MB Sprinteri 2,7 elu ja mured.
#1
Exclamation 

Tere.
Pakkuks tööd auto kere plekseppale.
Autoks "MB" Sprinter 
Vajalikud kere tööd:
1. Mõlema esimeste uste välimiste plekkide vahestus (kõrgus 640mm) Lisana mainin, et peab plekki servad kokku keevitama !
2. Mõlema küljekarbi vahetus millest osa (pool) ratta koopast.
3. Rooste kaitse ja kruntimine (Epo krunt)
Värvid ja plekkid minu poolt.
Lisaks mainin, et auto kõrgus umbes 3 meetrit ja asukoht võiks jäeda Harjumaale aga sobib ka kaugemal kui hind on vastuvõetav.
Pakkumised teha privaatselt või telefonil 55 588 588 ja lisaküsimuste korral sammuti võtta ühendust.
NB. Töö peaks saama tehtud vähemalt 3 nädala jooksul peale tööse andmist.

Kui koostöö sujub on pakkuda veel VAZ 2105 plekki töö.

Lugupidamisega.
Kuuno
55 588 588
Vasta
#2

(31-10-2015, 20:50 PM)Qunts Kirjutas:  Tere.
Pakkuks tööd auto kere plekseppale.
Autoks "MB" Sprinter 
Vajalikud kere tööd:
1. Mõlema esimeste uste välimiste plekkide vahestus (kõrgus 640mm) Lisana mainin, et peab plekki servad kokku keevitama !
2. Mõlema küljekarbi vahetus millest osa (pool) ratta koopast.
3. Rooste kaitse ja kruntimine (Epo krunt)
Värvid ja plekkid minu poolt.
Lisaks mainin, et auto kõrgus umbes 3 meetrit ja asukoht võiks jäeda Harjumaale aga sobib ka kaugemal kui hind on vastuvõetav.
Pakkumised teha privaatselt või telefonil 55 588 588 ja lisaküsimuste korral sammuti võtta ühendust.
NB. Töö peaks saama tehtud vähemalt 3 nädala jooksul peale tööse andmist.

Kui koostöö sujub on pakkuda veel VAZ 2105 plekki töö.

Lugupidamisega.
Kuuno
55 588 588
Fotod oleks abiks töö mahust. Umbmääraseks jääb p. 2 ja 3

Autoplekksepa- ja keevitustööd,  värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/
Vasta
#3

Lisan siis pidid autost.
Homme lisan pildid uutest plekkidest mida täna ei olnud võimalus pildistada.
   
   
   
   

Suuremaid pilte saab mailile.
Lugupidamisega 
Kuuno
55 588 588
Vasta
#4

lada 05 võin ette võtta- keevitustööd.
Vasta
#5

Lisan siis ka uute plekkide pildi. Ei hakkanud lisama mõlema poole pilte kuna plekkid on peegel pildis ja sama suured.

   

Lada keretööd jäevad tulevikku ja mees kes teeb MB saab teha ka Lada kui kokkuleppele jõuame. 
Vasta
#6

(03-11-2015, 21:31 PM)Qunts Kirjutas:  Lisan siis ka uute plekkide pildi. Ei hakkanud lisama mõlema poole pilte kuna plekkid on peegel pildis ja sama suured.



Lada keretööd jäevad tulevikku ja mees kes teeb MB saab teha ka Lada kui kokkuleppele jõuame. 

Kas peaks ka rattakoopa sisemise plekki ära vahetama ?
Tellimine võttab 7 päeav aga tahaks korralikult teha, et järgmised 7 aastat ei oleks probleemi !
Vasta
#7

Loogiline oleks ka sisemised vahetada aga sellest, et kolmeharulise sitahargiga seitse aastat ikalduseta oleks kuidagi võimalik....hmmm

Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#8

(05-11-2015, 19:49 PM)Veskioja Kirjutas:  
(04-11-2015, 23:09 PM)DevilDeVille Kirjutas:  kolmeharulise sitahargiga seitse aastat ikalduseta oleks kuidagi võimalik....hmmm

Big Grin

 Eino,tõ tajooz  Big Grin
Pm.oleks see isegi vbl.võimalik,aint nõuab tollelt plekult ikka tõsist pühendumist,üleni võõbast ei pääse nvn.Terve kabiiniosa tuleks laijali tõmmata,ujutada sise osasi jne.... Toungue

Vahetaks siis kohe ka sisemised ära (ei ole need plekkid nii kallid) ja kõik kes ühendust võtsid telefoni ja PM. teel võtke veel ühendust kes on huvitatud.
Eriti tahaks pakkuda tööd mehele kes oli harjumaalt ning pidi tulema asja vaatama aga siiani pole tulnud ! (lihtsalt lähedal)
Helistaks ise tagasi aga kuna minu tel. nr on ka töö telefon siis kõnesid tuleb palju peale ja tõesti sorry ei suuda kõiki salvestada ja meelde jätta.
Samas härra Tartust võib uuesti ühendust võtta.
Lugupidamisega.
Kuuno
55 588 588
Vasta
#9

Tänaseks on küljekarbid/rattakoopa servad ja ukse plekkid korralikult remonditud ja värvitud tänu foorumi kasutajale HMP. 
Tööd oli rohkem kui algul paistis ja tuleb veel teha, aga kuna minu resurssid on piiratud siis seekord tegi hr Heiki. uksed, küljekarbid ja kabiini tagumise seina korda.
Veel vajavad vahetust esimesed tiivad ja kapott. Kui kellegil pakkuda 2000-2002 MB Sprinteri kapotti (ilumärgi kumerusega ja ilma akna pesu tüüside aukudeta) ilma roosteta siis kirjutage postkasti või helistage 55 588 588 Kuuno

Eesti ja Läti romulates ei ole pakkuda ja uus B osa maksab 160€ rubla aga mis kvaliteediga seda saab teada siis kui tellin.
Kui kellegil pakkuda MB Sprinteri 5 auguga velgi, võivad ka olla võluveljed aga peavad olema sirged ja võivad vajada värvimist aga mõistliku hinnaga.


Siinkohal tahan veel tänada Heikit Tartus Tehnika 5.


Samas küsimus TARKADELE kus Tallinas sellist asja osta saaks ?
Lisan kehva pildi kuna käed värisevad 24/7

   
Vasta
#10

Stonderi kola on liikumas olnud Tlnas Valdeku tänaval, AVSK poes. 
Vasta
#11

Ei hakkanud uut teemat tegema.Ja järsku mõni diisli spets oskab nõu anda.
Küsimus siis tarkadele, et mis võib viga ola ?
Autoks siis MB Sprinter 2,7 turbo diisel 2001 vist oli aasta.
Nimelt kui hakkad sõitma siis kuidagi nagu hakkib, kui gaas põhjas siis läheb normaalselt.
maanteel sõites võib olla, et kõik norm aga võib olla ka nii, et tõmbab hinge seniks kinni kuni pedaali jälle põhja surud.
Krt kuidagi keeruline sai aga nii umbes on.
Viimati kui esinduses käisin hoolduses siis spetsiaalselt küsisin kas õhu ja kütuse filter ei vaja vahetust ja öeldi, et alles 4 kuud tagasi vahetatud mõelemad.
Ei taha enam nuumata esindust, vana auto siiski juba ja küll nad leiavad mingi 500+ € juppi mis läbi või uut vaja.
Endal ka käed küljes siiski ja oskaks isegi mootori laiali ja kokku laduda Big Grin
Vasta
#12

(14-12-2015, 21:28 PM)Qunts Kirjutas:  Ei hakkanud uut teemat tegema.Ja järsku mõni diisli spets oskab nõu anda.
Küsimus siis tarkadele, et mis võib viga ola ?
Autoks siis MB Sprinter 2,7 turbo diisel 2001 vist oli aasta.
Nimelt kui hakkad sõitma siis kuidagi nagu hakkib, kui gaas põhjas siis läheb normaalselt.
maanteel sõites võib olla, et kõik norm aga võib olla ka nii, et tõmbab hinge seniks kinni kuni pedaali jälle põhja surud.
Krt kuidagi keeruline sai aga nii umbes on.
Viimati kui esinduses käisin hoolduses siis spetsiaalselt küsisin kas õhu ja kütuse filter ei vaja vahetust ja öeldi, et alles 4 kuud tagasi vahetatud mõelemad.
Ei taha enam nuumata esindust, vana auto siiski juba ja küll nad leiavad mingi 500+ € juppi mis läbi või uut vaja.
Endal ka käed küljes siiski ja oskaks isegi mootori laiali ja kokku laduda Big Grin

Kütusefiltri vahetaks esimese asjana ära. Kõige odavam diagnostika. Endal selle nullise ilmaga tõmbas 1kuu vana filter ka ennast kinni. Kui käed kyljes endal aiis milleks üldse 15a vana masinaga esinduses auto hinda koguaeg duubeldada?



Vasta
#13

(14-12-2015, 22:04 PM)Jossu Kirjutas:  
(14-12-2015, 21:28 PM)Qunts Kirjutas:  Ei hakkanud uut teemat tegema.Ja järsku mõni diisli spets oskab nõu anda.
Küsimus siis tarkadele, et mis võib viga ola ?
Autoks siis MB Sprinter 2,7 turbo diisel 2001 vist oli aasta.
Nimelt kui hakkad sõitma siis kuidagi nagu hakkib, kui gaas põhjas siis läheb normaalselt.
maanteel sõites võib olla, et kõik norm aga võib olla ka nii, et tõmbab hinge seniks kinni kuni pedaali jälle põhja surud.
Krt kuidagi keeruline sai aga nii umbes on.
Viimati kui esinduses käisin hoolduses siis spetsiaalselt küsisin kas õhu ja kütuse filter ei vaja vahetust ja öeldi, et alles 4 kuud tagasi vahetatud mõelemad.
Ei taha enam nuumata esindust, vana auto siiski juba ja küll nad leiavad mingi 500+ € juppi mis läbi või uut vaja.
Endal ka käed küljes siiski ja oskaks isegi mootori laiali ja kokku laduda Big Grin

Kütusefiltri vahetaks esimese asjana ära. Kõige odavam diagnostika. Endal selle nullise ilmaga tõmbas 1kuu vana filter ka ennast kinni. Kui käed kyljes endal aiis milleks üldse 15a vana masinaga esinduses auto hinda koguaeg duubeldada?
Kütusefiltri tellisin juba täna ära ja homme peaks esindusest kätte saama.
Kõigerohkem kardan, et viga võib peituda gaasipedaalis või ERG kllappis mis maksavad omajagu!
Kaksaastat tagasi vahetasin ERG asjanduse ja siis läks juppi vahetusele 600+€ ruublit ja ennem jõule on see ikka räme väljaminek kui  5 last ja 2 lapselast tahavad oma saada Sad 
Vasta
#14

Vana filtri eemaldamisel, ma laseks pesukaussi vabalt voolata (kerge suruõhuga võib aidata paagist) 10-kond liitrit diislit ja samal ajal raputaks-kõigutaks autot. Kui on miski ollus paagis, siis peaks selle katsega selguma. Teinekord mõni konn ujub paagitoru ette.
Teiseks, enne talvekütuse tankimist on kasulik paak reservi sõita, et sinna jääks min. kogus suvist.
Üks asi tuli veel pähe, kui on raudtorud ja aasta 2001, st 14 aastaga võib nõelatorke suurune augupoeg tekkida, Kust väikse tarbimisega koguneb piisake õhku süsteemi. Suure tarbimisega e täisgaasiga õhutab ise ära mõneks ajaks.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#15

(14-12-2015, 23:44 PM)aavu Kirjutas:  Vana filtri eemaldamisel, ma laseks pesukaussi vabalt voolata (kerge suruõhuga võib aidata paagist) 10-kond liitrit diislit ja samal ajal raputaks-kõigutaks autot. Kui on miski ollus paagis, siis peaks selle katsega selguma. Teinekord mõni konn ujub paagitoru ette.
Teiseks, enne talvekütuse tankimist on kasulik paak reservi sõita, et sinna jääks min. kogus suvist.
Üks asi tuli veel pähe, kui on raudtorud ja aasta 2001, st 14 aastaga võib nõelatorke suurune augupoeg tekkida, Kust väikse tarbimisega koguneb piisake õhku süsteemi. Suure tarbimisega e täisgaasiga õhutab ise ära mõneks ajaks.

