Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei ole. Jääb kuuekümnendate sisse.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
siis peab ta peugeot olema....?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei pea. Ei ole üldse Prantsuse auto.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Kui ta sitikas pole, äkist on siis \"Bertone\"?
Terv. Ivar
loll on loll olla.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei ole.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
hm....vana volvo ka ei ole?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei ole Volvo.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Veel paar vihjet:
Prototüüp loodi olemasoleva seeriaauto põhjale. 4-sil. mootor ees risti, esivedu. Palju 60-ndatel neid ristimootori ja esiveoga keskklassi autosid ikka oli.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Marki sellelt leheküljelt veel leiaks, aga seda prototüüpi küll mitte. Varasematest aastatest kipuvadki seal prototüüpide nime all üsna seeriaauto nägu asjad olema.
Aga seda et omajagu... keskklassi all mõtlen ikka autot, mis suurem kui FIAT 128, sellel seeriaautol (ja ka prototüübil) on teljevahe 2,7 m kanti. Nii et tegelikult üksainuke variant jääbki.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 16
Teemad: 0
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
[Kas võib olla et see on mingi NSU mudel ,ta tegi ju FIATiga koostööd( äkki X9 põhi)?
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei ole NSU. NSU-del oli küll ristimootor, aga taga. Litsentsi alusel tehti Fiat 1100, Saksamaal kandsid nad nime Neckar. Neil oli klassikaline skeem (mootor ees ja tagavedu).
Annan veeel ühe vihje: kere on disainitud ja valmistatud Pininfarinas. Nüüd on vaja veel seeriaauto nime, mille põhja kasutati.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Täiesti õige. BMC tellis Pininfarinalt prototüübid Austin/Morris 1800 ja 1100 põhjal, esimene valmis 1967, teine 1968. Mõlemad autod disainis Leonardo Fioravanti. Prototüübi täielik nimi oleks siis BMC 1800 Berlina Aerodinamica. Nagu teada, neid prototüüpe seeriaautode (vastavalt siis Leyland Princessi ja Austin Allegro) väljatöötamisel ei kasutatud. Küll aga tundis prototüüpide vastu suurt huvi Citroeni tollane peadisainer Robert Opron. Citroen CX ja GS juures on sarnasus nende prototüüpidega selgelt märgatav. Lausa uskumatu, et tollasel Citroenil ka kusagilt malli võtta oli.
Natuke võib sellest lugeda siit:
http://www.citroen.mb.ca/citroenet/html/c/cxpro.htm
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 376
Teemad: 31
Liitus: Aug 2002
Maine:
4
Ei. Vaadata tuleb üle lombi. Võtmesõna on \"suur\".
Seerias ehitasid selliseid autosid põhimõtteliselt ainult kaks tehast. Üks siiani alles, teine juba ammu enam sõiduautosid ei tooda. Ja see ongi viimasest.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
1930 V-16 452 Cadillac Imperial Sedan Al Capone