14-01-2016, 00:28 AM
Kõigepealt peaks küsima, et miks nad üldse olemas olid?
Teise olulise punktina eristama euroopa ja usa arusaama keskmise suurusega autost.
Usas olid klassikalised kupeed kolme-neljakümnendatel tihti "müügimehe autod". Euroopas oli auto keskmisele inimesele siiski tunduvalt kallim ja kehtisid teised kriteeriumid.
Eeskätt euroopast edasi rääkides tekib tunne, et suureemate kupeede tippaeg oli kuuekümnendate lõpp kuni kaheksakümnendate algus. Sinna mahtusid Kupeed: Opelilt Commodore ja Monza ning vast ka Ascona kupee, Fordilt Granada, Taunus ja Sierra, VW Passat, Fiat V6 Coupe, Peugeoti 504, Audi Coupe ning loomulikult BMW 6-es seeria ja MB erinevad kupeed.
Kuidas oli võimalik, et ühel perioodil selline keretüüp "õitses"? Mul on mingi arvamus olemas aga ootaks ka teisi.
Teise olulise punktina eristama euroopa ja usa arusaama keskmise suurusega autost.
Usas olid klassikalised kupeed kolme-neljakümnendatel tihti "müügimehe autod". Euroopas oli auto keskmisele inimesele siiski tunduvalt kallim ja kehtisid teised kriteeriumid.
Eeskätt euroopast edasi rääkides tekib tunne, et suureemate kupeede tippaeg oli kuuekümnendate lõpp kuni kaheksakümnendate algus. Sinna mahtusid Kupeed: Opelilt Commodore ja Monza ning vast ka Ascona kupee, Fordilt Granada, Taunus ja Sierra, VW Passat, Fiat V6 Coupe, Peugeoti 504, Audi Coupe ning loomulikult BMW 6-es seeria ja MB erinevad kupeed.
Kuidas oli võimalik, et ühel perioodil selline keretüüp "õitses"? Mul on mingi arvamus olemas aga ootaks ka teisi.