Küsimused t-25A-1 kohta

(04-03-2016, 10:35 AM)saarrand Kirjutas:  Kodanik unimüts, olen ma õigesti aru saanud, et ostad ja remondid T-25 traktoreid ning müüd siis maha? Ühe pilli vastu koos haakeriistadega oleks huvi, tead äkki soovitada mõnda või on omal garaaziz ootamas? Traktor ei lähe mulle endale, aga sõbrale.

Eksid veidi Rando
Ma olen siiani teinud veidi teistmoodi. Olen ostnud ühe traktori varuosadeks ning võtnud ta juppeks. Enda oma ka samal ajal suht molekulideks võtnud. Seejärel vajalikud varuosad endale jätnud ja ülejäänud ära likvideerinud. Selle kõige tulemusena saanud endale ühe korralikuma traktori. Lammutamise põhimõte on olnud saada varuosasid, mida poest võtta pole. ( näiteks esimese masina võtsin laiali, et saada kõrgeid poritiibasid koos kõige juurdekuuluvaga, teise et saada ühte hüdrotoru, kolmanda rataste pärast, neid ikka on võetud lahti veel. )
Põhi teema ongi, et saada ise puuduolevaid varuosi. - kohati olen ka tuttavatele vahendanud neid.

Enam ei tasu ära need lammutamised. Põhiline põhjus selles, et eestlane on küülik. Ta ei taha varuosast mitte midagi maksta. - nõuka ajal saanud ju detaile majandi halduri käest pudeli vastu. Nüüd kõik vaesed. Teisalt kuna mul polnud kõik kuurides luku taga, tuli tegemist teha ka vargustega. See bisnes ajas närvi mustaks küll.

Hetkel ei tasu enam remontimine ära. Paljud ei taipa, et traktorit korda teha kulub teine traktori raha plus rohkemgi. - seda siis tasemele, kus tõesti istud traktori selga ja võid vabalt potipõllumehena tööd teha aastaid, mitte iga nädalavahetus järkekordset kapitali teha traadi ja nööriga.
Kuna mu enda nõudmised on traktoritele tõsiselt tõusnud, siis olen loobunud traktorite remontimisest kapitaalselt. Teenusena ei ole seda kunagi teinud, kuna jällegi eestlane leiab, et varuosad on kallid ja normaalset töötunni hinda võimatu maksta. ( Siiani on oldud suhtumisel, et poetagune jota teeb odavamalt ja varuosi saab ainult kuusakoskist või naabrimehe garaazist pätsates)

Seega kahjuks ma kahtlen, et me jõuaksime ühele meele masina väärtuses ja et suurem hind on õigustatud.
Hea nali siin juures on see, et SÕBRALE.  On üks hea ütlus: Naisi ja tehnikat ei laenata/vahendata sõbrale. Kolmandatele isikutele heategu pälvib enamjaolt kirvega enda seljas. Seega soovitan soojalt sõbral ise üks isend endale välja vaadata.
Hinnaklass muidu on umbes selline.
1000euri - sellest enam töölooma ei saa.
2000euri. - kapremonti ootav eksemplaar. topid hea teise samapalju sisse. Saab ka vähemaga, kuid siis ootad iga kasutuskord, kuna järgmine "pauk" tuleb.
3000euri - hea tooriks aastaks, mille kallal nokitseda.
4000euri ja rohkem -- masin, mille üle võib veidi ka uhke olla. Peale hoolduseid ja tänapäeva osadega tutvustamist, võib ka mõelda ülevaatusele ja ei pea põlgama, et iga hommikul mõni lomp on all. 

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(04-03-2016, 10:59 AM)unimüts Kirjutas:  ...
Hinnaklass muidu on umbes selline.
1000euri - sellest enam töölooma ei saa.
2000euri. - kapremonti ootav eksemplaar. topid hea teise samapalju sisse. Saab ka vähemaga, kuid siis ootad iga kasutuskord, kuna järgmine "pauk" tuleb.
3000euri - hea tooriks aastaks, mille kallal nokitseda.
4000euri ja rohkem -- masin, mille üle võib veidi ka uhke olla. Peale hoolduseid ja tänapäeva osadega tutvustamist, võib ka mõelda ülevaatusele ja ei pea põlgama, et iga hommikul mõni lomp on all. 

