisin kaks nädalat suu ulatus kõrvade taha
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 605
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Jah,kõik tihendid said üle vaadatud ja mis vaja,need ka vahetatud.Samuti vahekasti kaane tihend.Sissevaatamine
uutesse asjadesse tasus ära,sest piduri peasilindri mansett oli sisse kortsu surutud.Sai uus.Ja et tarbijal tulevikus igav ei
hakkaks,oli silindrisse lisatud ka näpuotsaga metallilaaste.
Valmis sai pandud ka 5 uut rehvi(ja-248) koos lohvidega,samuti 4 uut velge.Ühte uut velge pole suutnud leida,see tuleb
valida kasutatute hulgast.Uue radiaatori leidsin oma varudest,see sai kontrollitud ja üle ka värvitud.Uued voolikuklambrid
käisid Võru Galvaanikas ja said uue katte- olid uuena saades ilma katteta toorikud.
Aga aitab nuppude näppimisest,nüüd tööle...