Proovisin. Taha tip top aga ees jääb velg tiivakaarest väljapoole
Aga hetkel pole lihtsalt aega sellega tegeleda. Vajadusel siis ette plekid ja taha võluveljed. Flantse ei saa õhemaks ka teha sest poldiaugud on süvistatud ning seal pole võimalik midagi maha võtta. Ühelt poolt siis süvistatud tikkpoldi auk ja teiselt poolt rattamutrite auk.
Ekipaaž 57 ka stardiks valmis. Rattaid me ei vaja, stardime vertikaalis.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
(08-02-2016, 20:00 PM)enta Kirjutas: Kui autol on turbo, kapoti all kolm vöimast silindrit mis teevad hämmastavad 35 kilowatti ja pidureid pole, aga tühja köhuga meest ei suuda liigutada, kas siis on vaja vahetada autot vöi anda kellegile rebase pass ja jätta autosse iga silindri kohta üks kodanik?
22. veebruar hakkab siis ettevalmistamine ülevaatuse jaoks!
edit: pidureid otsides leidsid härrad et puuduvad püstakud mis 10 kilomeetrit vastu peaksid, seega charade vennad, kas kellegil on vöi tuleb taas luua need ?
Selgus, et uued püstakud saab poest, lisaks muu vajaminevaga. Probleemid tekkisid TURBO-diesel mootoriga, kaanetihend lasi surve jahutussärki ja üks sisselaske klapp ei pea. Muud erilist ei olegi
daihatsu diislil veel lahedad hädad.
köik sisselaske klapid on vastu kolbe käinud.
ühe hüdrotõukuri kanal on ära murdunud ja hüdrotöukuri vahele jäänud.
nuka hammasratas loksub nuudi otsas umbes 7 kraadi.
Priit, palun järgmiseks laupäevaks ka sellist ilma!
Tänased katsetused möödusid Tagadil lausa fantastilistes tingimustes. Tuleks nüüd nädala jooksul seda valget sodi veel juurde...
Hakkasin ka ette valmistama. Suurt valmistada polnud. avasin pakendi ja teises pakendis tuli eile lumi korraks lõuna osariiki. Sai hea soojendus järgmiseks nädalavahetuseks tehtud. Taipohh kui Priit ilmataadile ülekande tegemata on jätnud.
fiatile sai jälle mootor peale, krt, ei tea mis järgmiseks jamaks saab, aga kuna tegemist on itaalia sportautoga, siis otsutasime mootori kinnitadada liblik mutritega, et saaks soovikorral seda kiirelt vahetada (mootor koos kkastiga kinnitub 3 poldiga)
Granada tiim valmistub ka ralliks. Tagasilööke on olnud palju. Hetkel probleemiks generaatori rihmaratta saadavus.
Kere keevitusega sai täna ühele poole, mootor, kast ja kõik sillajubinad said ka värske välimuse.
Vaja veel mootor koos kasti ja sildadega paika panna, salong kokku panna, tuled külge, sillastendi jõuda, ülevaatus teha ja kui aega üle jääb, siis koristada ka. Aga aega ju veel on
(16-02-2016, 01:59 AM)Simson0077 Kirjutas: Granada tiim valmistub ka ralliks. Tagasilööke on olnud palju. Hetkel probleemiks generaatori rihmaratta saadavus.
seda otsi generaatoritootja (mitte masina margi-mudeli) järgi - võiks ju leida küll?
nt kitsa rihmaga pildisalvestised on kole sarnased (kuni '92) Opelitel olevatele Delcodele, mida mul maal (kuhu paraku veebruaris ei satu) mitu tükki üle. Lamerihm on äkki samuti ('93+) Opelitega sama?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Romulatest või pikema ajalooga kaasfoorumlaste tagahoovidest peaks säärast kaupa ometi leidma. Eelkirjutaja märkus sääraste sõlmede ristkasutatavuse kohta ka samuti õige. Geneka numbri järgi peaks interneedusest tulema vihjeid võimalike doonorite kohta piisavalt.
Väikese vahemärkusena elab veidi vale laiusega soonega ratas ühe talveralli jagu kilomeetreid üle küll. Seda paraku rihma hävimise hinnaga.
Tegemist siis 2 soonega rihmarattaga, samuti on veepumba 2 soonega ratas kerge müksu saanud ja viskab. Südameks on 2 liitrine R4 77 kW
Kui veel aastaid tagasi liikus, mäletan, et siis rihmasi kulus rohkem kui kütust.