Kinnitan skaala paikapidavust. Ei mõista selle kõrge hinna maksmise põhjendust, aga umbes nii need astmed lähevad.

Tuletan meelde, et 3 k€ eest saab CAT1 rippsüsteemiga korraliku neliveduse japsi ja 6 k€ eest uhiuue viisaka hiinaka. On, mille üle mõelda. Big Grin
Vasta

NL traktori varuosa hind on madal ning knowhow ka inimestel olemas kuidas asja remontida. Jaapani rauale võib varuosade saamine iseenesest juba keeruline olla, hinnast rääkimata. Eks see seab turu eelistused ning hinnaskaala.
6k€ uus hiina traktor T-25 küll kuidagi võrdlust ei kannata. Olen kunagi ühte näinud ning võttis ikka muigama küll, et mis krdi asi see selline on. T-25 vaatamata oma puudustele vähemalt meenutab traktorit.
Vasta

No selge, kõige muuga olen ise ka väga kursis, lihtsalt sellega ei olnud, et sa müügiks üldiselt ei tee. Küsimuse mõte oligi lihtsalt selles, et ma teeks ise selle põka korda, aga kuna töökojas seisab hetkel 40 ja JUMZ on järjekorras, siis pole lihtsalt aega tegeleda.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(04-03-2016, 11:16 AM)qwerty009 Kirjutas:  NL traktori varuosa hind on madal ning knowhow ka inimestel olemas kuidas asja remontida. Jaapani rauale võib varuosade saamine iseenesest juba keeruline olla, hinnast rääkimata. Eks see seab turu eelistused ning hinnaskaala.
6k€ uus hiina traktor T-25 küll kuidagi võrdlust ei kannata. Olen kunagi ühte näinud ning võttis ikka muigama küll, et mis krdi asi see selline on. T-25 vaatamata oma puudustele vähemalt meenutab traktorit.

Aga oled sa selle muigamapaneva asjaga töötanud? Mina olen - muie kustus. Jah, sel ei ole 32" tagaratast ega 38 cm kliirensit, aga arvestades füüsikalisi piiranguid, siis ma ei näe peale CAT II rippsüsteemi põhjust maksta SÄÄRAST raha põksinäksi eest inimesel, kes täpselt ei tea, MIDA ta on ostmas. "Hiina ime" mootor käivitub ka -21 juures probleemideta, sisse ja välja saab käia ilma end haigeks turnimata. Rääkimata mõistlikumast kaalujaotusest ja hüdroroolist.

Vene varuosade madala hinna nullib nende olematu kvaliteet. Mis kasu on võlli neli korda odavamast hinnast, kui seda võlli tuleb kolm korda vahetada? Nõukaaegsed varud on juba läbi saanud (no mõni ladu veel olla kusagil), uus kraam on järjest saast.

Teadmiste olemasolu lünklikkus selgub kohe, kui on vaja mõnda asja reaalselt teha. Näiteks reeversi hammasrattaid paika sättida või pidurilinti vahetada. Toungue
Vasta

(04-03-2016, 11:08 AM)v6sa Kirjutas:  
(04-03-2016, 10:59 AM)unimüts Kirjutas:  ...
Hinnaklass muidu on umbes selline.
1000euri - sellest enam töölooma ei saa.
2000euri. - kapremonti ootav eksemplaar. topid hea teise samapalju sisse. Saab ka vähemaga, kuid siis ootad iga kasutuskord, kuna järgmine "pauk" tuleb.
3000euri - hea tooriks aastaks, mille kallal nokitseda.
4000euri ja rohkem -- masin, mille üle võib veidi ka uhke olla. Peale hoolduseid ja tänapäeva osadega tutvustamist, võib ka mõelda ülevaatusele ja ei pea põlgama, et iga hommikul mõni lomp on all. 

Kinnitan skaala paikapidavust. Ei mõista selle kõrge hinna maksmise põhjendust, aga umbes nii need astmed lähevad.

Tuletan meelde, et 3 k€ eest saab CAT1 rippsüsteemiga korraliku neliveduse japsi ja 6 k€ eest uhiuue viisaka hiinaka. On, mille üle mõelda. Big Grin

Ma ei saanud aastaid aru, miks see hinnaskaala selline on olnud. (numbrite suurused suurenenud küll aastatega, kuid suhe näiteks Eesti keskmise palgaga on samaks jäänud)

Teema minujaoks on pigem selles, et häid masinaid on näpuotsaga. Kuusakoski eksemplaare on aga lademetes. Kõik huvilised soovivad endale vähetöötanud kirikuhärra masinat. (võrdluseks, keegi ei soovi ju endale 8 lapsega naist, kõik soovivad süütukest  --- ilus ka peab olema)

Nüüd tuleb see konks sisse, kust ise sain pihta miks seee hind selline on.
Põllumajanduses töötava inimese 90% palgast tuleb suvel. Mai algusest - novembri alguseni. Keskelt läbi 150 päeva või 5 kuud. Selle ajaga on enamvähem võimalik teenida vähegi liigutades 3000euri kuus ilma maksudeta. Ehk teiste sõnadega ühe kuu palga eest osta t25a on päris normaalne. Veidi kallimalt veidi korralikum.
Belarusi (sinise akvaarium) maksab 2x t25a hind - tundub ka juba normaalsena.

Kogu see küsimus ongi, et kui head masinat, siis see maksab raha.  Kui nüüd küsida, kas korraliku  masinat tasub maha müüa - ei tasu, kui temale vähegi tööd on pakkuda. 
Ma nostalgitsedes tegin ühe traktori korda ja nüüd mõistan, et pigem oleks tasunud laiali lammutada.  Samas kuna tööd on muutunud vajan juba isegi teistsugust traktorit - mistõttu garaazis traktori koht on muutunud kallimaks väärtuseks kui traktor. - Kõik mis seisab küsib raha reaalsuses- sellest tuleb aru saada.

Lääne traktoritest.
Uiii ma armastan lääne masinaid (masinad valtra, JD - ja ülejäänud saast ). Nende point on ju tegelt selles, et teha väikse ajaga (a'la aastaga) suur hunnik töötunde (a'la 3000-5000), ilma remondita. Mitte ükski Vene masin ei peaks aastaid sellist tampi vastu.  Seistes on need masinad kurvad - pangalõksud võiks öelda.

Hiinakad on omaette ooper. Näevad välja nagu traktorid. kuid pehmed nagu raiped. Ma maal näen - pole ühtegi kuniga masinat millel ees kühvel sirgelt oleks.  Nähakse traktorit, reaalsuses on kühvli asendaja. Nõudmised kiirovitsile, reaalsuses mopeed.  Vene tehnika omas elemendis oli vähemalt omas elemendis. Teati mida traktorilt oodata.


(04-03-2016, 11:16 AM)qwerty009 Kirjutas:  NL traktori varuosa hind on madal ning knowhow ka inimestel olemas kuidas asja remontida. Jaapani rauale võib varuosade saamine iseenesest juba keeruline olla, hinnast rääkimata. Eks see seab turu eelistused ning hinnaskaala.
6k€ uus hiina traktor T-25 küll kuidagi võrdlust ei kannata. Olen kunagi ühte näinud ning võttis ikka muigama küll, et mis krdi asi see selline on. T-25 vaatamata oma puudustele vähemalt meenutab traktorit.

Vastupidi.
Vene traktorile varuosa saamine on kordades keerulisem kui hiina junnile.
Põhjus selles, et Venemaalt agromaz tehasest ei tooda Eestisse ühtegi varuosa juba aastaid. Isegi omadele on sealt raske varuosi saada. Ülepiiri käijad laiutavad käsi. Hiinlane toodab nii odavalt, et enam ei tasu venelaselgi toota enam. Rääkimata sellest, et hiina vs vene on isegi hinna osas 2-3x vahe.  Olen aastatega endale päris korraliku varuosa lao tekitanud veneaegsetes osadest - ja need on kordades paremad kui tänapäeva Hiina, Poola krempel.
Miks muidu on kasulikum võtta utiili minev traktor varuosadeks enda masina kõrvale (isegi juhul kui varuosi on saada).
t25a masinaid jah raske juppeks leida. - Eestis ei julge neid praktiliselt keegi lammutada. Mtze aga võetakse ju iga nädal laiali.

Hiinaka vastusõnaks aga.
Nende omanikud on leidnud pataka raha nende masinate ostmiseks. Siis suudetakse ka leida pisut raha nende hooldamiseks. Senikaua kui ollakse suhtumisel, et enne loeme manuali läbi ja vaatame tabelit mis masinaklassi/tööklassi masin jääb ja mis jõudlikus tal on ja alles siis võtame masina kasutusel peab see hiinakas hästi vastu. Nõuka aegse töölisest  traktoristi kätte andes, võib peale esimest kuud töötades masina utiili viia. (naabrinaisel ju vaja 10tonni kaaluvat kivi tõsta ja 1000kg kaaluval traktoril on kuhvel selleks ideaalne)
Varuosasid saab sellele kergemini kindlasti. Samas ega neid nii väga mõisliku kasutamise juures vaja lähegi. Pigem ainult õlid filtrid. (erandkorras ka asjad mis klassifitseeruvad uutel masinatel lastehädade likvideerimise alla käivad osad alla ka )
 

 

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Tsitaat Unimütsi postitusest:
Enam ei tasu ära need lammutamised. Põhiline põhjus selles, et eestlane on küülik. Ta ei taha varuosast mitte midagi maksta. - nõuka ajal saanud ju detaile majandi halduri käest pudeli vastu. Nüüd kõik vaesed. Teisalt kuna mul polnud kõik kuurides luku taga, tuli tegemist teha ka vargustega. See bisnes ajas närvi mustaks küll. 




Tead ka ,miks see nii on? Inimestele pole juba NL ajast peale korralikult ega õiglaselt palka makstud. Kui ei susserda või ma ei tea,mis ei tee siis oledki dilemma ees! Muidugi see ei õigusta sellist koonderamist aga aeg vist on edasi liikunud ja lihtsam on oma vanad räbalad, laibaks ajada ja siis sulatusahju saata. 

Huvitav,mis sul siis pihta pandi? Äkki räägid sellest?


Vasta

Ma ei saa aru, kuidas on Itaalia kapitalistil võimalik teha 37 Hp`list traktorihakatist( NewHolland 3010) nii, et aastaid pole tagavaraosade muret- lihtsalt ei lagune ega tilgu midagi. Ainult õlifiltrit, mõnd hüdrovoolikut aastas vaja osta.  Teeb kõike- äestab orast, juurib kive, toob puud metsast koju, külvab ristikut, hooldusniidukiga teenustki, suurkurgikasvatajal peenravahed kõblata, jahimeestel loom välja tuua, puude lõhkumisel hüdroallikas- no problems. Uniculaadse vene masina remondile minev aeg oleks olnud ikka raisatud aeg. Haakeriistade kõpitsemine peale selle.
Praegu päevakorral  haamer-net oksjonilt saadud üheteljeline käru- oli tegelikult suurem kui pildi järgi arvasime. 1,25 T omakaalu saab tublisti alla viia- kõik poolmilitaarne maha.
Olemas ka T 16m. Viimases hädas, kui tarvis metsa ääres toomingas ukerdada, ajan välja. Ainuüksi roolirattaid temal paari aasta järel vahetada- ikka jääb vahel palakas roolile viskamata ja päike kohe jaol. T-25 roolitigu-pronksmutter- pole toimiva paarina ette juhtunud.
Vasta

Kodanikud, kodanikud, ma ei oodanud siia tegelikult sellist teemat, arutlemaks selle üle kas osta hiinakas või T-25 ning mis hinna eest. Ma ei seadnud ka ühtegi hinnaeelistuse vahemikku, seega ma EI protestinud T-25 kalli hinna vastu. Samuti ma ei soovi hiinakat. Valik on tehtud T-25 ja nii on.
Samas mind paneb hämmastama, kuidas osadele kodanikele juhtub kätte nii palju praak vene varuosi?  Ma olen neid vene traktoreid remontinud enda tarbeks igasuguseid ja ei saa küll öelda, et massiliselt asjad oleks halva kvaliteediga, eks juhtub ikka olema praaki ka, aga no kus seda ei ole. Näiteks tutika John Deere forwarderi käigukasti ei olnud ka tehase poolt õli sisse pandud jne. Et juhtub ka mujal, ma ei üldistaks niimoodi.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

Paljud kasutatud osad,mis müüakse on ka juba X astmes Y korda masinas käinud ja tihti lõppeb see sellega,et varsti on asi jälle kutu. Tingituna suurest kulumisest,mida on mõne eseme puhul väga raske visuaalselt hinnata.
Lisaks Nõukogude inimene ei hooldanud põllutehnikat v.a mõned väga pedantsed kodanikud ja see ka mõjutab nende osade vastupidavust.


Vasta

(04-03-2016, 12:27 PM)saarrand Kirjutas:  Kodanikud, kodanikud, ma ei oodanud siia tegelikult sellist teemat, arutlemaks selle üle kas osta hiinakas või T-25 ning mis hinna eest.
...
Näiteks tutika John Deere forwarderi käigukasti ei olnud ka tehase poolt õli sisse pandud jne. Et juhtub ka mujal, ma ei üldistaks niimoodi.

Vabandust, seekord tõmbasin vist mina lekkiva bensiinikanistri all tikku... Sad  Loomulikult võib igaüks oma elu nii keeruliseks elada, kui ise soovib Cool

JD kuiv kõri on puhas PDI elik meie edasimüüja tegematajätmine. Samas tõesti - juhtub kõigil. Lihtsalt mõnel asutusel on mune jama sirge seljaga ära klaarida, teine aga ei tõsta enam toru...
Vasta

(04-03-2016, 12:08 PM)MAZ Kirjutas:   Inimestele pole juba NL ajast peale korralikult ega õiglaselt palka makstud. Kui ei susserda või ma ei tea,mis ei tee siis oledki dilemma ees! Muidugi see ei õigusta sellist koonderamist aga aeg vist on edasi liikunud ja lihtsam on oma vanad räbalad, laibaks ajada ja siis sulatusahju saata. 

Huvitav,mis sul siis pihta pandi? Äkki räägid sellest?

Lebotamise ja magamise eest ei saagi palka maksta. Raha teenitakse mingi asja X tootmise (ja sellega seonduva) eest.  Maal hästi näha mul. Noored 20-30aastates teevad samapalju tööd üksinda kui KOLM 50ndates kokku. Eestis on võimalik pea iga asjaga LEGAALSELT raha teenida, kuid poetaga viriseda kurja ülemuse üle on kasulikum. Mõned käivad veel võõrastes garaazides uurimas, mis ripakil.
Varastamise kohapealt läks väikseid asju, mis jäid kohe silma. Siis vaatasin, et igapäevaselt ei taha sellega tegeleda ja kasumi protsent oli suht väike. Ajakulu ja sissetulekut arvesse võttes niisama ühtegi masinat hetkel laiali ei võta. Ehk siis kui soetan sügisel ühe  korraliku juurde võtan ka ühe raipe laiali veel.


(04-03-2016, 12:27 PM)saarrand Kirjutas:  Valik on tehtud T-25 ja nii on.
Samas mind paneb hämmastama, kuidas osadele kodanikele juhtub kätte nii palju praak vene varuosi?  Ma olen neid vene traktoreid remontinud enda tarbeks igasuguseid ja ei saa küll öelda, et massiliselt asjad oleks halva kvaliteediga, eks juhtub ikka olema praaki ka, aga no kus seda ei ole.

Kui masinat ise teha siis miinimum kapi tegemine on 200h. See siis ainult tööaeg. Nüüd võta nii: töötasu võiks olla 5euri tund, 1000euri seega töötasu. Sinna teine tuhat pane varuosadele. -- see siis juhul kui võtta endale mingi paari tuhandene masin ette.
Ise leidsin ma lihtsalt, et kui mingit seost hingelt ei ole masinaga. (a'la lapsepõlve masin või kellegi pärandus vms) Siis tasu võtta juba pigem kohe üks korralik. Jah korralik tahab ka siit ja sealt nokitsemist. (reaalselt võrdub see nokitsemine mingi 500eurise väljaminekuga kõikide masinate puhul)

Kui hammas peale hakkab võtaks ise selle.
http://soov-ee.postimees.ee/103355-t25/details.html

Rehvid vahetusse, iste mõni korralikum ja esimesed gabariit/suunatuled ka külge ja elekter korda.
Miks see:
Sest ta on veel üks viimaseid nö nõuka aja järelhüüdeid. Sest ta omab suht vähe töötunde ja tundub, et ta pole erti ära lõhutud. + ta asub sulle suht ligidal Big Grin mis on üli suur plus ju Big Grin

 


Varuosadega on nii, et aastatega muutus palju tehases. Praagiks kõike ei saagi pidada, pigem detailid muutusid eri aastakäikude kaupa ja siis on raske orjenteeruda. Seetõttu paljud varuosad on nö ühe tootekoodiga, kuid mõõtudelt täielikult erinevad. Viimasel ajal müüdavad osad on jällegi bingo kas on liiga pehmest materjalist või liiga kõvast. Seetõttu töötav eksemplaar kaalubki eelised üles.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(01-03-2016, 11:20 AM)v6sa Kirjutas:  Vaatasin kehtiva LS üle ja ei leidnud kohta ülevaatuse kohustuslikkuse kohta pukseerimisel. Küll on lubatud ülevaatuseta sõiduki piiratud ulatuses kasutamine, muu hulgas liigutamine parkimiskohta: LS § 73 lg 5 
Kas keegi oskab öelda kui palju on võimalik saada trahvi halva õnne korral ülevaatuseta sõidu eest  juhul kui ei suuda selgeks teha, et viin masinat remonti.
Nimelt tekkis olukord kus on vaja liigutada üks russ ühest kohast teise. Ca 3 km on vaja mööda teed sõita. Eesmärk- remonti sõit. Masin arvel ja kindlustusega, välimus räsitud. 

Aquila captas non muscas.
Vasta

(04-03-2016, 22:54 PM)Daff Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda kui palju on võimalik saada trahvi halva õnne korral ülevaatuseta sõidu eest  juhul kui ei suuda selgeks teha, et viin masinat remonti.
Nimelt tekkis olukord kus on vaja liigutada üks russ ühest kohast teise. Ca 3 km on vaja mööda teed sõita. Eesmärk- remonti sõit. Masin arvel ja kindlustusega, välimus räsitud. 

Ega eriti nagu ei olegi võimalik saada, Sul jutt jookseb nagu No 10 niit seega ei tohiks probleeme tulla... 

Mazda treilaga sõitsin Eestis lühikese ajaga üle 10 000km maha - polnud teine arvelgi, eks kulgesin ikka kas ülevaatuspunkti poole või remonditöökotta. Korras koormaga pärnus läks tuliseks vaidluseks kuid DAS õigusabi aitas ametnikel selgusele jõuda ning ega keegi ei keela ülevaatusele koormatud masinaga sõita... Samas pole maininud millal sa siis lõpuks sinna jõudma pead... Kui kindlustus taskus ja mõni tuluke ka pleb siis see 3km ei tohiks kellegile liiga teha.  

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kui 25 km/h kollane märk taga ja kolmnurk siis vist arvel ei peagi olema???
Vasta

Kui selle kolme kilomeetri peal vahele jääd ja trahvi saad, siis see peab olema karmavõlg Smile, igaljuhul on ülevaatuseta sõidu eest väiksem trahv kui kindlustuseta sõidu eest. Seega kui kindlustus olemas, siis sügavalt sisse korra hingata ja tuimalt ära tõmmata see ots.
Vasta

Küll on hea,et igalpool ligi saja kilomeetri raadiuses on sõpru ja ka remondimeestest sõpru kelle juurde sõita otsemat teed pidi oma liikurit remontima. Big Grin Teinekord ei tee ka paha aeg kokku leppida. Mine tea,milleks hea. Smile
Vasta

Oskab keegi öelda kui kiiresti käib põka hüdropump ringi täisgaasil?Mingi aeglustav ülekanne seal kastis,aga palju?
Vasta

Kui ma õigesti mäletan, siis on need hammasrattad ühesuurused ning muutub ainult pöörlemissuund.
Vasta

Kas T-25 kõrgsurvepumbal annab kuidagi pihustitesse antavat kütuse kogust ka reguleerida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 33 külali(st)ne