19-11-2015, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-11-2015, 18:08 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(19-11-2015, 16:54 PM)viplala Kirjutas: Seaduseloojatel jooksis vist juhe kokku..
Mitte ei jooksnud kokku, vaid ei Eesti ega Euroopa ja ka kunagistel teeliikluskonventsiooni koostajatel ei ole kõige vähemat aimu ei füüsikast ega loogikast! Just see pool ,mis puudutab masse ja mõõtmeid juhtimisõiguse seisukohalt! Ja just sele pärast EI OLE USA selle lollkonventsiooniga siiani ühinenud ja Venemaa venitas ka igaviku. Ameerikalsed hammustasid kohe läbi idiootsuse ja nemad saavad praegu vedada meie mõistes B-kati lubadega igasuguseid haagiseid, sõita oma tarbeks 3500+ väikekrusadega ja ka ülisuurte RVdega ehk BUSSIDEGA! USAs on juhtimisõigustes füüsikale põhinev loogika, pedeeuroopas aga lausidiootsus.
Kõige debiilsem peale Sinu toodu on ka see kood 96: no fakk, MIS ASI see on? 4250 kilo (näiteks 3500 kg suur kaubabuss + respo junn sabas) on igal juhul ka täna juhtimisõiguse saanul lubatud ja seda nii, et 750 kilo on PIDURITETA ehk autorongi dünaamiline kaal on hoopis teine, kui näiteks 3250 kg maastur + piduritega 1000 kg O2 haagis! Kumb kooslus on OHUTUM ja kergem juhtida??? Ma tahaks vaadata selle asja välja mõtleja täiesti tühja peakolu sisse... See, et Eesti parlament koosneb 90% ulatuses viiamsed 25 aastat debiilikutest, kellele poel mõtet füüsikast ja loogikast rääkida, on niigi teada, Aga tegelikult on sama loll ka kogu Maanteeamet, "ARK" ja mentla.
Ainsad numbrid, mis mõnikord HARVA teatud loogikat omavad, on autotehaste pandavad lubatud massid. Aga needki on kohati idiootsed ja arusaamatud. JA siis lisandub KOHE kogu sellele haagiseteemale haakeseadme paigaldus... Tänaste sitajunnide juudipleki külge polditakse kellapoltidega asjad, mis peaks siis kõnealuseid dünaamilisi kaalusid taluma! Passides mõnikord ulmenumbrid a'la 2 tonni jne???Ja siis vaatad mõnda vanakest, nagu mu kvadro, kus konks on jämedate karpidega poolraamide sees ja jõhkralt kinni polditud, ise jämedast paksuseinalisest torust. Lubatud piduritega O2 1350 kg???
Kes teab see teab aga näiteks Audide konksud on ikka tõsised rauast jupid vs moodsate autode kõige tüüpilisem plekitükikestest asi. Vaatad, et toru on jube jäme aga kinnitused... Endisaegseid Saabide, Volvode ja Audide konksusüsteeme pidid jõuga maast lahti venitama, moodsad on nagu naisterahva teatriridiküll...
Sii naga ongi see kohatine ja isegi "äraspidine" loogika: mahlapakiga kvadro katla enda jõudlus ongi just nii väike, et see 1350 kg on paras liiklusohutuseks. Aga miskise V8-katlaga S4 sabas võiks see kombo tuimalt ka 3,5 tonni vedada Ja uutel käuladel, kus (diisel)katlad on ikka päris võimsad ning saaksid lõdvalt päris suurte koormatega hakkama, kered ja haakeseadme kinnitused nii sitad, et tehased ei lubagi normaalseid kaalusid.
C5e konks on ka juba natuke "Lahjem", kui see, mis mul auto küljes. Too on ikka päris tõsisest rauast asi ja tõmbele-survele reageerivad "tallad" on pildiltki näha + see, et on karpidega poolraamide sees: