AZLK 2140 1980
#61

Olen saanud korduv ülevaatuse ebaühtlaste pidurite tõttu. Klotsid panin uued ja ühe ketta vahetasin välja kuna see õrnalt viskas, muidu tööpinnad ilusad, siledad. Pannes "viskava" ketta tagasi, olid näidud korras. Seega sõltub ikka ka ketta materjalist pidurite töö, mitte ainult tasapinnast. Samuti kui vaatad erineva tootja kettaid siis mõni on rebasekarva peale paari vihmast päeva, teisel kulub samasuguseks muutumiseks terve talv.
Vasta
#62

[Pilt: raadio%2B007.jpg]
[Pilt: raadio%2B008.jpg]
Täna sain raadio kätte. Tutikas Smile
Vasta
#63

Nonii. Elus esimest korda sai karpa lahti võetud ja kokku pandud Smile Puhastasin seest ja väljast,tihendid jm panin uued

See karpa polnud puhastamist vist pikka aega näinud(sai leotatud White Spiritiga)...
Uus vs vana jupp
Väljavahetatud osad
Kokkupanduna
Vasta
#64

Karburaator kokku pandud,aga auto ei taha käima minna Sad Hääle järgi on starteril hoopis midagi viga....oskab keegi kommenteerida?
Vasta
#65

Miks see jalg seda gaasipedaali käivitamisel kogu aeg pumpab? Korras mootor peab käivituma ilma gaasipedaali vajutamata.   korrasta akuklemmid, akujuhe starteri tõmbereleel ja kontrolli massijuhtme korrasolekut mootori ja kere vahel . Käivitamisel oleks vajalik pinge mõõtmine aku klemmidel, ehk on aku pensionile läinud

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#66

Starter on pukside peal kinni. Võta starter maha ja sisu lauapeal laiali. 
Muidugi kui sul pole just pooltühi aku Big Grin

H2rraga olen nõus,pole vaja seda pedaali meele heitlikult tampida. Tooreklapp lõpuni välja 2 kolm vajutust ja sellest peab piisama! 


Vasta
#67

Kas eelnevalt karburaator tekitas muret? Mina ei torgiks töötavat karburaatorit. Karburaator VAZ oma, lihtne korda teha.
Aga muuvi kohta küsiks kas aku, akujuhtmed ja mass korralikud?
Vasta
#68

Nõustun eelkõnelejatega. Sellise gaasisõtkumisega jookseb moto nii täis, et see ei saagi käivituda. Starter viskab ikka korralikult üle.
Vasta
#69

Seda videot oli valus vaadata Big Grin . Vabanda kui liiga teen aga tundub, et sul on vähe kogemust autodega. Alusta akust, kas on piisavalt laetud. Saad aru sellest kas armatuuri tuled põlevad käivitamise ajal või mitte. Järgmisena vaata visuaalselt üle kõik juhtmed akust starterisse (ka klemmid).Mõõda starteri klemmidel olev pinge kas tuleb 12, midagi? Katsu mõõta ka tõmberelee lülitus voolu kas sinna tuleb 12, midagi volti kui proovid käivitada. Kui kõik eelnev on OK siis ei jää muud kui starter maha ja remontima. Kui endal mõistus peale ei hakka siis Hiiul  Karupoeg Puhhi mänguasja poega samal õuel on mehed kes remondivad startereid ja generaatoreid,hinnad on mõistlikud ja siiamaani olen asjad tööle saanud. Enne kui mootor starterist korralikult ringi ei käi ei ole mõtet muude asjadega vaeva näha Big Grin .

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#70

(03-03-2016, 22:39 PM)lauren Kirjutas:  ...
Starter viskab ikka korralikult üle.

Starteri pendiks ei viska üle. Küll on probleem kas akust voolu kättesaamisega, selle magnetväljaks moondamisega starteri mootoris või kahe eelneva muutmisega pöörlemiseks. Kaks viimast on Saku inimesele juba viidatud mänguasjapoetagune teema, kaugemale ei ole mõtet sõita. Nagu mainiti, siis kaks mõõtmist käivitamise ajal:
1) aku klemmidelt. Kui 11+V, siis edasi starteri jõuklemmile. Kui <11V, siis marss akut laadima.
2) kui starteri jõuklemmil 11+ V, siis starter maha. Kui <11V, siis juhtmeid katsuma. seal, kus on soe, on ka kontaktiprobleem. Kui kusagilt käega katsudes soojaks ei lähe, siis teha teine mõõtmine nii, et abivoolukaabli ühed lõuad on aku miinusklemmil ja teised mootori haljal pinnal, soovitavalt ploki valus. Kui nüüd on pinge hea (see peaks ka starteri rõemsast vurinast kuulda olema), on probleemiks kereühendus.

Alati võib starteri ise poegadeks teha ja asja selgeks õppida. Mosse kohta on kirjandust lademes Cool

Kui mootor kenasti pöörleb, siis saab hakata lahkama seda, miks tule torussesaamine nii vaevaline on. Aga mingi kala Sul seal ujub: mosse ei vaja ühtegi gaasivajutust elluärkamiseks, kui karburaator vähegi oma tööülesannete kõrgusel on. Toores kinni ja starterit. Cool

Kuna just enne puhastasid karburaatorit, siis tõenäoliselt panid midagi valesti kokku. Või pingutasid kaanepoltidega mõne hermeetilise pinna ebatihedaks. Või keerasid segukruvi väga valesti sisse. Või on kütus üles pumpamata.

Väike nipp: vala pitsitäis bensiini vahetult enne käivitamist karburaatori I lõõri - teeb elu hõlpsamaks. Teeklaasitäis võib kehva süütesüsteemiga masina ära tappa... Kui on abimeest võtta, siis käivtamise ajal karburaatori lõõri lastav suvaline süttiv vurts (Brake Cleaner, WD-40, CRC 5-56 vms) ajab ka asja ära. Aga tasub olla ettevaatliik: liig vara süttinud täide võib kena leegi üles võtta ka kollektoris.
Vasta
#71

Karpa maas jälle. Seekord tegin kõikidele kruvidele järelpingutuse. Kui ilmad lähevad paremaks ja asja korda ei saa,peab auto kuidagi välja sikutama maa-alusest parklast ja köie otsas kooli töökotta(loe:starteri remont, õlivahetus jne).
Oleks vaja karburaatorit mõne teise auto peal proovida. Kui ei tööta teise auto peal,on starteri viga. Kui ei lähe tööta ka teise auto peal,siis karburaatoris viga.
Vasta
#72

Sa pead ikka lugema ka, mis kirjutatakse. Jutt selge - pingete mõõtmine käivituse ajal ja topka andmine karbussi, niisama sipelda ei ole vaja. Soovitusi ignoreerivad tüübid jäävad siin järgmistest soovitustest lihtsalt ilma.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#73

Aga ikkagi,... miks starter nii kehvasti ja klõbisedes mootorit ringi vedas?    Kui küülnad maas, kas siis veab lõbusalt?   Karbussi remont jäta ikka viimaseks.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#74

Kas mootori massi oled kontrollinuud?
pane käivitisjuhe aku -klemmilt mootori peale ja proovi siis
Vasta
#75

Viimane soovitus asjakohane, mäletan Pobeda või Volga ajast kui starter nöökis siis läks tooreklapi tross punaseks ükskord, see oli viimane võimalus starteril kusagilt miinust hankida Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#76

(04-03-2016, 18:26 PM)HendrikR Kirjutas:  Karpa maas jälle. Seekord tegin kõikidele kruvidele järelpingutuse.
...
Oleks vaja karburaatorit mõne teise auto peal proovida. Kui ei tööta teise auto peal,on starteri viga. Kui ei lähe tööta ka teise auto peal,siis karburaatoris viga.

Starterivooludega tegele ka, teeb elu lihtsamaks.

Kernus on üks mosse olemas, millel võid oma karburaatorit proovida. Õhtuti peale tööd, alates kuuest ja nädalavahetuseti. Paraku töö käib väljas... Rolleyes
Vasta
#77

Videos näha, et aku miinusklemmil on pingutuspolt puudu. Võib-olla raputamisega tekitab seda katkendlikku starteri tööd?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#78

Ei mõjuta pingutuspolt siin miskit sõbrad. See on juba videost näha.et starter on pukside peal kinni või on väga halval juhul hoopis rootor ise küpse. 


Vasta
#79

(05-03-2016, 10:41 AM)MAZ Kirjutas:  Ei mõjuta pingutuspolt siin miskit sõbrad. See on juba videost näha.et starter on pukside peal kinni või on väga halval juhul hoopis rootor ise küpse. 

ROOTOR?   [Pilt: icon_eek.gif]  ikka ankur nagu koolis õpetati (rootor on ilma harjadeta ankrut läbib vool)

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#80

Kuna teemaalgataja ei ole õppinud siin pakutud lahendustest, vaid pingutab karburaatori polte, siis avaldan omalt poolt ühe üllitise kõigile.
   [Pilt: 1_1_25979490.jpg]

https://osta-ee.postimees.ee/moskvits-41...98370.html

On alust arvata, et kasutuses on originaal starter, nagu pildil. Starter koosneb tõmbereleest ja mootor ajamist, mis tarvitab palju akuvoolu. 
 Tõmberelee koosneb 2 mähisest ja mootorajami lülitist  Üks nendest mähistest saab + 12v süütelukust stardi positsioonis ja MIINUSE saab ta läbi selle metallist LATT KLEMMI, mis on kinnitatud lüliti  jämedast vasest + poldi külge ja miinuse saab läbi harjade ja ankru mähise.( kui tõmberelee võtme keeramisel üldse ei tee häält, siis las keegi kolgib pika heebliga starteri korpust ja samas tuleb hoida võtit käivitus positsioonis. kui siis käivitub, on HARJAD OTSAS).  Teine mähis saab oma + 12v samuti süütelukust kuid miinuse saab korpusest (tõmberelee kinnitus starterile peab olema TUGEVALT kinnitatud poltidega.

  Käivitamisel rakenduvad mõlemad mähised, kuna tõmbejõud peab olema suur.  Kui lüliti lülitab starteri tööle, tekib suur pingelang ja lüliti ise lülitab 1 mähise välja, kuna miinuse asemel tekkis sinna +12v. ( voolu kokkuhoiuks, kuna sädeme tekitamiseks läheb kah voolu tarvis ja selle hõlbustamiseks suunatakse läbi klemmi, mis asub 2 jämeda vasest klemmi vahel, + 12v  süütepooli variaatori teisele kontaktile.)

Siit järeldan et starter klõbiseb, kuna on puudu voolu või tõmberelee HOIDJA MÄHIS ei rakendu.  või on starter ise kinnitusest lahti


Kontrollida selle "peenikese "lattliistu"ühenduse  korrasolekut ja samuti et tõmberelee oleks kinnitatud starter korpusele korralikult.
Soovitan lugeda mitu korda ja hästi aeglaselt    Rolleyes

Parimat h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 37 külali(st)ne