Teema on suletud

EdR Kirjutas:Selline küsimus,et kas on kusagil leida Harjumaaliinide IKARUSte pilte? On keegi neid pildistanud nii,et ka number bussi küljepeal välja paistab(või reg.märk ees)?
Ma võin ise praegu kasvõi peast 30 HML-de Ikarus busside numbrid üles lugeda,kuid pilti mul on neist nietu.
Kui pilte neist kellelgi on,siis võiks vist ka kaupa teha...

Olen neid pildistanud kuni aastani 1992, kui nad veel Ülemiste filiaali 2. kolonni numbreid kandsid. Tolle aja seisuga peaks kõigist pildid olema. Pildid on must-valged. Mis neist hiljem sai, pole enam jälginud. Kellel on huvi, võin näidata küll.

EdR Kirjutas:
Regardman Kirjutas:
Tsitaat:mis buss seal ikaruse tagant paistab esimesel pildil?

See seal teise bussi taga on ZIL127.


Vale!!!!!!!!!!!!!

Tegu on ZIS 127-ga.
Nii vale see nüüd ka pole,et sinna hulga hüüumärke taha laduda. Firma on üks ja sama,kuid millaski muutus nimi ZIS ZIL-ks. Mul on tehnoandmed ja ka pilt venekeelsest 1968aasta raamatust ja seal on vene tähtedega kirjas ZIL127. Aga kui Zis,siis Zis!!! Ei hakka vaidlema...
Mis ajast muutus ZIC ZIL-ks?

Pole siin mingit valet. Kas ZIS või ZIL, ei paista külje pealt välja. Pealegi see tundub olevat Leningradi buss, kuna garaazinumbrit külje peal ei ole. Tallinna esimesed 127-d (nr. 161-170 1956. aastast) olid ZIS-d ja kaks viimast - 145 ja 155 1959. aastast - ZIL-id. Vahepeal oli veel 5 sellist 1958.a. (nr. 33, 101, 138, 140, 182) - peab pildi pealt vaatama, mis märk neil ees oli.

valdo Kirjutas:Kui esimest päeva liinil, siis aitab see dateerida fotot. Nimelt must numbrimärk tähekombinatsioonidega EA[konksuga_susin] väljastati kas 1976 või 1977. aastal.

Ei. 1976-77 jooksid Tallinnas ЕАГ ja ЕАФ. ЕАЩ ilmus 1978.a. lõpul ja anti välja kuni 1980 lõpuni, siis 1981 algul tuli veel natuke 42-ga. Ja siis ЕАИ. See pilt on jaanuarist 1981. Buss 2716 oli väga korralik sõiduk, 1984 viidi ta Lasnamäe uude parki ja sõitis seal edasi numbri 5026 all.

Kordan küsimust: kas kellelgi pole Ikarus260-st selliseid jooniseid, mille alusel kannataks mudelit teha? Kasvôi küljepilti teljevahede, kôrguse ja pikkusega, mille alusel saaks küljefotodelt vôetud proportsioonide järgi täpsemat joonist koostada? Numbreid millimeetrites laius/kôrgus/pikkus/teljevahe?

Oleks kopeerimisest huvitatud. Keegi mudelit pole ise teinud?

[/quote]
See oli aastal 2002.
Natuke Ikaruse linke.
http://autobusz.budapest.hu/elsaut_ik620.htm
http://autobusz.budapest.hu/elsaut_ik620_foto.htm
http://www.ikarus311.de/index.htm
[Pilt: ik687-102.JPG]
[/quote]
Kellele huvi pakub siis selline Ikarus nagu siin pildil otab enda viimset teekonda(purukslõikamist TÜRI vanaraua kokkuostus (argo mettal) veel on ühes tükkis \"tulesid vilesid\" sealt veel leiaks ja klaasid ka terved aga kere päris mäda... kui huvi siis pilte saab järgmisel nädalal mailiga .Võib olla on sellest siin juba varem ka juttu olnud...

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,

Soobel Kirjutas:Kordan küsimust: kas kellelgi pole Ikarus260-st selliseid jooniseid, mille alusel kannataks mudelit teha? Kasvôi küljepilti teljevahede, kôrguse ja pikkusega, mille alusel saaks küljefotodelt vôetud proportsioonide järgi täpsemat joonist koostada? Numbreid millimeetrites laius/kôrgus/pikkus/teljevahe?

Oleks kopeerimisest huvitatud. Keegi mudelit pole ise teinud?


Äkki aitavad need sind:

[Pilt: GC-47-84_800.jpg]
[Pilt: bu-29-14_hall.jpg]
[Pilt: BU-12-12_botel_800.jpg]
[Pilt: BU-12-12_e_600.jpg]


Joonis oli mul olemas arvutis, aga kogematta kustutasin ära...

Selle Türil oleva masina mark on Ikarus 620 ja see on teada, et ta seal seisab.
Tegu endise Selja bussiga.Varsti lükkan üles pildi sellest, kui ta Seljal seisis.

EdR!....Kollane Ikarus on: 929 TAK
Roheline Ikarus on: 059 TAK
Renoveeritav Ikarus on: 036 TAK
Lõõtsaga ÕPPE Ikarus on: 035 TAK
Vraki oma ma ei mäleta...pilti tast kah kahjuks ei ole
Kõik bussid on TAK territooriumil.

