Gaz 69 A
#81

Väga ilus lõpptulemus. 5++++

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#82

Ei oska ksf idele midagi lisada,väga ilus auto.Edu uute projektidega.
Vasta
#83

Facebookis on "like"-nupp.

Siin foorumis peab välja kirjutama. Ja siis ma kirjutangi: Sügav kummardus ja müts maani. Täpselt sellisest autost sai kunagi alguse minu vanatehnikahaigus ja see ei näita leevenemise märke, vaid pigem süveneb. Ja igasugune GAZ-69 temaatika toob sümptomid eriti teravalt esile.
Vasta
#84

Lugupidamine ka minu poolt. Sellise auto koostamine uueväärsena ei ole kerge. Kaua sa eeltööd tegid?
Ühtlasi oleks ka soovitus /palve anna edaspidigi teada kuda selle iluduse käsi käib. (millal saabub esimene rooste täpp,millal kutsuti filmivõtetele jne. Big Grin )  Seniks aga jõudu ja jaksu.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta
#85

Lugupidamine ja "retsept" tehtud töö ja ilusa lõpptulemuse eest. Super.
Vasta
#86

Kriitikavaba töö Smile ! Selliseid teemasid lugedes tekib alati tunne, et tahaks ka midagi samaväärset teha, nii, et väga inspireeriv. Tegelikult lausa super!
Vasta
#87

Sellise töö tulemuse peale ei oska isegi midagi öelda, pigem olen heas mõttes sõnatu.
Kõik muu on,mis on aga see tööriistade komplektsus masina juures see on üle prahi.


Vasta
#88

Tulemus on lihtsalt super!
Sellega ei raatsiks väga sõitagi, ainult siis ilusa ilma korral.
Vasta
#89

Tänud kõigile kiidulaulu , ülivõrrete ja muidu ilusate sõnade eest! Eks omal ole ka väike kergendus, et asi ühelepoole sai.Aga kauaks seda, sest ravimatu haigus ei
lase ju pealt vaadata, kuidas teised muudkui teevad.
Jõudumööda ka mõni vastus.
Veteranile: raamatu pildi järgi peaks tagaluugi sisse tõesti käima uste ülemised osad, nagu keegi juba vastas.Iseasi, kas nad sinna ka mahuvad.Kontrollin selle lähi-
ajal järele ja annan teada.
Talupojale: mis järgmisena tuleb, ehk annan lähiajal teada.Peab "ühe soojaga" kohe edasi panema.
Zurikule :väga hea küsimus eeltöö kohta- seda sai tehtud oma 5 aastat.Uusi juppe sai varutud hoolega, aga mitte poodidest, nagu noorem põlvkond arvab.Siin
kehtib see vene vanasõna: parem 100 sõpra, kui 100 rubla! Eks õnne oli ka omajagu paljude asjade saamisel.Nagu paljud eespool on maininud, siis ega sõita ei
raatsigi.Jääb esialgu kollektsiooni täienduseks.Kui ilm on kuiv, siis suvel kõvakattega teel ikka ühe sõidu teen(Mäksa-50 Tartu) Roostetama vast see masin ei kipu,
sest eeltöö ja materjalid on korralikud.Vihma ja soola ei saa.Filmivõtetele selle autoga ei lähe, sest kurbi kogemusi sellel teemal küllaga.

Edasi tööle, uusi raskusi ületama!
Vasta
#90

Seda muidugi,ega kuuma nahaga tuule käes seismine tervisele hästi ei mõju. Samuti kui käpakesed sügelevad..... Big Grin
Vasta
#91

Esimesed 580km läbitud. Käidud suursõidul "Mäksa 50" ja "Vanad Veokad" Kehtnas. Erilisi sõidumugavusi ei ole, sest masin on väga "toores", st rool on kange, käigud lülituvad raskelt, mootoril jõudu vähe jne. Aga mida rohkem sõita, seda paremaks läheb. Paar pilti ka.


[Pilt: IMGP2370_800x600.JPG]

[Pilt: IMGP2373_800x600.JPG]
Vasta
#92

Supper töö! 5+ ei ole midagi halba öelda. Smile

Omaette nokitseja.
Vasta
#93

Sidorovile...

Mina alustasin oma nn.maasturielu sellise aparaadiga.Ajad olid muidugi teised,agaSinu tulemuse ees võtan mütsi maha,väga ilus
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne