Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
14-12-2015, 19:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2015, 13:54 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Tegemist siis 20a vana tehnikaga ja ega mul mujalt eriti nõu küsida pole. Astra peal on siis see uuem x16sz 52kw. Jagaja on sel selline ribidega .
![[Pilt: opel-astra-x16sz-04.jpg]](http://www.motorstown.com/images/opel-astra-x16sz-04.jpg)
See mootor oli kurvalt kokku jooksnud kolinaga.
Kohe oleks võtta, aga vanema astra pealt pärinev
1.6 55kw, mis ma arvan et wiki andmetel peaks olema c16 nz.
Kas neid saab vahetada omavahel ?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Kastiga ei olegi probleemi. Vaatasin et surveastmed on erinevad ja just see jagaja. See vist on üldse mingi süüteplokk vs. vanemal jagaja.
Ma kõigerohkem kartsin seda, et pele mootrivahetust tekib olukord, et vanemal plokil puudub mõni elutähtis anduripesa või on mõni auk teises kohas või teise kujuga.
Aga imekombel lahenes see asi öösel minu jaoks 50 € väljaminekuga ja veel ühe õige mootriga astraga.
Et siis lukku.
ps. Kui kellegil astma juppe peaks vaja minema siis aitan teid meeleldi.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 334
Teemad: 4
Liitus: Jul 2004
Maine:
1
See ribidega on jah süütemoodul ja kõige nōrgem jupp Opeli mootoritel. Kui mootori töös hakkab ilmnema vigu siis enamus juhtudel on põhjuseks see sama jupp.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
16-12-2015, 18:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2015, 18:54 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Vahetasin mootorid ringi. Doonorautol olevat bensupump kutu olnud. Proovisin dopkaga ja siis nagu tegi paar pauku ja ei süvenenud eriti rohkem.
Nüüd on siis selline lugu, et käivitades poob mootorit kinni. Siis nagu lubab ja isegi korraks käivitub kuid siis parisekundi pärast lõppeb see pauguga karbussis. Proovisime ka vedades ja selgus selline asi, et mootor käib alates 3500- lõpuni ilusti, erkaslt ja puhta häälega. Lastes alla 3500 sureb välja, hakkab plodisema ja paukuma.
Esimese asjana panin teise mootori pealt vända anduri, siis tempanduri kollektrist,siis teise karbussi ja lõpuks vahetasin ka süüteploki ringi.
Muutust ei halli tilligi.
Edit: Keerasin nuka triibud kokku, siis vähemalt vända rihmaratta pealne triip ühtis. Ise ei oska enam muud kahtlustada kui et ehk on rihmaratas ise vigane??
Pole midagi targemat teha
Postitused: 382
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Oled sa ikka kindel, et sellisel mootoril on peal karburaator? Mina ei usu kui orig teema, pigem ikka monopritse.
Samasuguse vea põhjus volkaril (monopritse) oli lühis mootori juhtmestikus.
Võid proovida kui oled natuke aega käianud mis seisus on küünlad. Kui märjad siis eemalda pihusti pistik ja käivita mootorit hoides gaasipedaali põrandas. Mõne aja pärast peaks võtma tuurid üles ja välja surema.
Postitused: 146
Teemad: 1
Liitus: Mar 2009
Maine:
0
Viga on lihtne, auto on lihtsalt katki. Sellise diagnoosi pani minu autole kord üks väike nagamann. Kontrolli kõiksugused voolikud ja ühendused üle, minule tndub, et saab kuskilt õhku lisaks. Kontrollida võib ka Brake Cleaneriga, lihtsalt pihustades teda voolikute ja ühenduste peale.
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Minu jaoks ongi see monopritse paras karbuss.
Ma ise kahtlustan siiski süütesüsteemi riket. Sest alguses kui ma seda doonorit proovisin vallades tilk bensiini karbussist sisse. Juba siis ta ei võtnud pöördeid üles , aga siis ma ei viitsinud süveneda ja pidasin seda anomaaliat vana bensiini süüks.
Sealt "karbussist" on näha käivitamisel,et pihusti töötab. Pulseerib. Gaas maas läheb korraks käima ja siis sureb suure pauguga sisselaskes välja. Teine sümptom ongi see et süütab täiesti valel hetkel. Käivitamise ajal lööb lihtsalt mootorit kinni.
Mingeid õhulekkeid või vigaseid voolikud ma ei usu.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
16-12-2015, 19:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2015, 19:55 PM ja muutjaks oli
maisalup.)
Mul 1,6l fiatiga samasugune jama oli, siis remonditi seda 2 kuud kuni leiti ajust ära mädanenud mass ühendus, mootor käis kuidas kunagi vahest üldse mitte, kuid kõrgetel pööretel töötas täitsa hästi. Seda elektri värki tasuks uurida...
Mu autol olid täpselt samasugused sümptomid
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Hmm..
Uurin kõik üle. Kes teab kus see aju on? Kas rattakoopas? Ilmad ju päris vesised olnud. Muidu see mis nüüd sõitma peaks, see auto umbes nädal aega tagasi töötad ideaalselt kuni mootrist kepsud välja tulid.
Üritan nüüd nv. juhtme taha ajada, vaatam mis ta ise arvab.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,408
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Osade autode puhul tuleb isegi aku tühjaks saades pritsungi aju ja pritsung uuesti sõbraks teha. Vbolla siin sama keiss? Ilma oleks pääsenud, kui oleks vana pritse jne uuele mootorile üle tõstnud.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Hr võsa... selliste põhiandmete ja suhtumisega on nagu ilmaennustamisega kirjutada võib kõike, midagi ikka pihta läheb, aga et auto aju otsida porikoopast!!! on midagi uut. Sünoptikud vist.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 861
Teemad: 133
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Võsa siin on sulle definitsioon karburaatorist:
"
Karburaator on bensiinimootorite segu valmistamise seade, kus sisenev õhuvool imeb kaasa kütuseseguks paraja hulga bensiini. Karburaator on sisepõlemismootori kütusesüsteemi osa. Karburaatoril on liigutatav klapp, millega muudetakse mootorisse imetava segu hulga kaudu mootori võimsust."
Antud juhul on siis see segu koostise osa antud elektroonika hoolde. Ma arvan et kui karburaatoriks seda kutsuda ei tohi siis karbussiks küll, sest ega ta ju see ongi. Karbuss.
Surve on selles mootris piisav, seda on kõrvaga kuulda ja aru saada.
Tutvustada pole siin samuti midagi.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 347
Teemad: 2
Liitus: Jul 2009
Maine:
3
Monopurskel on karbuss ja ajusid pannakse logarite taha. Kõik õige.
Sellel peaks olema kompuuter kõrvalistuja kickpaneli taga. Ja diagnostikat saab teha ise, sildad kokku pistikust 2 klemmi ja mootorituli vilgub.
Postitused: 774
Teemad: 4
Liitus: Nov 2013
Maine:
13
Nüüd on minu peas lühis = mis asi on kõrvalistuja kickpanel , ja kus see asub ? Väga on vaja teada , oman ka Opel Astrat .