28-11-2015, 19:44 PM
kas poordi kõrgenduse tegemine on raketiteadus ?
müüakse ju poes toordetaile mida parajaks lõigata ja kokku ühendada.
müüakse ju poes toordetaile mida parajaks lõigata ja kokku ühendada.
(28-11-2015, 18:24 PM)hydrofoil Kirjutas: Kas kellelgi on kogemust firma amor-haagised.ee haagistega, kvaliteet ja kesvus?Aasta tagasi renditava "konna" näol. Viisin tagasi murdunud tulealusega - ilmselge disainirumalus. Nagu aru sain, oli rentijal tootjaga garantiikorras asjade parandamise protsess juba liigagi selge. Niiet vähemasti mõnd aega tagasi oli see tootja katse-eksitusmeetodil mehaanika algtõdesid omandamas. Mul ilmnenud tuleteema ei olnud kah uus, aga ju siis võtab õppimine aega ja-või on profülaktikaks asjade parendamine tootja pähe mittemahtuv lähenemine.
(30-11-2015, 22:12 PM)Kult Kirjutas: ...
siis üle 1 tonni ei ole plaanis peale laduda.
(01-12-2015, 08:52 AM)Daff Kirjutas: Mul tuttav pistis oma haagisele ka 14 tollised rehvid alla ja on väga rahul. Sellist valikut sundis tegema pidev haagise ülekoormamine ja sellest tingituna sage rehvide purunemine. Nüüd kui on kasutusel C rehv on kõik probleemid kadunud.
Tegemist on Respo haagisega millele sobivad alla mingid Opeli 14 tollised veljed.
(01-12-2015, 09:30 AM)v6sa Kirjutas:See 1 tonn oli lihtsalt näiteks, tegelikult ikka suht normipiires. Suuremat rehvi on vaja läbivuse parandamiseks(metsas, põllul), mitte koormuse tõstmiseks, originaalrehv on piisav, aga tagaots tahab väga maad künda, auto ka umbes 10cm kõrgemaks tehtud ja ei taha konksu allapoole leiutada.(30-11-2015, 22:12 PM)Kult Kirjutas: ...
siis üle 1 tonni ei ole plaanis peale laduda.
325H on kerghaagis ehk tonniga hakkab kindlasti lagunema
(01-12-2015, 15:01 PM)Kult Kirjutas: Suuremat rehvi on vaja läbivuse parandamiseks(metsas, põllul), mitte koormuse tõstmiseks, originaalrehv on piisav, aga tagaots tahab väga maad künda, auto ka umbes 10cm kõrgemaks tehtud ja ei taha konksu allapoole leiutada.
(01-12-2015, 08:52 AM)Daff Kirjutas: Mul tuttav pistis oma haagisele ka 14 tollised rehvid alla ja on väga rahul. Sellist valikut sundis tegema pidev haagise ülekoormamine ja sellest tingituna sage rehvide purunemine. Nüüd kui on kasutusel C rehv on kõik probleemid kadunud.
Tegemist on Respo haagisega millele sobivad alla mingid Opeli 14 tollised veljed.
(01-12-2015, 23:18 PM)Kez Kirjutas: ... ja lada omad
(01-12-2015, 15:01 PM)Kult Kirjutas: Velge on muidugi raske leida 16" 4x100, need suht haruldased, 16" sellepärast et rehvid olemas.piilu aeg-ajalt vectraclub.net ja calibraclub.ee foorumeid. Aeg-ajalt liigub. 4x100 Opelid (lisaks VecA/Calibrale oli muidu ka nõrgema mootoriga VecB-del see valem - vist ainult 1,6) hakkavad kaduma ja velgi on ilmselt ikka rohkem, kui tahtjaid.
(01-12-2015, 23:18 PM)Kez Kirjutas: ...
veljed sobivad vw passat seat inca jne 4x100 poldi vahega ja lada omad
(02-12-2015, 11:34 AM)Kult Kirjutas: Ideaalis tahaks panna 285/75/16 rehvi
...