15-03-2016, 15:48 PM
Arrogance diminishes wisdom !
(20-03-2016, 06:37 AM)overspeed Kirjutas: ... ja süda natukse valutas, et kolb 0.1 mm silindri kaanest käib. Mötlesin see aasta panna siis 1.5 mm tihendi.
...
(20-03-2016, 19:54 PM)motamees Kirjutas:(20-03-2016, 06:37 AM)overspeed Kirjutas: ... ja süda natukse valutas, et kolb 0.1 mm silindri kaanest käib. Mötlesin see aasta panna siis 1.5 mm tihendi.
...
Peabki natuke valutama. Minu arust peaks jääma kolvi ja kaane vahele min 0,8mm, muidu võib tekkida detonatsioon. Mõõdad peenikse tinutustraadiga.
(21-03-2016, 11:19 AM)metsakohin Kirjutas: Põhjalik töö. Oled sa seda metalli-kitti varem kasutanud, et kuidas valule vastu peab.
(21-03-2016, 04:35 AM)overspeed Kirjutas: Sel aastal proovin 1,0mm tihendiga uuesti, just tinaga nagu mota kirjutas ! Kui ruumi piisavalt, läeb 1.0 mm paks tihend uuesti.
(19-03-2016, 07:01 AM)overspeed Kirjutas: Tömmitsa välisosa sai tehtud messingust, et pehmem oleks painduda. Koonus vördne siseosaga ja augud siis ilma keermeta. Krae jätsin ka, et ta laagrist läbi ei kukuks:
Koonuse osa jubinad valmis, vöis proovida, kas toimib ka ... natukse keeruline oli kinni teda hoida, kuid kui koonusepolte vördselt korda-mööda pingutada, vöttis kinni küll:
Siseosal on M10 keere sees, et sinna polt kinnitada ja sellega tömmata:
Natukse veel trei- ja freespingi taga nokitsemist, ja sai valmis ka tömmitsa ülemine osa.
Polt on koonuse siseosasse liimitud Loctite 270-ga, et kui koonust pingutada, siis saaks poldi peast kinni hoida:
Eks kodus näeb, kas toimib ka. Kui alumiiniumrumm kenasti ää soojendada, siis ei tohiks kindlasti probleeme olla.