(07-03-2016, 19:26 PM)v6sa Kirjutas: Graafikud on ilmekad. Pane kütuse erikulu kõver ka peale ja saabki selgeks, et olematu jaksuga diiselpaadiankur kõlbab hästi ainult kusagil tiksumiseks.
Volga mootori asenduseks kõlbav pada peab käima 5+ krpm, omama tõusvat pöördemomendi graafikut vähemalt 3+ krpm-ni ja ilus oleks vahemikus 1500-3000 rpm vähemalt 150 Nm väänamine. Kaal peakls jääma 100 kilo kanti. Elik tänapäevane vägisitoidetav pada, soovitavalt hästivoolava neljaklapikaanega .
Indenori malmmonstrum ei täida ühtegi nõudmist...
Absoluutselt! Miks on kõigil tunne, et see Sierra diisel oli "Jube hea" asendus "Villisele" - sest GAZ 69 mootorist on see tõesti NATUKENE parem
Muuseas, ise ka plaanin Toolikul seesinane flathead just mõne paadiankru vastu vahetada ja seda just diisli surepäraste jahutusomaduste tõttu tühikäigul ,"tiksutamisvõimaluse" pärast metsas midagi tehes jne. Kütusekulu on väga vähe oluline.
Aga siis GAZ 69 grafik, mis on tõesti vaid "grammike" kehvem "Moodsast" PSA-diislist
Ja kõige lõppu paljukirutud ja mõttetuks kuulutatud Indeori 80 hobust "turbatiisel" Jeep'i mootoriruumist. Saate ise ka aru, miks see junn off-roadiks ei kõlba, mäest üles ei saa, porist läbi ei lähe jne ehk miks on originaalis UAZ ikkagi sama hea, kui G230 sellistes asjades
UAZ'i bensukatlaga samaväärsed ja PAREMAD diislisöödikud hakkasid tulema alles peale aastat 1990 ja need on kõik turbod. Mis on aga "Maailma Kõige Sitemad Diiselmootorid" sõiduomadusilt, on kõik vanad Mersu-diislid, PSA 1,9 turbota isend Partnerilaadsetelt, Volkkari 2,4 diisel edeveduse transporteri seest ja ka LT'de puhurita katlad. Mõned taolised on veel. Need on kõik kõlblikud vaid aiatraktorile ja... paadile. Suuremale ankruks ja pisemale marineerituna midagi natuke liigutama. Aastal 2016 on need saast kolmandas astmes, kui UAZ'i katel on veel täiesti sõidetav.