Siin aga üks pilt Ungarist:
[Pilt: 1308-605.jpg]

Siin üks Tuttuus 255:
[Pilt: ikarus.jpg]

Regardman Kirjutas:Siin üks Tuttuus 255:
[Pilt: ikarus.jpg]

See 255 pilt on super! Tahaks endalegi... Kuid TTTK tehno Ikarus 260 on veel müügis ja ALGHIND LANGENUD: 9000 EEKU! http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=130551

Soobel Kirjutas:...ja küsimus: mis bussiga on tegu? Kôik märgid viitavad Ikarus630-le, aga ma pole ühelgi fotol sellist tagaosa näinud.

Ikarus630 HO-mudel

[Pilt: 3360.JPG]
[Pilt: ikarus31.jpg]

see on Ikarus 31 HO-mudel

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Soobel Kirjutas:Kordan küsimust: kas kellelgi pole Ikarus260-st selliseid jooniseid, mille alusel kannataks mudelit teha? Kasvôi küljepilti teljevahede, kôrguse ja pikkusega, mille alusel saaks küljefotodelt vôetud proportsioonide järgi täpsemat joonist koostada? Numbreid millimeetrites laius/kôrgus/pikkus/teljevahe?

Oleks kopeerimisest huvitatud. Keegi mudelit pole ise teinud?

Mingisuguse joonise leidsin, aga kehvapoolse.
http://users.uj.edu.pl/~krslowik/autobus...260_sc.gif

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Tänud. Aga ühelgi fotol ei näinud 4tulega Ikarus31-e.

Soobel Kirjutas:Tänud. Aga ühelgi fotol ei näinud 4tulega Ikarus31-e.
Aga see sinine mudel pildil on ju nelja tulega. Internetist jäi HO-mudelite pilte mitmeid ette ja olidki osa vertikaalselt paigutatud tuledega ja teised horisontaalsetega nagu sinu oma. Horisontaalsete tuledega päris Ikarus 31 pilti ei jäänud kuskil ühtegi silma ja tundub, et see eksisteeribki ainult HO-mudelina.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.



Mitu sini-valget endist Mootori 250-t nägin oktoobris 2001 Tveri-Moskva liinil. Garaazinumbreid ära tunda polnud võimalik.
[/quote]


Huvitav,mis neist praeguseks saanud on? On(olid) ju need ikka endised meie omad...

Nonii...nägin täna HML-i ter.-il seismas valget 260. Kaugelt nägin, õhtuks oli kadunud.

TTTK Ikarus on seisab nüüdsest kasutult, sest TTTK ostis uue Volvo tehnoabi.

Regardman Kirjutas:Nonii...nägin täna HML-i ter.-il seismas valget 260. Kaugelt nägin, õhtuks oli kadunud.

TTTK Ikarus on seisab nüüdsest kasutult, sest TTTK ostis uue Volvo tehnoabi.

See Harjumaaliinide valge tehno-Ikarus ikka liigub üsna tihti. Kui Tallinna vahel valget Ikarust näed,siis võib 99% kindel olla,et see on HML-e 274 AGZ (Ühes kommentaaris kirjutasin 273 AGZ on tegelikult vale!!! Õige on just 274 AGZ!).

TTTK Ikarus müüdigi maha 9000 EEK-ga,seisab praegu veel trollipargis. Täna oli selle taga ZIL tehnoabi ja selle taga omakorda seesama Scania tehnoabi.

EdR Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Nonii...nägin täna HML-i ter.-il seismas valget 260. Kaugelt nägin, õhtuks oli kadunud.

TTTK Ikarus on seisab nüüdsest kasutult, sest TTTK ostis uue Volvo tehnoabi.

See Harjumaaliinide valge tehno-Ikarus ikka liigub üsna tihti. Kui Tallinna vahel valget Ikarust näed,siis võib 99% kindel olla,et see on HML-e 274 AGZ (Ühes kommentaaris kirjutasin 273 AGZ on tegelikult vale!!! Õige on just 274 AGZ!).

TTTK Ikarus müüdigi maha 9000 EEK-ga,seisab praegu veel trollipargis. Täna oli selle taga ZIL tehnoabi ja selle taga omakorda seesama Scania tehnoabi.

Viga tuli sisse: Mitte Scania,vaid Volvo!

See mis seal HML-i ter.-il seisis oli valge, kahe uksega ning tundus olevat endine TAK-i oma, kuna TAK-il oli samasugune.

Regardman Kirjutas:See mis seal HML-i ter.-il seisis oli valge, kahe uksega ning tundus olevat endine TAK-i oma, kuna TAK-il oli samasugune.

Harjumaaliinide tehno-Ikarus ongi üleni valge ja kahe uksega,muud Ikarust HML-l ei ole.
Kindel ma pole,aga see HML praegune tehnoabi vist oli endine garaazi nr. 202 (enne 3202) ja sõitis liini. Kes täpsustab mind? Reg. nr. on sellel 274 AGZ.

Ma ei mõtle tehnoabi, vaid kahe uksega 260.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne