UAZ 3303 diisel 88a.

KSF LAUREN.
 Kogu lugupidamise juures tee kuidas ise arvad. Sa ise tead mida vajad, tahad, soovid ja mida unes näed.
  Mulle jäi mulje, et alustasid mingit projekti ja soovisid seda ka teistega jagada. Sellest aga sai mingi mõttetu jama mootori kubatuuri ja väände teemadel. ( tule taevas appi - inimene ehitab UAZ`i mitte kuukulgurit või võistlusmasinat määratlematute reeglite kohaselt). Loodan, et oled tegutsenud vahepeal oma unistustega (ja kuskil vahepael olnud postituste sees kõlanud soovituse kohaselt tegeleda sildade ja raamiga). Usu mind kui postitusi on rohkem kui kolm lehekülge siis võid hakata ka sõeluma ja valima millistega kaasa minna.
  Oman kogemust nii villise kui bussi kerega UAZ`ga ja arvan et kõige parema minekuga maastikul on tegelikult buss. Seda lihtsalt oma kaalujaotuse pärast.  Samas omab minu "ihutreial" ka kastikat ja tohutuid puukoormaid metsast vedades pole tekkinud kuidagi mõtet mootori kallale minna. (Ja kui siis selleks et kontrollida - reguleerida, seda see mootor vajab.) JÕUDU SULLE SINU ETTEVÕTMISEL.   Cool
Vasta

(18-03-2016, 23:38 PM)I.A Kirjutas:  kuna uaz on tänapäeval suhtkoht aretajate- offroadijate pärusmaa, siis pädevamad muudavad ka mootori asukohta.
Ise olen tutvunud uazi (ketaspiduritega) sildadega, sierra v6 bensiinimootoriga toruraamil bagilaadse kulguriga. Päris hea mulje jättis. Tegijal oli ka tulevikus plaan õlipõletaja vahele visata.

Kuidas see kontseptsioon haakub teemaalgataja nägemusega metsast kütet väljatirida? Et paneks mootorilaadse produkti sinna, kus hetkel on veokast ja siis aretaks uued hoovastikud käimakotile ja vahekastile ja siis uued kardaanid? Ja siis tõstaks kastipõhja kõrgemale, et kogu see ilu sinna alla äramahuks? Nuh, et oleks veelmugavam oma kütet kastiloopida võinii. Jah, loomulikult oleks teema ka lamamootor aga see eeldaks paraku uut raami, sest pole veel ühtegi autooma näinud, mis võiks uaasiku taladevahele niisama äämahtuda.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

(18-03-2016, 23:48 PM)klaave Kirjutas:  KSF LAUREN.
 Kogu lugupidamise juures tee kuidas ise arvad. Sa ise tead mida vajad, tahad, soovid ja mida unes näed.
  Mulle jäi mulje, et alustasid mingit projekti ja soovisid seda ka teistega jagada. Sellest aga sai mingi mõttetu jama mootori kubatuuri ja väände teemadel. ( tule taevas appi - inimene ehitab UAZ`i mitte kuukulgurit või võistlusmasinat määratlematute reeglite kohaselt). 

Minumeelest jääb seda teemat tähelepanelikult lugedes väga otseselt ja väga teravalt silma see, miks ei ole mõtet seda ümberehitust teha.
Lisaks on mõned soovitused, KUIDAS võiks sarnast ümberehitust teha, et sellest ka kasu oleks.

Ja veel on mõned kogemused neilt, kes ON selle tee läbinud.

Elementaarselt kokku võiks võtta selle asja nii - diiseldamine on põnev projekt, kogemusi saab palju, aga antud lähtematerjali kasutades on tulemuseks metsas mitte väga öko auto, millega maanteel üldse sõita ei saa (isegi mitte nii palju kui originaaliga).
Ja kui hakata muud diislit vaatama, siis VÕIB tulemus olla parem, aga ei pruugi, samas ei tea keegi kas see tulemus ka PAREM saab.
Vasta

Nii ta on, autost AUTO tegemiseks on vaja bemmi kahepoolest, see ei mahu jälle nõuetesse, surnud ring.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(19-03-2016, 01:24 AM)Marko Kirjutas:  Nii ta on, autost AUTO tegemiseks on vaja bemmi kahepoolest, see ei mahu jälle nõuetesse, surnud ring.

Bemmi 1,7TD teeks asja paremaks. Aga kui hea, lihtne ja kättesaadav see katel on? 
Vasta

(18-03-2016, 23:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(18-03-2016, 23:38 PM)I.A Kirjutas:  kuna uaz on tänapäeval suhtkoht aretajate- offroadijate pärusmaa, siis pädevamad muudavad ka mootori asukohta.
Ise olen tutvunud uazi (ketaspiduritega) sildadega, sierra v6 bensiinimootoriga toruraamil bagilaadse kulguriga. Päris hea mulje jättis. Tegijal oli ka tulevikus plaan õlipõletaja vahele visata.

Kuidas see kontseptsioon haakub teemaalgataja nägemusega metsast kütet väljatirida?
Ärme unusta,et kõik algabki sellest,ettarid metsast puud välja,metsas kindlasti leiab ka muda ja saab meki suhu ja varsti sõltlane.Väänab ikka seieri põhja küll kui paned villisega tõusust üles alla nii,et salongis asjad mööda põhja sõidavad ja endal tunne,et kohe läheb uppi jne...
Vasta

(18-03-2016, 23:08 PM)I.A Kirjutas:  Milles probleem?
 Ennem arki minekut paigalda audi 100 pealt 2,4 a-la 60kw vabalthingav diisel, hiljem loopida see
pealt minema ja asendada 85 või 103 kw tdi versiooniga.

Selleks vajalik üks tehnoülevaataja ära kodustada,tema ainuke kes kapotialust vaatab,uutel ei vaata keegi isegi kapoti alla enam muidu kui vaja tulesi kruvida.
Vasta

(19-03-2016, 10:45 AM)muska71 Kirjutas:  Ärme unusta,et kõik algabki sellest,ettarid metsast puud välja,metsas kindlasti leiab ka muda ja saab meki suhu ja varsti sõltlane.Väänab ikka seieri põhja küll kui paned villisega tõusust üles alla nii,et salongis asjad mööda põhja sõidavad ja endal tunne,et kohe läheb uppi jne...
 Samas, kui eeldada et tegu peaks olema nö maastikukõlbuliku Transitiga-tolle puhul jälle saab maigu suhu taguveo võludest. Aga kas keegi soovitaks sellele Cosworthi 2,8 panna 2,5 diisli asemele? Eriti kui mõni "kiire ja vihane" whitevanman selle pulkade taha võib sattuda Rolleyes Pigem soovitataks tarvitada toda kone mõne Sierra või Scorpa peal ja Transit jätta töötegemiseks. (ja siis on millegagi paela otsas too driftija ära tuua)

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

(19-03-2016, 10:50 AM)muska71 Kirjutas:  
(18-03-2016, 23:08 PM)I.A Kirjutas:  Milles probleem?
 Ennem arki minekut paigalda audi 100 pealt 2,4 a-la 60kw vabalthingav diisel, hiljem loopida see
pealt minema ja asendada 85 või 103 kw tdi versiooniga.

Selleks vajalik üks tehnoülevaataja ära kodustada,tema ainuke kes kapotialust vaatab,uutel ei vaata keegi isegi kapoti alla enam muidu kui vaja tulesi kruvida.

Ausalt öeldes ma pole päris kindel, kas tänapäevased tehnoülevaatajad turboga ja turbota mootoril üldse vahet teevad.
Kohati on neis asutustes ikka sellist diletantlikkust näha, et õudne hakkab.

Aparaadi numbreid osatakse paberile printida, kuid sisuline arusaamine eriti vanatehnikast jääb kohati ikka täiesti blondiini tasemele (ja blondiinina ei pea siinkohal silmas Liinat või Kailit  Big Grin ).
Vasta

Scorpa 2,4/2,9 bensakas koos manuaalkastiga, odav, lihtne paigaldada, käib edasi kah. Kui huvi siis tavalise uazipeal olemas selline kombo, küll aga automaat ( realiseerimiseks ) 
Vasta

Seal on lubatava võimsuse oluline erinevus, projekteerimistingimusi peab siiski jälgima. 

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Teoreetiliselt saab sinna panna mida iganes vahele, mis mõõtmetelt mahub. Tekkib vaid küsimus, et kas sillad-kastid sellele väändele vastu ka peavad või annab targem järele? Uazi sild ei ole teab mis lollikindel, et kannatab 200+kw rattast mõõta. Ehk teemaalgataja joob rahulikult klaasi sooja piima, mida soovitan ka osadele siinkirjutajatele ja mõtleks natuke sellele, et ehk kannataks kõigepealt originaalmootor korda teha, kaant vähe lihvida, korralik täissünt õli sisse panna ja sõita 500km aastas oma eluea lõpuni ilma Leiutajaküla Lottelt tööd võtmata... Vaba maa ja igaüks teeb mis tahab.
Vasta

Ja kui plaanis pikki otsi sõita jne siis võiks ju sillad volga südamikele ringi teha, saab vähe tugevam kui uazi originaal sild.
Vasta

(21-03-2016, 08:40 AM)Tercel Kirjutas:  Ja kui plaanis pikki otsi sõita jne siis võiks ju sillad volga südamikele ringi teha, saab vähe tugevam kui uazi originaal sild.

Eeett rumal küsimus, aga mis asi on volgal  "südamik" ?

koogel annab nii

https://www.google.ee/search?q=volga+s%C...cQ_AUIBigB

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(21-03-2016, 09:47 AM)h2rra Kirjutas:  
(21-03-2016, 08:40 AM)Tercel Kirjutas:  Ja kui plaanis pikki otsi sõita jne siis võiks ju sillad volga südamikele ringi teha, saab vähe tugevam kui uazi originaal sild.

