Teema on suletud

Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.

Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.

Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.

Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Nonii...üks Saksamaal elav Ikaruste fänn edastas mulle natuke pilte, kudas seal ühte LUX-i tõmmatakse.

Tuli välja, et tegu on Ikarus 66-ega

Ikarus 66 HO-mudel on selline:Ikarus66

...ja küsimus: mis bussiga on tegu? Kôik märgid viitavad Ikarus630-le, aga ma pole ühelgi fotol sellist tagaosa näinud.

Ikarus630 HO-mudel

Soobel Kirjutas:...ja küsimus: mis bussiga on tegu? Kôik märgid viitavad Ikarus630-le, aga ma pole ühelgi fotol sellist tagaosa näinud.

Ikarus630 HO-mudel

Paistab olevat Ikarus 31. Vähemalt kõige sarnasem sellele.

[Pilt: gb-46-23_sz_203.jpg]
[Pilt: gb-46-26_sz_h_203.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Regardman Kirjutas:Tuli välja, et tegu on Ikarus 66-ega
Ikarus Lux oli Ikarus 55 turismivariant.
Ikarus 66 ja Ikarus 55 erinevused:
Ikarus 66 tuuleklaas on 5-osaline, 55-l 2-osaline.
Tuuleklaasi kohal olev liininumbri pesa ja selle ümbrus on 66-l kallutatud ette, 55-l taha. Luxil puudus liininumbri või sildi pesa hoopis, selle asemel oli prožektor.
66-l olid lõõtsuksed, piltidel võib leida nii kahe kui kolme uksega busse, kaheukselistel võib uks olla nii keskel kui taga.
55-l olid tavalised uksed, üks või kaks. Teine uks asus (vähemalt enamasti) keskel.
Meil olid kuuekümnendate lõpul-seitsmekümnendate algul kaugliinibussideks Ikarus-Luxid, neil oli üks uks ja kõrgete seljatugedega istmed. Siit on näha, et varem toodi meile ka kaheukselisi isendeid.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Pildid piltideks... Kas Ikaruste sounde kellelgi ka välja pakkuda on?
Kui Harjumaaliinide omad veel sõitsid,mõlkus see \"lindistamise\" idee küll ja küll peas,kuid polnud,millega salvestada. Jäi tegematta...

TTTK Ikarus jäigi müümatta... Mis tast edasi saab?

Oleks sa varem öelnud seda... ma käisin täna TAK-is ja seal tehti õppesõitu Ikarusega ja siis ma oleks soundida saanud.

Mul on diktofon olemas!
Kui suvel venemaale lähen siis võin ikaruste sounde lindistada, kui miilits mölisema ei tule.

Regardman Kirjutas:Oleks sa varem öelnud seda... ma käisin täna TAK-is ja seal tehti õppesõitu Ikarusega ja siis ma oleks soundida saanud.

Mul on diktofon olemas!
Kui suvel venemaale lähen siis võin ikaruste sounde lindistada, kui miilits mölisema ei tule.

Istu parem ühe Ikaruse tahaotsa ja lase diktofonil käia! Alates bussi stardist kuni...kasvõi lõppu! \"Turist\" 250 veelgi parem!

Kas TAK teeb ikka õppesõitu selle kollase Ikarus 260-ga? Just paar kuud tagasi nägin seda Mustamäel sõitmas.

Neil on seal üks roheline ja kollane kaheukseline 260.
Uksed ei ole volditavad, vaid need teised.
ARK-is mahakantud masinad.
TAK ter.-ilt välja nad sõita ei tohi.
Mul neist mõlemast pilt ka.
Kui ilmutusse viin ja kätte saan siis skännin sisse.

Kollane on umbes selline:
[Pilt: bb09max.jpg]

ma tian kus vana ikarus lishalt seisab ja on seisnud juba aastaid ja ma arvan et kes selle omanik on annab väikse raha eest ära ma võin priivadis kordinaadid anada

Regardman Kirjutas:Neil on seal üks roheline ja kollane kaheukseline 260.
Uksed ei ole volditavad, vaid need teised.
ARK-is mahakantud masinad.
TAK ter.-ilt välja nad sõita ei tohi.
Mul neist mõlemast pilt ka.
Kui ilmutusse viin ja kätte saan siis skännin sisse.
Roheline on 059 TAK? Mis nr. see kollane kahe uksega on ja kuskohas nad praegu asuvad?

tutt Kirjutas:ma tian kus vana ikarus lishalt seisab ja on seisnud juba aastaid ja ma arvan et kes selle omanik on annab väikse raha eest ära ma võin priivadis kordinaadid anada

Mis tüüpi Ikarusega tegemist on?

Esmaspäeval panen neist pildid üles, siis vaatab mis numbrid.

Regardman Kirjutas:
zazik Kirjutas:
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: matiz
kas kellegil on infot ka selliste 250 busside kohta oleks tänulik, võiks olla pilte ka et näha mis korras, aga kas keegi teab kui MOOTOR pankrotti läks siis mis sai nendest ikarusdest, kas läksid kõik vana metalliks või on veel kuskil alles.


MOOTORi Jõuvankrid võõbati enamuses vist Eesti Bussi värvidesse ja jätkasid ausat tööd. Aga mingil hetkel nad loomulikult väsisid ja karta on, et enamik neist on leidnud tee pressi alla.


Eesti Buss-i Ikarused seisid paar aastat tagasi, peale firma pankrotistumist Kadaka tee autoturu taga platsil.
Nüüdseks on nad juba arvatavasti EMEX-i kaup (juba ammu 3-5 aastat tagasi).

Mitu sini-valget endist Mootori 250-t nägin oktoobris 2001 Tveri-Moskva liinil. Garaazinumbreid ära tunda polnud võimalik.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne