Uunikute 15. Talveralli 2016 pildid, videod, järelkaja
#41

Võistkond number 5 ehk tiigrid vfts-iga tänavad samuti korraldajaid,kaasvõitlejaid ja ilmataati suurepärase ralli eest!Rada oli hea,ei kohutanud ka auklikud külateed,samuti oli kiiruskatse viimasepeal! Tehnika toimis,ilm oli hea-mida veel tahta  Big Grin  Lumepalli võib ka meie pihta visata,kuna olime samuti teatud lõikudel madallendurid,vabandame nende ees keda kohutasime!
Lootuses,et talveralli ka järgmisel aastal toimub ,lubame käsi südamel jätta lada koju ja tulla välja millegi huvitava ja vanaga! Big Grin

Suure kummarduse teevad Taavi,Timo ja Tarmo
Vasta
#42

(21-02-2016, 22:34 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  ruut

Kes veel sama trajektoori läbis?
https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I


Ekipaaž Jawa 634-ga läbis samuti videos kirjeldatud trajektoori. Meie taha oli just kogunenud paar autot ning seega said nad ilusasti mööda Smile
Vasta
#43

(21-02-2016, 22:55 PM)zazik Kirjutas:  
(21-02-2016, 22:34 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  Kes on julge mees ja tunnistab ausalt ülesse kes oli esimene sellel heal põlluka lõigul nagu härradel videol oli.
Kes veel sama trajektoori läbis?
Motoristid tegid sama humoorika lennu samast trajektoorist ja autos olnud häälitsused enne lendu ja lennu ajal ja peale lendu olid täpselt samad. Kahju oli et ise videot ei saanud. Samas härrased kompenseerisid meie puudujäägid. Tänud teile. jutt oli sellest. https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I

Vihjeks niipalju, et esimene, kes seal põllul selle kaare tegi, ei olnud üldsegi mitte mees  Big Grin

Esimesed julged olime meie, NAISED Smile Ju siis läks autos mingiks laadaks ja see kurv tuli ootamatult. Korraks üritasin ikka kurvi minna, aga kuna ma põhimõtteliselt küljega puusse polnud nõus sõitma, siis lappasin kiirelt teisele poole ümber. Õnneks oli põllu peremees kivikoristust hoolsalt teinud ja neid ka mitte aiaks ladunud. Zazik tõelise dzentelmenina ootas meie ümbersõidud ära ja lasi meid kenasti teele enda ette tagasi....ja sellel hetkel ei olnud naiste autos mingit hüsteerilist kisa, vaid täielik vaikuse hetk, millele järgnes 15 mintsa tervist kosutavat naeru.

Rada tundus meile tavapärasemast huvitavam, eriti tiirutamine Haiba kandis. Tore oli jälgi segada ja veel toredam teisi kaasrallitajaid teel kohata. Sellist loogikat võiks ka tulevikus enam legendis kasutada.

last but not least..... kolme naastuga rehv ei ole naastrehv!!! need on pastlad! 

Teeme kniksu ja täname kõiki toreda äraolemise eest!

Keiu&Co

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#44

Tiim nr 51 tänab korraldajaid super laheda ürituse eest. Rada oli seekord väga super. Eks oli ka erinevaid seikasid. Värvikam vb see kui meid Imrega politsei piiras ja ametivõimu esindaja oli suhteliselt tõre ning ta ei saanud ikka üldse aru mis toimub.

Loodame, et Priit ikka aasta jooksul muudab meelt ning jätkab selle toreda ürituse korraldamist.
Vasta
#45

Ekipaaz nr. 145 (roheline bmw) tänab tiigreid ja teisi ennastsalgava töö eest meie masina teele tagasi saamisel.
Rehvivalik oli sel korral väga mööda..

P&P
Vasta
#46

Tiim 75 tänab Antot ja tema sõpru, kes viitsisid meile öösel järgi tulla ja hommikul diagnostida, mis meie auväärsel GAZ69-l viga võiks olla. Ja siis seda meest, kes leidis Roosta männimetsa vahelt SELLE mehe, kellel oli anda meile uus kondensaator! Huumorist ei olnud puudus kogu selle protsessi juures Smile Loodan, et mingil kujul see üritus siiski jätkub!
Vasta
#47

Kuna auto oli suht jäik, tegid treppis teed suht haiget, seetõttu sai vahel rahulikumalt võetud. Vabandused kõigile, kellele jalgu jäime, kuid üldiselt üritasin ikka kõik mööda lasta, kes pehmemate masinatega järele jõudsid ja halba teed ei kartnud.
Auto jäi ühte tükki, päeva teises pooles murdus siduripedaali otsast mingi trossikinnituse huinjaa, mille tulemusel ei saanud enam 1 ja R käiku töötava mootoriga sisse. Muidu kõik vinksvonks, kraavis ei käinudki.
Igatahes, kollase Granada tiim tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid. Oli taaskord tore vanatehnikaüritus Smile
Vasta
#48

(22-02-2016, 09:16 AM)Prii Kirjutas:  
(21-02-2016, 22:34 PM)M.K.R.1 Kirjutas:  ruut

Kes veel sama trajektoori läbis?
https://www.youtube.com/watch?v=S5zIYEzeT2I


Ekipaaž Jawa 634-ga läbis samuti videos kirjeldatud trajektoori. Meie taha oli just kogunenud paar autot ning seega said nad ilusasti mööda Smile
Käis ka valge saksa porno merss seal, selle vahega, et auku lendasime külg ees ja ühe hooga seega välja ei saanud.
Meie järel kohe 240Z, see jäi õnneks pervele hange pidama.

Piloot mul pobises miskit 'pealejäänud gaasist' aga noh, teame neid põhjendusi.
Hiljem küll selgus, et ju tal ikka õigus oli, karpamajandus köhis mersul verd ja Märjamaal kilt enne lõunat suri tee äärde äragi. Leidsime ühe lahtitulnud vaakumiotsa ja kuidagi õnnestus elukas jälle tööle saada.
Päeva teine pool sujus ootamatult hästi, merss käis nagu Antsu viiul (kuigi Ants mängida ei oska) ja eriline rõõm oli need koolimaja aknad leida (seal ma tahtsin juba ühte talusse küsima minna, kuid silt väraval- koera pilt ja kiri LIHASÖÖJA FRANKLIN- tekitas teatava tõrke).

Korraldajate ees igal juhul müts maha (ja vuntsid ka) !
Vasta
#49

Mina ka tänan korraldajaid, oli väga fun.
Järgmine aasta paneme paremad rehvid ja saab lõbusam olema.
Noortele soovitan "Tark ei torma" teooriat. Jääte ise terveks ja ei ohusta teisi.
Palju mõnusam on neid lugusid rääkida ise kunagi lapselastele kui teised meenutavad, et vot oli RUMAL Wink
Vasta
#50

Päris hea nali ju tegelikult et Keiu esimene julge oli ja läbis ning tegi jälje ette ilma et oleks kinni jäänud. Jawast ei kujuta ette.... see võis natuke extreem olla küll Big Grin

Aga nagu räägitud siis üksteisele vastas suunas liikumist tuleks ilmselt siiski vältida, st et rada ei tohiks nii teha. See pole just parim lahendus libedatel kurvilistel metsateedel. Kirjeldus veokast ja bussist on liiga tõsine.....
Vasta
#51

(22-02-2016, 11:42 AM)M.K.R.1 Kirjutas:  Päris hea nali ju tegelikult et Keiu esimene julge oli ja läbis ning tegi jälje ette ilma et oleks kinni jäänud. Jawast ei kujuta ette.... see võis natuke extreem olla küll Big Grin

Aga nagu räägitud siis üksteisele vastas suunas liikumist tuleks ilmselt siiski vältida, st et rada ei tohiks nii teha. See pole just parim lahendus libedatel kurvilistel metsateedel. Kirjeldus veokast ja bussist on liiga tõsine.....

Miks ei tohi??? Avatud teedel sõidetakse igate pidi! Samamoodi võib seal vastu tulla "suvaline" metsaveo auto, suur traktor jne. Ja just see distsiplineerib! Ralli ralliks - mõistusega tuleb võtta Wink 
Kuidas ütleb Juhend:
Tsitaat:... viiakse läbi kehtivat Liiklusseadust järgides ja kaasmaalaste elamist mitte segades. 

Ja muuseas, kui mulle Politsei on helistanud, siis täpselt seda ma neile alati ka ütlen! Talverallist osavõtjatel ei ole mitte ühte ainsamat eriluba ega eelist kõigi teiste liiklejate suhtes. Kõige tavalisem igapäevaliiklus. Ainult kinnisel rajal lisakatsel on mingi eriõigus olemas Wink Ning Legend ja kaardilugeja on täpselt sama asi, kui elektrooniline navigaator, kuhu on lõpp-punkt sisestatud ja siis miskine võõras hääl käseb kuhugi keerata. 
Ahjah, needsinased politseikõned ja igasugused puutagusekülade vinguvad vanamoorid: kulla helistajad ja kirjutajad, kogu ralli KESKMINE kiirus oli 44,43 km/h!!! Ja Te siis räägite midagi kihutamisest??? Kui teel on lubatud 90 km/h ja sõidetakse 60-70, siis kuskohast kihutatakse??? Kui Politsei võtaks kellegi maha õueala märgi või näiteks 30 piirkonnas - see on üks jutt. Kui kellelegi "tundub", et küla servast kraavi ääres teel 45'ga "kihutatakse", on see POOL maksimaalsest lubatust! 
PS: "meie ajal" oli jõulibisemises sõitmine "teeoludele mittevastav kiiruse valik" aga TÄNA on libedal teel selline sõitmine suisa autojuhikoolituse oluline osa ja absoluutselt kohustuslik sõiduvõte! Ilma selle sõiduvõtte valdamiseta lõpliku juhtimisõigust ei saadagi... Ja mitte üks kehtiv seadus ei keela ka 90'ga külg ees kurvi läbida Big Grin Reaalne elu on siis selline anno 2016 Wink 

PPS: mille peale veel tihtipeale ei mõelda: enamus maateede liiklkuskorraldusvahenditeta "ristmikest" on samaliigiliste teede ristumised ja seega parema käe reegel! Eriti siis, kui teekate on lume all, on nad ka sama teekattega teed. Kui pole "Anna Teed!"-märki ees (oleme alati püüdnud kõik need Legendi panna ja mõnikord on ju ka märge, et "märk puudu"), määrab eesõiguse "käelisus". See, kuidas keegi kusagil külavahel on "harjunud" või mida seal omakeskis "peateeks" loetakse, ei ole oluline.
Vasta
#52

Priit , vaata sa oled nii vahva ürituse teinud et osa autoentusjaste läheb ju suht õhinasse( nagu ka minagi) . Big Grin

Kusjuures kohalikku liiklust oli näha haruharva. St et meile tuli nendel maateedel vastu vb vaid mingi 6 autot kohalikku.
Neist nagunii ohtu ei näeks sest nad ise ka sõidavad suht koht vaikselt ja jõulibisemisega nad eriti ei pungesta.
Samas ma ei tahaks kujutada ette Tr7ga Mazi alla sõitmist.
Nagu oli näha siis ka mõni kuueveoline tallas täiest jõust ja kohaliku nahas ei tahaks ka olla kui selline isend pimedast kurvist tuleb "ootamatult" Wink
Lihtsalt niisama suusoojaks sai öeldud noh.... Big Grin
Vasta
#53
Video 


1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#54

Team nr.69 "Neli tankisti ja koer"tänab Priitu ja kogu korraldajate tiimi.Oleme kah arvamusel,et ikka võiks jätkata küll.Kuna tegemist ikkagi FUN FUN FUN üritusega,ei peaks vast teistesse kaasvõistlejatesse liiga halvustavalt suhtuma.Mudarehvidega ja GAZ69 legendaarse vedrustusega sõites oli kohutavalt libe,ühtegi aega ei jõudnud,kiiremaid(üllatavalt mõnda ekipaazi lausa kordades)üritasime võimalusel mõõda lasta.Kui keegi arvab teisiti,siis minupoolsed vabandused-meie eesmärk oli hambad ristis teel püsida ja sõit õnnelikult lõpetada.Ja nagu tehnikaspordis ikka,siis 5m enne finisijoont suri auto välja ja lõpp tuli lükates.Siinkohal tänud ka Roostal olnud kohtunikele.Legend oli hea,ilm ilus,kaasvõistlejad sõbralikud-seega kordaläinud päev.
 Seega loodetavasti järgmisel aastal ikka näeme.
Vasta
#55

Halli Granada piloot jagab kollase Granada muret.
Korra olen selle siduripedaalihuinjaa tõttu teele jäänud kui krõbinal pedaal põhja käis. Seekord olin targem ja sai uued hammakad sisse pandud aga poole ralli peal hakkas pedaal ikka tegema kahtlaseid krõbinaid. Õnneks vedas lõpuni ja koju välja.

Paljukiidetud otse-sõidu-kurvis tõusis vererõhk üle kõrge keskmise, hakkas külma higi tulema ja kangekaelselt lõin teise käiguga pedaali põhja pügasin oksi ja sain napilt paremalt poolt puud mööda ning teele tagasi. Eks tänan end uute naastrehvide ostu puhul.

Nii nappi rallile jõudmist pole enne olnud, eks hilinemise trahv oli ilmselt asja eest aga mõned mehed otsustasid veel kaks tundi enne starti kardaani vahetama hakata, pidurid jäid loomulikult õhutamata ,et põnevam saaks. Reede õhtul nirises pidurisuport mille uus komplekt osutus praagiks, viimasel tunnil jõudsin veel autopoodi ja õnneks oli rem komplekt veel saada.

Eriti vahvaid emotsioone tekitas mingi punase sigulli või oli see lada(hästi ei näinud) möödasõit vahtralehest MÖÖDA PÕLDU PÕRGATES. Kahjuks polnud filmiaparaati käepärast aga vaatepilt oli võimas Big Grin Big Grin Big Grin 

Kõige rängem katsumus rallil... polnud kurvid ja libe tee. Vaid mingi roheline putukas millest möödasõitu hakkasid kaasreisijad aina enam nõudma. Ilmselt oli tegu diisel masinaga aga no kurat, jõhkra haisu järgi pakuks ,et sõideti juudirasvaga.
Vasta
#56

Väga vahva üritus oli. Kodutöö oli kehva ja ei olnud päris selliseks ralliks valmistunud.

Mis puudutab paljumainitud kurvi, siis ei õnnestunud meil see esimese hooga ei paremalt ega vasakult.

[Pilt: 01097225433d771.jpg]
[Pilt: 01097225459aafd.jpg]

http://fotoalbum.ee/photos/sipsik1220/sets/1453393
Vasta
#57

Seltskond musta EldurAaduga(või "pigilind" või "ugly eldur" või "asfaldiautu"-heal lapsel mitu nime) tänab ka omaltpoolt korralduskomiteed suurepärase töö eest! Kõik sujus, ise sai alguses oldud liialt ettevaatlik selle-eest sain järjepidevalt kaardilugejalt noomida ja jäin kenasti ka hiljaks igalepoole(alguses). Mööda lasti meid ilusti ja meie lasime ka. Kuna olime üsna esimesi lõpetajaid siis kohalikud kes laupäeval olid oma autoga metsateele sattund, olid meie ajal tõsises arusaamatuses ja püüdsid igatemoodi metsa ära põgeneda kui must peletis vaatevälja ilmus. Positiivsed emotsiooonid ja loodame järjepidevuse jätkule!
[Pilt: 1]
Vasta
#58

[Pilt: 12765626_974180322650869_1158754218_o.jp...e=56CD20E0]
Tiim nr 22 Rekord E2'ga tänab samuti maruda elamuse eest. Oli igatepidi tore ja põnev. Täitsa esimene, kuid loodetavasti mitte viimane Talveralli läbitud küll viperustega, aga Roostale finishisse jõudsime.

 Kohe alguses lisakatse viimane kurv oli muidugi see, mis tahtis hirmsasti tuju ära rikkuda, nimelt üritas üks väliskurvis olev puu vaatamata olematule sõidukiirusele läbi tagatiiva pagasnikusse ronida. Veidi ninakrimpsutamist, aga retk läks ikka edasi. Hädaks ja viletsuseks sai Legendi "Kalarootsu" osa, mis viis lõpuks nii võssa, et pea poolteist tundi sai õiget kohta taga otsitud koos tiimiga nr 163 Sierrari. Lõppes otsing kõnega Priidule, et saaks ehk AKP4 asukoha, ja jätkata sõitu sealt, tuli vastus, et kohtunikud on tänaseks lõpetanud ja tulge otse Roostale. Roostale me lõpuks ka jõudsime.

 Kasti külas uurides kaarti ja puurides Rekordile kapotialla, et veidi jahutusvedeliku lisada, tuli üks kohalik kandiline noomima, et lekkiva tosooli paisupaagiga ei saa sa isegi järgmisesse tanklasse, me Sierrari juhiga rahustasime härrat, et kõik kontrolli all ja vedelik on kenasti sees. Seepeale härra kandiline vastas, et siin Kastis niimoodi ei möliseta ja ei plõksita ja sellise asja eest saab tappa, et see siin on viimane piir, siiski härra kandiline kadus taas öösse  ilma meile füüsilise noomituse pakkumist   Smile

 Üldiselt oli rada kehvemapoolsete taguamortidega paras katsumus, rehvi küll oli, aga tagumik otsis sellegipoolest pidevalt oma kohta ja siputas rõõmsalt saba. See kurikuulus otseminemise paremkurv eelvõitlejatel meile saatuslikuks ei saanud, kuid oli aga enne seda miskine vasak kurv, kust ei jõudnud ära pöörata ja läks tee otseks, õnneks seal teelaadne toode isegi oli. Meie sabas kolm žiguliliikurit rõõmsasti jätkasid need 100 meetrit meie kannul otse, tea kas niisama jälitasid või läks neil ka pidamisega keeruliseks. Igatahes mõnus rong sinna rappa läks  Smile

 Aga tubli Rekordineiu pidas kenasti vastu ja suuri tõrkeid ei esinenud. Olgugi, et eelmised omanikud olid kõvasti vaeva näinud mootorivahetuse errorirohkuse tekitamisel, kõige omapräasem probleemi oli parempoolse suunatule aktiveerimisel auto väljasuremine, sest kütusepump ei saanud lihtsalt suunatule töötamise ajal voolu  Big Grin  Eks masin oli seisnud kõvasti ja enne Talverallit väga palju testida ja korrastada ei saanud. Suureks abiks olid nr 67 all sõitev Jossu ja 163 numbri all Peeter ning nr 86 Üllar, kellega koos sai suuremad probleemid korda ja masin viisakalt Talverallile.

 Kaasvõistlejad sõbralikud ja toredad, kohe näha, et asjaarmastajad ja entusiastid koos. Loodan, et jätkub seda Talverallit veelgi.

Hõissa!
Vasta
#59

Kalarootsuga panime ka meie puusse. Asi mis tuleb ilmselt selgeks õppida, kuna järgmisest ( loodetavasti ikka tuleb ) rallist sooviks ikka taas osa võtta.
Vasta
#60

Kindlasti tahavad kõik "hommikuse äratuse" pingerida vaadata Big Grin 
Aga palun:
.pdf Lisakatse absoluutjärjestus.pdf Suurus: 74.52 KB  Tõmbamised: 1,065
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne