02-03-2016, 12:52 PM
Meie alustasime sõitu teadmisega, et esikohta nii ehk naa on võimatu saavutada - seepärast võtsime mõnuga ja oli FUN.
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
(02-03-2016, 09:12 AM)AsTroSS Kirjutas: Kui te nii kõvasti igat punkti taga ajate, kas siis teie sõidus jäi kohta ka FUN'ile?
Isegi võistlusjuhend ütleb:
PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!
Ning kuna Ristsõna on kõigile sama ja see on kõige alus, siis seda koos kirjavigade kontrolliga võtame eriti tõsiselt! (02-03-2016, 13:49 PM)PlyVal64 Kirjutas: Lihtsalt "lambist vend" ei sõida alla 2.10 aega vana RWD Lada, Mosse või Fordiga seekordsel lisakatsel.
(02-03-2016, 13:53 PM)DevilDeVille Kirjutas:(02-03-2016, 13:49 PM)PlyVal64 Kirjutas: Lihtsalt "lambist vend" ei sõida alla 2.10 aega vana RWD Lada, Mosse või Fordiga seekordsel lisakatsel.
Ints pole minuteada pärisrallidel kunagi käinud, a ilma saabi summuti pidrundamise ja tagurdamiseta oleks dženerällii vabalt lisakatsel põhja teinud
Nii peabki asjadesse suhtuma, kui eesmärk pole "must number". VFTS "pushka" ongi õige lähenemine!
(24-02-2016, 21:58 PM)stern100 Kirjutas: Ekipaaz 45, kollane röökiv rallimosse tänab korraldajaid! Vabandan ka volvo ees kes meie taga sõites enda auto häält ei kuulnudSisevideo kiiruskatse neljandast kohast tuleb varsti!
(02-03-2016, 23:40 PM)spitfire Kirjutas:(24-02-2016, 21:58 PM)stern100 Kirjutas: Ekipaaz 45, kollane röökiv rallimosse tänab korraldajaid! Vabandan ka volvo ees kes meie taga sõites enda auto häält ei kuulnudSisevideo kiiruskatse neljandast kohast tuleb varsti!
a kus lubatud viidik on ? Publik ootab huviga.
Nüüd on veel aastaid harjutanud ka lisaks. Ma lihtsalt tean omaenda (kunagist, nüüd vana ja arg) ja poisi kiirust, kusjuures viimase puhul pole mul mingit rolli - see on puhas Kullo autokooli töö klaasjääl ladadega kiilasrehvidel sõitma õpitud!!! - ja sestap julgen ka väita, et seekord jäi 4WD's veel varu... õige asjaga oleks veel kiiremini saanud. Seda ütles kohe ka Mart kui autorallis Eesti Meister, et "sul poiss lasi poole gaasiga, peal üldse ei hoidnud". Võõras auto ja mina ütlesin, et puruks sõitmisel maksab ise sõpradele kinni
Ja see poleks üldse odav "lõbu" .
(02-03-2016, 09:12 AM)AsTroSS Kirjutas: Kui te nii kõvasti igat punkti taga ajate, kas siis teie sõidus jäi kohta ka FUN'ile?
Isegi võistlusjuhend ütleb:
PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!

(03-03-2016, 12:31 PM)aksel73 Kirjutas: Tere.
Suured,Suured,Suured tänud Tiinale,Priidule ja kogu korraldajate pundile trallitajate nr.111 poolt.
Nagu alati oli Supper tore ja FUN talvine nädalavahetus.
Suurt kiirust ei arendanud,kraavis ei käinud jne.aga siiski oli vääga kiire päevake ja parem jalg surus kogu aeg kõvasti pedaali ja ununes vahepeal ka auto tankimine ära.
Kui pühapäeval kella 15.00. ajal hr.Suppiga puhumise ralliga ühele poole saime ja kaua oodatud 0 välja higistasime, see järel panin auto mootori tuksuma ja paari min.pärast suri auto välja...bensiin lõppes.
Tänud Hr.Supile kes varustas bensiiniga mind 2 x.
RAF ikuga oleks ikkagi rohkem FUN ´i olnud...![]()
Teeolud olid Supper Lux talvised ja piisavalt treppis,et esituli pooleks raputada.
Ja õhtune meelelahutaja oli tasemal-tänud.
Suured,Suured,Suured kummardused kaas rallitajatele-trallitajatele.
Allan