Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
See volkswaageni specs puudub sel tõesti ja MB omadesse pole süvenenud, aga samas API järgi on enamus volksu VW 505.00 standardile vastavaid diisli õlisid vananenud CF-4 standardiga. Samas sisse läinud Rimula standard on CJ-4 ehk nö viimane sõna. Ja CJ-4 peaks sobima vanemate standarditega õlide, nagu CF-4, asenduseks.
Segane värk...
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
no kolkswaagenil on vist need hüdrotõukurid , kuidas need asjale vaatavad ?
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
Õli ei ole minuarvates koht kuskohast nüüd kokku hakata hoidma,võib hiljem kätte maksta.
Täpsustaks, et mis aasta vw ga tegu. Õli kvaliteedist ja normidest rääkides, loeb pikemal kasutusel kas on pump pihustid või ei ole. Õlidel on kirjas kas sobib pump pihustiga mootorile või ei.(Numbrit ei mäleta). Samuti ei osanud tuttav õlimüüja kommenteerida ,et mis on ppihustiga mootorile mõeldud mootoriõlis paremat.
Samas kui on vaja teelt ära sõita, siis mina lähtun sellest et ükskõik millise õliga on parem kui ilma õlita
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
see rimula, traktori mootoris saab tundubalt suuremat valu kui volksu mootoris, kulumise koha pealt ei tohiks miskit paha teha, kuidas aga muud imepeened asjad nagu tõukurid sellele vaatavad on iseasi. 20 000 töötundi selle õliga, autol teeb see 1 000 000km ja mootor seest nagu uus. Tean tuttavat kes oma 2,5 diisel omegas ka ainult seda kasutab, kuna kättesaadav õli
See suurelt jaolt on ainult müügimeeste jutt, et ei tohi kasutada, viskoossus ja temperatuuri taluvus peavad vastama nõutud normidele
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Kõige õrnem asi TDI juures on minumeelest turbo, kui traktori oma on vähemnõudlikum siis saaks sellest vahe tulla. Samas, kui inimesed väidavad et traktori õli pesuomadused praktikas on hoopis paremad siis ei saa aru miks ei peaks kõlbama. Ma saaks aru kui keegi tahaks Kama3e õli panna, siis oleks asi kahtlane.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 411
Teemad: 25
Liitus: Sep 2010
Maine:
4
Kui soovid pumppihustitega mootorit edasi kasutada liikumises ,siis ikka Vw 504.00 /507.00.Tunded ja oletused jäta välja.Kui katsetada soov siis võib ka tanki õli panna kuigi kirjandust on odavam tutkida.
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(04-01-2016, 14:24 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: Kui soovid pumppihustitega mootorit edasi kasutada liikumises ,siis ikka Vw 504.00 /507.00.Tunded ja oletused jäta välja.Kui katsetada soov siis võib ka tanki õli panna kuigi kirjandust on odavam tutkida.
Kui PD TDI on siis muidugi aga teema algataja rääkis PD eelsest TDIst:
Tsitaat:Nimelt on selle traktori õlil standardid märksa kõrgemad kui tolle ajastu (VE pumbaga ehk enne pumppihusteid) volksu standardeile vastavatel sõiduautodele mõeldud õlidel. Samas liitri hind märksa odavam(ostan ka 20-se kanistriga).
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Dec 2011
Maine:
4
Sõida rahulikult selle õliga, see õli vastab samuti vähemalt VW 502.00/503.01/505.00 nõuetele.
Postitused: 306
Teemad: 15
Liitus: Feb 2014
Maine:
3
04-01-2016, 22:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-01-2016, 22:01 PM ja muutjaks oli
zurik.)
See õli vastab volvo VDS 3 nõudele,minu firma kasutab seda õli nii hüdrotõukuritega kui ka pumppihustitega mootoritel, järelikult ei saa see nii hull olla.(juba aastaid). Kuid kui õlidest rääkida, siis mingil põhjusel liigitatakse suurte masinate ja sõidumasinate õlid eraldi. Põhjusi võib olla mitmeid ja oletada võib paljut, kuid kui tahad teemaga ise süvitsi minna siis on selline raamat nagu "automootori õlid ja määrdeained". See raamat seletab asja lahti kõrgkooli tasemel mis ,miks ja millepärast. Sealt peaksid saama objektiivsed vastused oma küsimustele.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=13990
Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Postitused: 17
Teemad: 0
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Mitte, et see konkreetse juhtumi juures midagi muudaks aga kommenteeriks seda uuema ja vanema õli võrdlust- et kui täidab palju kõrgemaid norme siis sobib madalama normiga õliga käivale autole ka. Võib juhtuda, et just ei sobi. Õlid ei ole viimase 10 aasta jooksul oma määrimisomaduste poolest mitte ilmtingimata paremaks läinud. Põhjus on väga lihtne: Erinevad heitgaasi ja loodushoiu normid on pidevalt karmimaks muutunud. Kordi on vähendatud näiteks erinevate metalliühendite, nagu tsinkoksiid, sisaldust. Sama aine ei meeldiks ka praegustele tahmafiltritega autodele. Mida uuem õli, seda vähem on sellel varu nn. ekstreemseteks tingimusteks. Kuna õlikile ei talu enam sellist koormust nagu enne, siis on enamus autotootjaid olnud sunnitud üle minema nn. topsidega klapitõukuritelt rulltõukurite/nookurite peale (eks ole ka teisi põhjuseid). Olen natuke kokku puutunud võidusõidu asjadega ja üks tuntud nukkvõlli tootja seletas konkreetselt, et selliseid jamasid nagu praegu nad 10 a tagasi ei tundnud. Soovitas kasutada nn. classicute õlisid. Võidusõidu õlid ei vasta tavaliselt mitte mingile tänapäeva normile- eesmärgiks on maks. määrida ja mitte normi täita. (motul jne.).
Lisan siia kirja, mille saatis mulle üks tõsine võidusõidu tigu-taldriku tootja:
We advise to use Syntix 75W140. This oil is a better alternative for the Castrol SAFX-J. For about 5 years ago the Castrol was the best gearoil to use, but after they have been taken over by BP they downgraded the oil quality. We strongly disadvise the Castrol especially for the short gear ratio's like you have.
Kõigepealt saf-xj muudeti, siis tehti selle asemel Syntrax, mida kärbiti veelgi. Vana saf-xj moodi asja saab nüüd võidusõidu õlina teise nime all (tõenäoliselt veidi muudetud ikkagi) ja mujalt tellides. Eesti maaletooja seda kätte ei saa.
VW grupi tehase koolitustel korrutatakse pidevalt, et õli on sisuliselt konstruktsiooni element ja mootor tehakse vastavalt sellele- enam lihtsalt ei pääse teistmoodi...
Üks näide veel: Ka Porschel oli vaja teha eraldi Classic õli oma vanematele õhkjahutusega autodele- uute õlide seast polnud sobivat võtta.
Aga ega ma ei taha väita, et kõik ainult kehvemaks läheb. Küllap teiset otsast asi ikka edasi ka areneb, lihtsalt loodushoiu nimel muudetakse pigem konstruktsiooni, et ei peaks kasutama kole kallist kõrgtehnoloogilist õli. Ja õli tehakse täpsem konkreetsele vajadusele mõeldes.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Ei taha enam loomkatset jätkata ja seoses sellega tõin garaazi kolm kanistrit Shell Helix HX7-ga. 5W-40 siis.
Kõik kolm põhimasinat saavad uue õli.
Postitused: 35
Teemad: 1
Liitus: Dec 2014
Maine:
0
Need Zn ja muude lisandite normide muutused on selles suhtes kõigi õlide jaoks juba ammu toimunud, nii et ei ole mõtet loota, et nüüd mingile üksikule vanemale vw standardile vastav õli oleks parem kui mingi tänapäevaste traktorite standarditele vastav. Standardite bisness on veel omaette bisness ja nende puudumine potsikult ei tähenda automaatselt mittevastavat õli, vaid ennekõike seda, et õlitootja ei pidanud vajalikuks oma sihtgrupile seda standardit müüa. Mingisse vanasse diiselautosse, mille iga õlivahetus maksab juba 5-10% auto turuhinnast, valab kainelt mõtlev inimene sisse seda, mis ta kõige parema hinnaga kätte saab.
Mis puudutab võidusõidu õlisid, siis tänapäevased tavaclised automootori õlid on kõike muud kui sobilikud võidusõiduks. Eesmärkideks on dpf-id, tihedamad katalüsaatorid, väiksem kütusekulu, egr-id, ülipikad välbad jne. On muidugi olemas Zn, P, S kokteilid lisandite näol, et asendada kõik see, mis välja korjatud on.