Eeett rumal küsimus, aga mis asi on volgal  "südamik" ?

koogel annab nii

https://www.google.ee/search?q=volga+s%C...cQ_AUIBigB

Tere. Ei saanud mitte vaiki olla.Smile Volga südamikku paigaldati (mitte installeeriti ) sinna õndsal Nõuka ajal sohvoosides kolkoosides ,et zootehnikud ja muud antvärgid saaksid kiiremini objektile . Samas oli ka teine aspekt ,et hoidis kokku kütust mis selle auto (Nõmme sohvoosi kulu normi järgi 18l 100km peale) puhul  ja mid sai valada ka mõnesse kodumasinasse. Samas (Lõuna Eest kandis eriti) sooritati antud masinatega pikemaid ostureise sõbralikku Läti rahvavabariiki.  Väidetavalt ( ise pole oma silmaga näinud ja kätt külge pannud)  pidi istuma Gaz 24 ja 2410 peaülekanne (differ vms kuidas keegi kutsub) tahasilda UAZ-ile ilusti sisse ja esisilla jaoks treiti (käiati ) suurt tigutaldrikut läbimõõdus väiksemaks. See jutt ei pruugi olla puhas kuld aga nii üks sohvoosi vana lukusepp rääkis. 
http://acat.autodealer.ru/catalog/tree/19_1765
Ehk see suur hammastega ratas. (südamik.)

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta

On selline "remont" ikka võimalik? Volga sillal hüpoidülekanne, s.t. tigu jookseb altpoolt sisse. Uaz klassikaline- keskelt. Ja miks esisillal hammakat maha peab käiama? Sisud ju samad.
Vasta

Aaaaahaaa.  See on siis "peaülekanne, mis koosneb tigu+ taldrik tehnilises keeles, mida on arutletud ka siin
  
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid106510

Ma kõiki eesti regioonide dialekte ei mõista.kuid soovitan ikkagi kasutada raamatut, et vastajad saaks vastata, mida küsitakse.

https://www.antikvariaat.eu/tr%C3%BCkis/...vene/16127

[Pilt: 1_1_11441886.jpg]

tihti saadaval OSTA oksjonitel

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

(21-03-2016, 00:24 AM)Külahull Kirjutas:  ...mõtleks natuke sellele, et ehk kannataks kõigepealt originaalmootor korda teha, kaant vähe lihvida, korralik täissünt õli sisse panna ja sõita 500km aastas oma eluea lõpuni ilma Leiutajaküla Lottelt tööd võtmata... 
Aamen selle peale! Aastate eest, kui sai MosseLiiga loodud ja Mehed hakkasid tõsiselt asja ajama, siis teh.reeglitega oli ju katla ümberehitus keelatud aga LUBATUD oli Mosse mootori PROJEKTIJÄRGSEKS ehitamine! Ehk see oli täpselt see jutt, mida rääkis legendaarne Uuno Aava nende 1968 aasta London-Sydney Mossedest: need ei olnud spetsiaalmasinad VAID need autod koostati TÄPSELT projekti järgi ja kontrolli all. Ja kestsid ja liikusid! 

Kui oled ära kaotanud kõik valujäägid, kõik detailid grammi pealt samasse kaalu ajanud, kogu pöörleva "asja" tasakaalustanud, kümnete UUTE klapivedrude seast 4+4 täpselt sama njuutonid survet andvat üles leidnud jne, jne, saadki dünopingis lubatud 75 hobust kätte ja selline Mosse liikus nii, et kõik arvasid - forsitud! 
See ongi vahe nõukaasjal ja tõesti kasvõi bemmi tehnikal: üks tuleb Inseneri idee kohaseks ise teha, teine tuleb sellisena juba tootmisliinilt. Ja siis sattusid sekka mõned mootorid, mis kohe sünnipäraselt käisid. "Kogemata" olid sattunud õiged jupid õigel ajahetkel koosteliinile... või oli TKO-tädi kuklasse hingamas. 
Vasta

Kes uazi tehnikaga sinapeal ei ole, see ei peagi aru saama, igatahes käised ( varukad ) lahti diffriküljest , uazi varukad pinki ( käised ), maha treida volga mõõtu ja  volga südamikukülge kinni keevitada. Õiged pikkused ( sügavused ) mis maha treida jne. Natuke mõõtmist ja aretamist, saab päris head asjad.
Vasta

(21-03-2016, 10:38 AM)pen.skar Kirjutas:  On selline "remont" ikka võimalik? Volga sillal hüpoidülekanne, s.t. tigu jookseb altpoolt sisse. Uaz klassikaline- keskelt. Ja miks esisillal hammakat maha peab käiama? Sisud ju samad.

Äkki installeeriti peaülekanne koos korpusega. Miks ja mida sel juhul esisillal  hammakal käiama peab, ikkagi arusaamatu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 20 külali(st)ne