Belarus traktorid.

kunagi ammu ja hästi kaugelt olen ka näinud
Vasta

Nl aeg sain raamatupoest Mtz 100, 102 õppeplakatid osta.  Kas ka traktorit samasugusena paarkümmend aastat hiljem veel tehakse?
Vasta

On olnud õnne MTZ-100ga sõita. Olustvere Tmk's taoline oli igatahes, tuli ta mäletamist mööda äkki Tihemetsa kooli kokkutõmbamise pärast sinna.
Roolivõim oli nagu Jumzil, külje peal, sealt pika vardaga esisilda. Rool oli nagu läänekal, ühe näpuga kannatas keerata. Käigukast oli jah omanäoline, kaks kangi, üks käikudele, teine kiirendite jaoks. Kiirendikangil oli ka null asend, põhimõtteliselt läks ilma sidurita kohapealt ära, kui nulli pealt ettevaatlikult esimese kiirendi peale lükata. Lõppkiirus oli ca 40 km/h, võibolla ka tiba rohkem. Praegu peab see samune traktor Võhma külje all pensionipõlve, lisatud on vedav esisild ja metsaveohaagis. Igakord kui teda näen tuleb kerge nostalgia peale.
Vasta

Omapärane mure MTZ-ga.  Teadaolevalt on russi kere number poolraamile löödud. Kui aga on paigaldatud vints siis jääb number vintsi raami taha peitu,kuidas ülevaatusel seda numbrit eksponeerida kirovnikule. Ei hakka ju iga kevad vintsi maha kruttima, et numbrit näidata. Kas on keegi sellise jamaga kokku puutunud?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Pidista poolraami numbrit koos tehnilise passiga äkki?

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Kuna russi poolraam on nö kuluvosa siis sealne number ei oma erilist tähtsust... seda mõtlemisvõimet omava ülevaataja juures.

Ühel metsakas märgiti mul passi et vin number hävinud, teisele pandi märge et vin number andmesildil ja kleepiti uus silt peale.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Võimalus on numbri koha peale ava raamile teha, aga kas seal tagasilla korpusel olev number ei peaks ka sama olema, vasakul aiste võlli läbimineku all on number. Mul need küll ei kattu, aga mu traktor on miljonist kokku pandud ka juba Big Grin
Vasta

(12-03-2016, 13:43 PM)mlsluik Kirjutas:  Kuna russi poolraam on nö kuluvosa siis sealne number ei oma erilist tähtsust... seda mõtlemisvõimet omava ülevaataja juures.

Ühel metsakas märgiti mul passi et vin number hävinud, teisele pandi märge et vin number andmesildil ja kleepiti uus silt peale.

Siin sügisel sain sama asjaga maadeldud. Oli siis teemaks lumesaha raam. Vaidlesin samamoodi, et mis ma teha saan. Tulemus oli praktiliselt see, et tuli lõigata ava sisse, et raaminumber oleks nähtav. Sama probleem on ka kun koppadega.

See, et raam kuluvosa. Selle peale politseinikud maiiad. Paljudel 2000a masinatel pole dokke võimalik arkis vormistada. Lisaks on neid masinaid palju varastatud. Seega need poolraamid ja numbrid kolivad ühe masina küljest teisele.  Dokumentide müümine on ju tänapäeval suurelt moes.

Kuna mul endal oli masinal kõik dokumenteeritud ja ka paberid korras. Suutsin esimene kord tõestada ära, et masin raaminumbriga X ja trakrori number käivad kokku. - Siinjuures, et kõik on legaalne.  Minul oli rida numbreid mida nad taga ajasid tehase raamatust lõpuks. (raaminumber, käigukasti number ja mootorinumber õnneks klappisid)

Ise enam ei julgeks teist korda katsetada. Hetkel on riigikassa tühi ja võib väga edukalt juhtuda, et masin pannakse paariks päevaks või paariks kuuks tasulisse parklasse "numbrite kontrolli" - igaks juhuks - seda jama ei taha vihavaenlasele ka.


Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele). Uuest ja vanast raamist peab olema jällegi pildistatud pilt, et numbrid kattuksid. Vana raam pidi mälu järgi ka arki jääma. (et omanikul ei tekiks tahet vanat raami ka parandada ja teisele traktorile külge keerata koos duplikaat numbriga)  See kui sa kodus vahetad poolraami ise nii, et see arusaadav on (traktor ja poolraam erivärvi vms) on jällegi tasuline meeldetuletus ja mõnusat mõnusat n..i.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kuipaljud teist siis päris ülevaatuspunkti kohale sõidavad? Mul käis kodus kaemas ja käigukasti numbrit üldse ei vaadanud. Mootori numbri soovitas ka maha lüüa ja märgiti passi "märgistamata", et tulevikus lihtsam oleks. Mees oli pigem oli rõõmus, et üks puhas ja värvitud masin enamuse käkkide seas ja. "Kui läheb käima, siis näita kas mõni pidur ka võtab, a kui ei lähe, siis las olla" ,ütles. 
 
 

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(12-03-2016, 14:44 PM)KopliKrahv Kirjutas:  Võimalus on numbri koha peale ava raamile teha, aga kas seal tagasilla korpusel olev number ei peaks ka sama olema, vasakul aiste võlli läbimineku all on number. Mul need küll ei kattu, aga mu traktor on miljonist kokku pandud ka juba Big Grin

Seal on tagasilla number. Need ei kattu.

