Mõni sõna kah autost, kuna mõningat progressi on tehtud.
Lõpuks jõudsid minuni uued jahutuslõdvikud ning seega sai jahutuse ja soojenduse kokku panna. Niisiis teoreetiliselt on masin juba sõiduvõimeline.
Järgmisena pöörasin tähelepanu põrandale. Dynamat'i on nii siin kui mujal kiidetud. Audiopoe müüja suutis selles osas mind suht kiirelt ümber veenda. Lisaks suutis seda teha ka kolmekordne hinnavahe Saksa analoogidega, millel ei pidanud paljukiidetud Dynamati ees olema mingeid puudusi, mis kompenseeriks hinnavahe või oleks tavakasutajale märgatav. Valituks sai siis Gladeni firma produktid nimega Aero-Butyl ja Aero-Foam, mõlemad on hästi kerged lehed.
Kõigepealt pigimatt:
Seejärel vahtkummi moodi materjal selle peale:
Kõige selle peale tuleb veel tehase kummivaip ning sellele veel omakorda riidest matiring.
Istmete probleem lahenes kah üsna iseenesest. Ühed sobivad said välja valitud, kuid olevat tarnijani jõudnud defektiga, mispeale mina käega lõin. Selle asemel õnnestus hankida ühed sobiva mustriga istmekatted, mis on õigest ajastust ning just 127'le mõeldud. Vahetasin istmevedrud ära ning tõmban need istmetele. Eks näis, ilmselt jälle mis ajutine see igavene.
Proovi ja pildi mõttes sai kiirelt ka ühele istmele kate pähe tõmmatud. Kuna need ongi 127'le mõeldud, siis kinnitused on õigetes kohtades ning katte annab päris hästi ümber istme pingule saada.
Edasipidi on tegemised rohkem ülejäänud vidinate külgepookimine. Ilmselt ka pagasiruumi ning tagakoopad pigimatiga ära vooderdama, kuna materjal ei kaalu sisuliselt mitte midagi ning kohati on seal suure pinna ulatuses puhas plekk.