Gaz 69 A
#61

Sellisega ei raatsikski sõita vist Smile
Vasta
#62

Ei saa samuti jätta kiitusi siia edastamata. Super töö, edeneb kiiresti ning on hästi kajastatud. Mõnus lugemine siin üle pika aja.
Vasta
#63

Ilus vaadata, nii kena ei tulnud tehasest.

Omajagu nostalgialaks ka, paraku kurvavõitu..... 10 veebruar 1991 lõppes sellise isendi elutee paraku mu käte läbi, saadud Punaarmeest ja läbisõit oli sel hetkel ca 1500 kilomeetrit....kahju.

Edu ehitamisel, loen ja vaatan huviga!

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#64

Tervist kõigile. Üle pika aja veidi juttu ja mõned pildid. Nagu plaanis oli, sai tent peale pandud. Ei läinud see asi nii kiiresti nagu võiks arvata. Tendi raamil sai osa auke juurde puuritud ja osa kinni keevitatud. Nagu ikka "uutel asjadel" oli ka siin kõik paigast ära - tent lihtsalt ei sobinud kuidagi peale. Tuli lihtsalt kohandada. Lõpptulemus sai normaalne, sest paremat ei suutnud välja võluda. Omaette teema oli tagaistme raam. Kuna seismisest oli toruraam rooste tõmmanud, võtsin istme laiali, et uuesti värvida. Peale osandamist selgus, et seda raami polegi võimalik kasutada - kvaliteet oli lihtsalt nii kehv. Kui ei usu, vaadake ise, kuidas tollel ajal tööd tehti. 

[Pilt: IMGP1680_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1681_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1682_800x600.JPG]


Arvan, et kui tagaistmele oleks istunud kolm meest ja suurest august läbi sõitnud, siis seda istet poleks enam olnud. Sai otsitud üks tagavara iste ja see lahti võetud ning sealt selgus hoopis vanem ja kvaliteetsem töö. Kasutasingi toda istmeraami, sest seda uut polnud mõtet paikama hakata. 

Samuti said välja lõigatud uued põhjamatid, sest kerega kaasas neid ei olnud. 

Tendi ja uste aknaraamid said samuti maha võetud ja uuesti puhastatud, krunditud ja värvitud. Leidsin ka uued nelikantmutrid, millega aknaraamid kokku käivad. Nii et kõik sai nii kui tehasest. Sai ka masin käima lastud ja prooviks esimesed viis meetrit sõidetud, kuigi kõik veel valmis ei ole. 

[Pilt: 4c42b93f-bfc5-4b64-89bd-345b56bba93e_800x600.jpg]

[Pilt: 09ca2e40-9956-4c60-a29c-d0ec06246af6_800x600.jpg]
Vasta
#65

Mul kanadel arvatavasti vitamiini puudus juba. Järsku kakud mulle värsket rohtu natike,kui siiapoole tuled... Big Grin
Aga täitsa ohvitseri auto moodi juba....
Vasta
#66

Väga viis. Minu üks lemmikuid n-liidu maasturite seast Smile
Vasta
#67

Tugev käepigistus kvaliteetse töö eest. Kena  et teil veel lund pole saabunud!
Vasta
#68

Tervitus kõigile lugejatele. Vahepeal sai tegeletud nö "peenhäälestusega". Kõik lõtkud, pilud, vahed, kokkujooksud said kontrollitud ja paika sätitud. Õlid ja muud vedelikud üle kontrollitud. Peaks pm olema sõiduvalmis. Hulk aega kulus algupäraste tööriistade ja tarvikute otsimiseks ning uuendamiseks. Kaua aega läks, et leida 1970nda aasta markeeringuga kummirõhu manomeeter, aga ka selline on nüüd olemas ja koos orginaal-vutlariga. Õige dateeringuga kandelamp oli õnneks endal olemas. Samuti said komplekti tehase poolt kaasas olnud labidas, kirves, käivitusvänt, leeklamp, rehvipump, õlikanister ja talvine ninasoojustuskate. Järgmised pildid järgmisel korral.

[Pilt: IMGP1883_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1881_800x600.JPG]
Vasta
#69

See pumbaga kütesevarga tööriist toob millegipärast meelde 80ndate lõpu ja kooperatiivide ajastu, kas on ikka originaalvarustus?
Loodetavasti ei läind väga puusse.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#70

Kõik komplektis olevad esemed on pärit tollest ajastust kui autogi.

[Pilt: IMGP1970_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1972_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP1974_450x600.JPG]
Vasta
#71

Minu paha, ju nad siis muutusid tavakodanikele kättesaadavaks. Tänud, jälle tiba targem...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#72

Ei Marko, paha pole siin midagi - eks igal ole omad mälestused.Ja pealegi on need
bensiinivarga tööriistad siiamaani venemaal tootmises ja müügil.
Vasta
#73

(08-03-2016, 09:33 AM)Sidorov Kirjutas:  Ei Marko, paha pole siin midagi - eks igal ole omad mälestused.Ja pealegi on need
bensiinivarga tööriistad siiamaani venemaal tootmises ja müügil.

Infoks, et "kütusevarga pump" on paatidel/paadimootoritel väga vajalik asi.

Auto on eeskujulik, edu ja jaksu.
Vasta
#74

Alati detailne ja õigeid kohti tabav!
Igavene respekt Raivole.
Vasta
#75

Tehtud! Masinal numbrid küljes ja sõiduvalmis. Komplekteeritud kõige vajalikuga. Tagantjärgi mõeldes ei oskagi öelda, kas nimetada seda restaureerimiseks või uue auto koostamiseks. Üle 90% asjadest said ju uued. Lihtsalt oli palju õnne, et leida kõik uued vajalikud osad. Usun, et teist korda see enam nii lihtsalt ei läheks. Sellega on see projekt ammendunud ja asume uute asjade kallale. 

[Pilt: DSC_6745_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6733_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6741_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6731_800x533.jpg]

Kaasas tehase poolt komplekteeritud autovarustus.

[Pilt: DSC_6748_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6749_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6751_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6752_741x600.jpg]


Talvekostüüm

[Pilt: DSC_6756_800x482.jpg]


Läbisõit tänase päea seisuga.

[Pilt: DSC_6759_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6765_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6766_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6770_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6772_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6776_400x600.jpg]


Tehase plomm karburaatoril

[Pilt: DSC_6778_800x533.jpg]

[Pilt: DSC_6779_800x533.jpg]
Vasta
#76

Keegi eespool kirjutas - sellega ei raatsi sõitagi. Täpselt nii ongi, müts maha mehe ees!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#77

Kiidusõnad ülivõrdes ka Viljandimaalt! Aga Raivo, Sa kindlasti oskad öelda, mis käis tagaluugi sisse? Kas puksiirtross?

Tervitab Veteran.
Vasta
#78

GAZ 69 käisid ukse aknad tagaluugi sisse kui present sai suveks maha võetud aga vaevalt sinna 4 akent mahub!
Vasta
#79

Sügavad kummardused.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#80

Õnnitlused!
Sa ikka jõuad. Smile  Ühe auto taastamine on juba suur töö. Aga see pole ju esimene ega viimane.....
Mis siis järgmiseks?

T.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne