Postitused: 98
Teemad: 13
Liitus: Mar 2014
Maine:
0
20-12-2015, 23:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2015, 00:21 AM ja muutjaks oli
Aspelund.)
Asutustele mõeldud kataloogi järgi maksis GAZ 69A aastal 1962 3000-rubla. GAZ 69 aga 2900-rubla.
Postitused: 82
Teemad: 7
Liitus: Apr 2011
Maine:
1
Ei taha küll pedant olla aga kas plokisoendust ehk "karloviiinat"ei olegi mootori külles?
Postitused: 608
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Kui jutt käib eelsoojenuskatlast,siis seda ei tule.Ja sel lihtsal põhjusel,et sellel raamil pole kronsteini,
kuhu ta kinnituks.Asi iseenesest riiulis olemas,küllap läheb järgmisele,millel koht olemas.
Postitused: 4,474
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Kas kolhoosivillisel üldse oli plokisoojendus, varjestatud süütevidinad ja automaadi kronstein? Justkui sõjaväe omadel oleks olnud.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 608
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
20
Nagu elus ikka,olenes ka tollel ajal kõik juhustest.Kuidas masin majandile hangiti,kas ametliku jaotuskava alusel või kuidagi
trikitades.Kui jaotuskavaga,siis tavaliselt neid üleliigseid lisasis(püssi kinnitus,veekindel süütesüsteem jne) polnud,kuid võis
ka olla,kui kogemata mõni partii armeest üle jäi ja rahvamajandusse jagati.Isegi külgprožektorit polnud kõigil masinatel.
Kui masin saadi mingisuguse trikitamise-tehingu teel näiteks sõjaväeosast,võis ta olla milline iganes.
Gaz-69-id läks ka soojadele maadele(Kuuba näit.) ekspordiks,neile polnud ju eelsoojenduskatelt vaja.
Postitused: 5,292
Teemad: 71
Liitus: Oct 2011
Maine:
131
Üks vaheküsimus, kas 69 vahekastist väljatulevad pooled pöörlevad võrdselt või oli esisilla reduktor kiirem?
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 4,474
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
Kiirused on võrdsed, esi- ja tagasilla sisu on identne, erinevusi on õlitõrje tihendis ja muud pisi asjad.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Tendi paigaldamine on käkitegu! Mõtlesid vist küljeakende paigaldamist? Lihtsalt õige asukoht leida, poldirida kinni ja siis võtad terava noa...
Häid Jõule! Enno.
Tervitab Veteran.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kriitikutele ütleks,et tehke järele. Küsimus pole rahalises väärtuses vaid emotsioonis. Põhimõtte,idee teostamine ja elluviimine,selle täitmine on olulisem selle projekti puhul,kui miski kalkuleeritud müügi väärtus või tarbesõiduki väärtus.
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Sekundeerin ksf. MAZ-ile, asju tehakse ikka endale ja loodetavasti lõbupärast/hobitsemiseks. Ja müügiväärtus ei puhu mingit pilli, kuna autusid teadupärast ei tohigi müüa, ainult juurdeosta/ehitada on viisakas
Konkreetse putuka ehitamise lugu on lihtsalt puhas lust lugeda.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 3,557
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Maailm on ikka huvitav.
Mina tunnen, ennast otseselt puudutatuna väitest, et G69 on mõttetu auto, kuna minu jaoks tähistab just GAZ-69A teekonna algust vanatehnika poole. Olin vist kaheksane kui nägin sellist masinat vanaema juures kõrvalmaja poe ees. Peale seda oli mitmeks kuuks raamatute lappamist (internetti ju polnud), et täpselt aru saada, millega tegu.
Siiani poole kahjuks õnnestunud ühtegi sellist omandada, kuid tahtmine on suur. Ja endiselt on mul tõsine vastumeelsus selliste masinate diiseldamise vastu, see mõjub minu jaoks auto narrimisena. Pool väärtust on selle auto puhul mootori hääles.
Aga paratamatult on selle masina reaalne väärtus vist ainult üksikisikute emotsioonides, midagi "suurt" seal taga pole...
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(25-12-2015, 11:35 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Läheb küll teemast väga kaugele ära, aga vaevalt et Eestis selle Bronco eest eriti palju suurem summa välja käidaks kui selle Villise eest. Vanatehnika väärtus on eelkõige nende poolt tekitatavas emotsioonis ja meie kandis tekitab eelkõige emotsiooni selline auto millega väiksena vanaisaga jäätist käidi ostmas, mida nähti teedel ringi sõitmas ja millest reaalselt unistati. Sellele Broncole vaadataks Eestis 10x vähem järgi ja peatudes ei tuleks keegi juttu ajama, et tema sõitis kuuekümnendatel kolhoosis sama autoga jne. Meie maal oleks taoline Bronco ikka eriti "mõttetu" auto
kuna see tekitaks emotsioone tõelistes autohuvilistes kes teavad milles selle auto väärtus USA-s seisneb. Tavainimeste jaoks on lihtsalt üks kandiline auto.
Vabandust et teemast kõrvale läksin ja ärme nüüd hakka (siin teemas) edasi vaidlema 
Nõustun täielikult.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Väga tubli töö ja superlahe projekt! Müts maha.
Edu ja jõudu!
IP
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Kiitused eeskujulikuna tunduva töö eest. Tekkis selline küsimus kas see tungarud on see, millega selline masin tehasest välja sõitis?
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.