03-11-2015, 19:40 PM
Nu mis modernset sinna ikka vaja, "wana hää" redblock türbu ja progeajuga. Modernsed kipuvad kena saast olema, tootjast sõltumata.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Mis andis küll hea kütusekulu numbri aga sportauto lõppkiirusele mõjus see laastavalt, kuna overdrive käiguga ei jõudnud enam redline poole minna. Ehk siis 4 käikku ilma OD-ta kimas 190+ km/h ja 4 käikku +OD kimas mingi 180 km/h. Põhjuseks kindlasti ka see,et tagasilla ülekanne oli oluliselt erinev. Ehk kokkuvõttes oli mootoril liiga vähe jõudu,et võtta OD-st viimast. Natuke järgi aidatuna suutis see kombo täiesti talutavalt väidetavalt ületada 200+ km/h märgi.
Muljusin pedaali ja muffigi. Usun,et suutsin järgneva sekundi jooksul veel x60 pedaali pumbata enne kui arusaamisele jõudsin,et mida pole on pidurid. Panin kiiruga esimese käigu ja kuna hoov jääs siis sain vähemalt ühe tagaratta blokki
Kässari kangi ei olnud ka seal kus tavalistel autodel(kahe istme vahel). Hiljem leidsin ta hoopis paiknevat juhiistme ja ukse vahel. Kuna hoovi lõpp lähenes ja seal oli pargitud ka mõned liikurid mille ees askeldasid inimesed karjusin aknast,et mul pole pidureid. Kuna nad mu tegemisi hoovis ka jälgisid said nad kiiresti aru asjast. Õnneks oli neid seal päris mitu. Kargasid teised auto külgedele ja haarasid kinni kust said. Ja nii me saimegi inimpidurite jõul libisedes volli meetrike enne objekti seisma.
Keegi tolbajoob oli selle sealt ära varastanud. Rattamutrid olid kenasti kinni(aga mitte nii kinni kui teistel kolmel) aga piduritorud olid lihtsalt puruks väntsutatud. Sellised suht värsked jäljed.
Mõlemad siis sportlikud autod. GTO aastast 71 ja volli aastast 73. Volli juba edumeelselt pritsungiga(igal silindril oma pihusti) ja puha. ![[Pilt: biggrin.gif]](http://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![[Pilt: biggrin.gif]](http://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
(29-09-2016, 14:06 PM)wagoneer Kirjutas: Eks ta on tänaselgi päeval värd mis värd. Lihtsalt täna on tal tänu sellele olekule tekkinud lisaväärtus
Ei tea kas asi on värvuses või ES kõveras stanges või vaataja silmas.
(29-09-2016, 15:59 PM)olevtoom Kirjutas: Ja E-tüüp on minu meelest kole, olgu kupee või kabrioletina.
(29-09-2016, 15:59 PM)olevtoom Kirjutas: Mul on ikka täiesti väärastunud maitse, vaatan siinseid kirjutisi lugedes. Mulle Lumivalgekesekirst hakkas kohe meeldima, kui ta tekkis, ega ole see meeldimine tänasekski üle läinud.
Anoh, mulle meeldib enne-näolõikuse Multipla kah. Ja E-tüüp on minu meelest kole, olgu kupee või kabrioletina.
.... Sel aastal vist üks oli.
(29-09-2016, 22:18 PM)spitfire Kirjutas:Mina Pelle Pettersoni asemel ei lubaks oma nime mainida näiteks Maxi 77 puhul(29-09-2016, 15:59 PM)olevtoom Kirjutas: Mul on ikka täiesti väärastunud maitse, vaatan siinseid kirjutisi lugedes. Mulle Lumivalgekesekirst hakkas kohe meeldima, kui ta tekkis, ega ole see meeldimine tänasekski üle läinud.
Anoh, mulle meeldib enne-näolõikuse Multipla kah. Ja E-tüüp on minu meelest kole, olgu kupee või kabrioletina.
Auto ilu on tihti kinni ajas. Ma ei ole kindel ja ei viitsi guugeldada ka, kas sellel ES-il üldse disainerit taga on, aga Pelle palus mingis intervjuus enda nime selle ES-iga seoses mitte mainida. Tema jaoks oli see pühaduse teotus.
Ok, see on minu enda kiiks, tegelikult on tegu super asjaga, kui võtta aasta 1972 aluseks! Jah, üks enimtoodetud koopiarvuga purjekaid üldse aga siiski: Tema nooruspõlves Torinos Pietro Frua juures disaini õppides kujundatud P1800 on geniaalne, küll Frua enda mõjutustega, aga purjekate maailmas Ta midagi nii erakordset teinud polegi.