Seda vastust et Paala ootasin,siis tean seda meest ja ka poisikest,plikat ei mäleta ju siis ei osanud veel tüdrikuid vaadata jah Paala mehed ise tegid minu mäletamist vist oli ainuke kallur kolhoosis olin koolipoiss aga taedsin kõiki veokaid mis seal oli isegi avariisid mis nendega juhtus.käisn koolist tulles töökojas vaatamas janii mõnigi pilt on meeles.Päris täpselt ei mäleta kes mingi s avariis osales aga matse oli nii ossil,lembitul jne aga minunägemuses oli õnne neil kõvasti,eredam mälestus kui 51 põrutas metsatüvele tagant sisse,kabinis oli mitmed puuotsad agajuhti ei tabanud ,teine 51 rool vastu istme seljatuge,juht hüppas kõrvalismele.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2015, 00:11 AM ja muutjaks oli kuuese.)
Leidsin oma fotoalbumist mõned vanad fotod vanaisast ja vanaemast koos omal ajal ostetud 7000rutsi eest DKV F74door (tutikas moskvitch maksis toona 9000rutsi).
Auto sai ostetud 1959a, pilt on tehtud 1960ndate alguses.
PAZ 652. Foto on tehtud 1974a. Tegemist oli Harju kombinaadi bussiga ning vanaisa oli tollal seal bussijuht.
Isetehtud auto Oli peale DKV-d. Reg. numbrid samad.
Mis mootor sellel istetehtud autol peal oli? Eeldan, et Mosse?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Audi Tradition andmetel toodeti 4-ukselist DKW F7 märtsist 1938 kuni märstini 1939 ühtekokku 310 autot. Järgmise mudelipõlvkonna F8 raamile toodeti neljaukselist autot 533 autot. Seega võib öelda, et tõepoolest üsna haruldane keremudel arvestades, et F7 raamile toodeti 102133 autot ja F8 raamile 51008 autot.
Kes viitsib osta.ee otsingusse tippida auto moto ja teema kollektsioneerimine... veel palju pilte huvitavast vanatehnikast (auto moto kribada ilma sidekriipsuta)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Kui vana on vana..
Lisan kah fotod.
1 pilt siis sadamas.1988 aasta.peaks olema.
2 armee päevilt.1986a.Paremal pool siis mina.Ka mina olen noor olnud.
3 balti kett.See räägib ise enda eest.
4 minu suur lõhe.aasta umbes 1988.kaalus vist 13,8 kg.
(16-01-2016, 22:16 PM)Roland Kirjutas: Kui vana on vana..
Lisan kah fotod.
1 pilt siis sadamas.1988 aasta.peaks olema.
2 armee päevilt.1986a.Paremal pool siis mina.Ka mina olen noor olnud.
3 balti kett.See räägib ise enda eest.
4 minu suur lõhe.aasta umbes 1988.kaalus vist 13,8 kg.
Automaadil tuli torust väljas? Lõhe on ilus jurakas.
Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.Saagide ja võsalõikajate remont/hooldus.5297816
See on ikka foto defekt.Automaadil tääk otsas,täies lahinguvarustuses.Turvasime sõjaväe kolonni.Belebeist Moskvasse.
Ma pildistasin vanu fotosid ümber .Kodusel teel.Minupoolsed vabandused.
Aga vanade fotode kohta ka küsimus.
Laulev revolutsioon ja öö laulupidu.
Minul pole säilinud ühtegi fotot.Ja kas just selle aegseid videosid kusagil olemas on.
Vahva aeg oli.
Oleks vahva neid öiseid originaal salvestisi vaadaata,kui keegi sellel ajal üldse filmis.
ГЗА-651, ПАЗ-651 и первые серии КАвЗ-651А заметно отличались от большей части автобусов КАвЗ и непосредственно от ГАЗ-51А закругленной обтекаемой решеткой радиатора и «носатым» капотом.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.