Sai siis mitu öhtut asjaga taas tegeldud.
3 mm alumiiniumist lehtmetalli mul polnud, kuid nelikant karpi küll. Sai sellest jupid välja löigatud:
Paberilt möötude järgi joonestasin plaatidele väljalöikamiseks peale:
Kinnitusavad sisse freesitud:
ja välja löigatud, kumerustele puurisin augud ette:
Kuna too alumiinium on 90 kraadi painutamiseks natukse köva (soojaks ajades saaks vast ikka ettevaatlikult), otsustasin otsad keevitada, sai needki välja löigatud, kuid väikese varuga (kummasti otsast 1 mm üle, kuna alumiiniumi keevitades on otsad suht keerulised teha, lihtsam on pärast maha lihvida, kui peaks üle ulatuma jääma:
Keevituseks sai jupid kenasti pitskruvidega kokku pandud. Abiks kasutasin sama karpi, mis oli täpselt öige mööt. Aitas hoida plaate paigas ja samas aitas natukse kuumusel ühtlasemalt levida keevituse ajal:
Punktid peale, et saaks pitskruvid eest ära vötta:
Siis keevitasin otsad kinni. Ja köige löpuks, kui kogu detail on juba ropult kuum ,keskmine keevitusosa:
Ja siis jahtuma, sest ilma näpisateta seda puudutada tükk aega ei saa:
Mahajahtunud, sai sisetoestused eemaldatud:
Igaks juhuks lasin nurkadesse ka sissepoole punktid peale. Mötlen veel, et paneks tollele körgemale osale ka sisse ühe tugevdusribi, sest jalaraud mitte aint ei pea koormust taluma, vaid saab ka päris palju mootori vibratsiooni raamist, kipuvad need alumiiniumdetailid seda vibratsiooni just kartma: