19-03-2004, 21:13 PM
Kas kellelegi ei paku huvi ikarus???
http://www.zone.ee/9200/Buss/
http://www.zone.ee/9200/Buss/
mazda Kirjutas:Kas kellelegi ei paku huvi ikarus???Ma olen Ikarustest huvitatud küll,kuid raha praegu niipalju kahjuks ei leidu...
http://www.zone.ee/9200/Buss/
smolin Kirjutas:Huvitav kuidas ja millal selline on Eestisse jõudnud.Mind ennast huvitab veel,kas see isend ka kunagi enne tehnoabiks ehitamist ka liini sõitnud on?
mazda Kirjutas:Sry minu lolli küsimuse eest, aga mis selles Ikarus 250 paremat või põnevamat on??? Muidugi maitse üle ei vaielda ja tõesti ei oska selle kohta midagi öelda, kuidas või millal Eestisse jõudis.Kaugliini-Ikarused on mind alati köitnud. Lapsepõlv tuleb meelde...
Soobel Kirjutas:Mis aastal see pilt tehtud on? Ei taha nagu uskuda, et selliste suurte lahtikäivate akendega 200Ikarused ja Ikarus180-d ühel ajal sôitsid. Vanemate 200seeria ikaruste akendel käisid lahti vaid ülemise aknaveerandi nurgad, üldse käisid lahti vaid pooled aknad. ülejäänud olid täisklaasid ilma igasuguste raamideta.Pildistatud on ilmselt 80.-te alguses ,kui ilmusid esimesed lahtikäivate akendega 260/280 ning samal ajal sõitsid veel viimased 180.
Ei ole Tallinna poiss, aga Tartu linnabusside garaazinumbrid on veel meeles.
Esimene suurte aknaluukidega buss oli vist nr50.
Yksik väikeste aknaluukidega buss uuemate vahel kandis numbrit 54.
Suurim kahekohaline number oli 59, sealt edasi vist hakkasid lähiliinide LAZid.
Järgmine Ikaruse number oli 631, sealt kuskilt ilmusid mustad istmeseljatugede torud. Need ilmusid vist kuskil 1984.
640 oli vist esimene mustade torude ja musta kabiiniga masin, hiljem läksid asjad segi: vanade mahakantud busside kollased kabiiniseinad rändasid uutesse bussidesse - ju siis olid uuemad kabiinid sitemad.
Omamoodi müstika oli numbriga 636 - sellist numbrit pole ma iialgi näinud. Küll aga ilmus liinile mingi roostes katusega 678, igavene ront oli. Samas käisid jutud, et sôideti mingi tuttuus buss puruks. äkki oli see 636 ja ta sai prügimäelt asenduskere 678?
Muidu vanimad Ikarused, millega ma Tartus sôitnud olen, kandsid numbreid 7 ja 8.
Aga äkki keegi teab, mis aegadel need suured aknad , mustad torud jne ilmusid?
EdR Kirjutas:Ja Ikarus on muidugi 66.zazik Kirjutas:See seal teise bussi taga on ZIL127.Regardman Kirjutas:Siin siis veel paar pilti:
mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?
mazda Kirjutas:Sry minu lolli küsimuse eest, aga mis selles Ikarus 250 paremat või põnevamat on??? Muidugi maitse üle ei vaielda ja tõesti ei oska selle kohta midagi öelda, kuidas või millal Eestisse jõudis.
Regardman Kirjutas:[Harjumaa liinide IKARUS tehnoabi on ehitatud ümber kaheukselisest Ikarus 620 tüüpi bussist.Ikarus 260 tahtsid üelda? See oleks usutavam...
Regardman Kirjutas:Paljassaares peaks olema üks 250.
Vähemalt paar aastat tagasi oli.
Seal leidub ka veel rongi vaguneid.
Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.
Regardman Kirjutas:Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.