13-07-2015, 02:15 AM
Kas volga mootor sobib uazile või siiski mitte ?
(13-07-2015, 10:11 AM)Aspelund Kirjutas: See Gaselli mootoriga isend nõudis sõiduküpseks saamiseks muidugi väga põhjalikku eeltööd. Aga vihjamisi saab neid asju lugeda siit: http://arnopavel.blogspot.com/
Lisaks saab hea ülevaate töökodadest, kust tasub kummaliste sõidukitega väga kaugele hoida, kuna tööd ei taha lõpule jõuda. Mõni "vana sõber" ka nende hulgas...
A.
Tsitaat:Villise remondiga on asjad natukene teisiti kui tänapäeva lääne autodega, ei tule välja ainult agregaatide või sõlmede vahetusega. Vaja mõelda, kombineerida, sobitada, kõik see võtab aega ja raha ei tule tasku harjumuspärase kiirusega. Siis püütaksegi osa vajalikke töid jätta tegemata, kontrollimised kontrollimata, katsetamised katsetamata.
(03-09-2015, 23:02 PM)Wiki432 Kirjutas: Huvitav, minu pandud GAZ 69 sidurikettal olid küll leevendusvedrud. Muidugi ei mäleta pead anda, et antud detail oleks kandnud detailinumbrit 69. Teadjamad kommenteerivad.
(07-12-2015, 18:22 PM)oltsberg Kirjutas: BMW valikus ka "päris" Volga mõõtu ketas olemas, kuid leevendusvedrudeta. Ju siis ei näinud sakslased ette, et "võrrimootori" puhul peaks midagi leevendama... See kõik teoreetiline targutus, ärge kõvasti lööge.
(08-12-2015, 09:25 AM)Tegelane5 Kirjutas:Ka enda mõte liikus sinna. Äkki vaatasingi kiiruga 524D/TD rida ja jäi ekslik mulje, et selliseid kettaid kasutati sealt veel "allapoole" ehk väiksematel bensiinimootoritel.(07-12-2015, 18:22 PM)oltsberg Kirjutas: BMW valikus ka "päris" Volga mõõtu ketas olemas, kuid leevendusvedrudeta. Ju siis ei näinud sakslased ette, et "võrrimootori" puhul peaks midagi leevendama... See kõik teoreetiline targutus, ärge kõvasti lööge.Äkki on mõeldud kahemassilisele hoorattale, tollel ju endal vedrud sees?