Talvise kütusega olen juba proovinud sõita alates Septembrist Big Grin
See auto kallutamine rapputamine sellise isendi puhul suht keeruline aga proovin võtta omale abilised kes käivitav samal ajal kui mina oma suure massiga autot üritan kõigutada Big Grin
Teiseks olen seda meelt kogu aeg olnud, et ükskõik kui palju on kütust paagis tuleb võtta alati pilgeni täis, et jäeks vähem ruumi õhule ja niiskusele.
Õnneks tarvitan oma töös piisavalt vasktoru ja selle uue küttuse trassi vedamine ei ole suurem väljaminek, kui selles peitub saladus Big Grin
Vasta
#16

Miks kulutada sellist raha egr klapile kui saab selle lihtsalt ellimineerida.
Keegi ütles kunagi hästi
Pane omale voolik kannikate vahelt suhu ja söö kahtlase väärtusega toitu ja vaata
kaua sa kannatad.
Sellest egr st on ainult jama eriti nii vanadel masinatel.
Vasta
#17

(14-12-2015, 21:28 PM)Qunts Kirjutas:  ...
Viimati kui esinduses käisin hoolduses siis ...

Vat see on kõige suurem viga üldse. Nii vana auto peale saab Silberauto vingumürgituse, millest vaid rammus arve aitab osaliselt taastuda.

Vaata siit nimekirjast endale paslik koht:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=6877

Loodenurga hinnatundlik inimene peaks Lesvenit tarbima. Pole küll eeskujuliku heakorraga asutus, kuid üldiselt nad teavad, mida teevad. Ning lähenevad vanakestele loovalt.

Kui põhjagaasiga käib normaalselt edasi, siis on viga toitepooles. EGR on veel lahti? Kuniks toimib, pole kahju suur. Aga need on esimesed pudinad, mis ära kukuvad... Ja siis hakkab kulukat nalja saama. Sad
Vasta
#18

Nagu piltidelt nähtub, siis Teil on kastiga variant, seega ilmselt huvi ei paku. Iseenesest mul on Sprinteri kaubiku parempoolse külje küljedetail üleliia. Täiesti tutikas jupp ja ka tehase originaal (ei ole B varuosa) . Sai terve detail kunagi tellitud, käiku läks ainult alumine osa. Ehk kellelgi vaja?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#19

(21-12-2015, 13:39 PM)saarrand Kirjutas:  Nagu piltidelt nähtub, siis Teil on kastiga variant, seega ilmselt huvi ei paku. Iseenesest mul on Sprinteri kaubiku parempoolse külje küljedetail üleliia. Täiesti tutikas jupp ja ka tehase originaal (ei ole B varuosa) . Sai terve detail kunagi tellitud, käiku läks ainult alumine osa. Ehk kellelgi vaja?

Ei pakku huvi kahjuks, aga siin teemas võivad kõik oma Sprinteri osasid müüa ja muredest rääkida mina kätte ette ei pane  Big Grin
Samas huvitun endiselt kapotist aasta 2000-2002 ilma pesuri düüside aukudeta ja MB närgi kumerusega.
Vasta
#20

Nii siin jälle küsimus remondi meestele.
Nimelt vajavad Sprinteri pidurid remonti !!!
Soetan uued esimesed piduri kettad, klotsid ja andurid.
Lisaks tagumised klotsid, kettad, käsipiduri klotsid, andurid, kaitseplekkid, vedrude komplekti ja simerlingid ning uue tagumise silla õli.
Kindlasti ka uue pidurivedeliku.
Palju pakute töörahaks kui usaldan selle töö teile/sulle teha.
Esipiduritege läheb esinduse andmetel kiiresti 0,5H Tagumistega läheb esinduse andmetel 1,3H.

Kõik kirusid eelpool, et kallis aga nüüd ootangi siin teiepoolset hinnapakkumist antud tööle ja siis saan öelda kas esinduses on kallis !
Siinkohal võin öelda, et tuleb võtta välja veovõllid millelt eemaldada laagrid siis paigaldada uued tihendid, plekid ja kõik kokku laduda.
Pakkumised PM privaatselt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 32 külali(st)ne