Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Ei tea kas sai õige pealkiri aga kas on keegi sellise asjaga kokku puutunud. Nimelt siis keevitustraadi asemel jookseb mingi vask traat hoopis. Ja nii öelda joodab kaks pleki poolt omavahel kokku. Plussiks siis oluliselt madalam töötemperatuur. Gaasina peab kasutama argooni.
On keegi sellise meetodiga töötanud? Kuidas see joodis ka vastu peab?
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Kusitraadi kasutamiseni pole veel jõudnud, võinoh CuSi aga sedapalju tean rääki, et näiteks Rolls-Royce katuseliited kerega on just sedasi täidetud ja siis siledaks lihvitud.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Gaasiga vase jootmine on hoopis teine teema. See ikka kuidagi sellesamase MAG keevitusega käib.
Ma ühte välismaist projekti nimelt silmasin ja seal avastasin,et osad kerepaneelide vahetus tükid olid vasega kinni pandud.
Natuke googel moogelit ja selgus,et ka minu keevitus võimaldaks antud tehnoloogiat kasutada.
Lihtsalt huvitaks kas keegi reaalselt seda pruukinud ka on siinsetest. Idee järgi siis peaks vask minema läbi jootmiseks jäetud pilu(pilu siis minimaalselt võrdne jootetraadi läbimõõduga) ja tekitama teisel pool ka nagu väikse randi mis siis aitab pleki servasid koos hoida.
Kõlab huvitavalt aga millegi pärast pole väga laialt kasutatud. Kas kasutatavate materjalide maksumus on liiga suur või on seal muud konksud?
Igaljuhul kui keegi on nii teinud siis ootaks kommentaare. Katsun GF Anapolist ka mingi päev läbi hüpata ja uurida natuke asja kohta. Neil vähemalt seal olid need CuSi traadid rulliga müügis. Äkki oskavad nõu anda mida tegema peab ja kuidas. Kas ka kõri ja rullikud peab ära vahetama CuSi traadiga töötamiseks jne.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Sõber ehitab E30-ment,tema laseb juba ammu selle vase traadiga, jah MIG-iga! Kiidab igati heaks,plekk ei kuumene niipalju ja ei kisu kuidagi ära,laiemaid vahesid pidi fekaal täita olema.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 2,515
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
55
Rollsi tehases lasti MIG/MAG massinaga ja kuna meil on edev Migatronic, millel kusiprogramm külgen, siis sai uuritud maaletoojalt tarkust ning kui mälu vanainimest ei peta, siis alutraadi rullikuid ja värke küsis, mis meil mõistagi olemas. Kusitraadirullihind polnud odav aga eks ma ta mõne huvitava projekti jaoks pean ikka kunagi ääostlema.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
Kas virumaa kandis keegi ka sellist asja katsetanud on juba ? Tahaks näha ja katsuda