TIN-koodi teema on valus ka uuema tehnikaga - küll on see mitteloetav peale mõnda aastat, küll pannakse tööseadise raamiga kinni.  Nõukatehnika alusilt, milles sisselöödud number, on tegelikult päris hea lahendus. Enamus tänamüüdavast omab vaid kleebitud silti kusagil...

Mõistlikud ülevaatajad lõpevad otsa, kui nende vastutulelikkust liigselt reklaamima hakatakseWink Ning oma vägitegude kirjeldamisega tasub ka natuke piiri pidada. Võib kalliks minna...
Vasta

(12-03-2016, 16:11 PM)unimüts Kirjutas:  Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele).

Huvitav kas numbrite toksimine tasuta vi küsitakse klotsi numbrite uuesti löömise eest?
Vasta

(12-03-2016, 20:09 PM)muska71 Kirjutas:  
(12-03-2016, 16:11 PM)unimüts Kirjutas:  Juhul kui poolraam tõesti pekkis, siis sellisel juhul võtad katkise raami kaasa lähed arki sellega. Samas uus raam ka näpus ja arki onu silmi all kas lööd uuele raamile numbrid peale või lohutad end kleepsuga (selle kleepsu vastupidavus kuigi suht fekaal, poolraami vahetusega arkis jällegi saab raamivahetuse märke ka dokumentidele).

Huvitav kas numbrite toksimine tasuta vi küsitakse klotsi numbrite uuesti löömise eest?

Märge passis, akt nr ja tasu oli passi vahetus see läks kas 12euri ve.   Mootorinumber on enamjaolt ka passi löödud. Mu t25a omab seda, kuid mootoripirka roostes. Oi ma pidin vormistamisel palju mõtlema, kuidas selle mootri numbri teada saaks. Seal sama teema et poolraamidel osadel on raaminumber osadedel pirkal. Seetõttu ongi topelt passi löödud.

Üldiselt on teema juba ülevaatuspunktis ka selline, et oma traktorit x , pane ta kasvõi tuhandest jupist kokku, senikaua kuni numbrid klapivad ei ole probleemi. Kui teedki remonti on lubatud tagantjärgi ka oma tehtud fotode järgi tuvastada , et vahetasid selle ja selle jupi - käigukast mootor. Poolraami kohapealt öeldakse, et suhtle arkiga.  Teema puhtalt selles, et tahetakse dokkidega sehkeldusi vähemaks saada. Neid müüakse liiga palju ja varastatud masinad sõidavad ostetud dokkidega ringi nagu õiged mehed.



Ülevaatuse kohapealt.
Tartus on mul ülevaatuspunkt linnas 2,5km kaugusel sõidan kohale. Maal aga reastatakse iga suvel kindlatel päevadel küla parimad masinad ritta ja tehakse ülevaatust korraga.  Eks see ole seotud sellega, kuidas mehed saavad ülevaatuspunktis kokkuleppele. Kõik tahavad raha teenida, kuid iga aastaga vaadatakse ka vene tehnikat karmimalt.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

meile öeldi, et lööge ise numbrid peale, kui vana poolraami ära vahetasime, muidugi tuli vana koos numbriga ette näidata, et see tõesti pole enam kasutuskõlbulik
Vasta



Käib nagu auruvedur.
Vasta

Mispärast ta sellist häält teeb. ?
Vasta

Neljanda silindri juurest plokikaane tihend puudulik.  Wink
Vasta
Photo 

Kas keegi teab kust saada  tihendit, mis käib põranda ja poritiiva vahele,tiiva ja kabiini vahele. Masin millele selline käib on 52.Tihendit läheb u 6,3 meetrit.
Vasta

Kas keegi saaks postitada manuaali (koopia kirjandusest, või enda kogemustest), kuidas reguleerida MTZ- i esisilla kokkujooksu. Esisild on vedav ja dosaator roolivõimendiga. Rooli paralleelvarras on üks pikk (roolivõimendiga variandil on kaks varrast, selle reguleerimine peaks olema teistsugune, kuna mõlemat ratast saab reguleerida eraldi).

Terv
Vasta

(23-03-2016, 14:31 PM)MTZ Kirjutas:  Kas keegi saaks postitada manuaali (koopia kirjandusest, või enda kogemustest), kuidas reguleerida MTZ- i esisilla kokkujooksu. Esisild on vedav ja dosaator roolivõimendiga. Rooli paralleelvarras on üks pikk (roolivõimendiga variandil on kaks varrast, selle reguleerimine peaks olema teistsugune, kuna mõlemat ratast saab reguleerida eraldi).

Terv

Seal ei toiks olla midagi keerulist, ma arvan, et reguleerimine on  isegi lihtsam kui traditsioonilisel lahendusel. Rool otseks ja keerad nagu veoautol seda ainukest varrast pikemaks või lühemaks seni kuni kokkujooks paras. 

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tundub loogiline jah, et üks varras ja keerad sealt paika. Aga hetkel üks ratas silmaga nähtavalt teisest mööda. Kas ainult keeramine päästab, või tuleks ühelt poolt varras lahti päästa, et silmaga oleks paigas ja siis pärast täpseamlt paika mõõta latiga?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne