Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
1931 Packard V 12?
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 389
Teemad: 55
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
nii et pole ükski caddillaci mudel?
Postitused: 376
Teemad: 31
Liitus: Aug 2002
Maine:
4
Ei, Cadillac ei ole.
Aga õige suund oli selles Caddy pakkumises sees.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
De Soto 1931-32 ??????
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
mingine daimler?
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 376
Teemad: 31
Liitus: Aug 2002
Maine:
4
Correct!
8-liitrine 16-silindrine Marmon V16. Seerias ehitas V16 autosid veel ainult Cadillac, Peerless tegi vist vaid prototüübi, kui ma õigesti aru olen saanud. Ja Euroopas olid 16-silindrised ainult võidusõiduautod.
Marmon jõudis Suure Depressiooni aastatel ehitada alla 400 V16, enne kui 1933 sõiduautode turul uksed kinni pani.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Olgu siis nii...
Pärit viiekümnendatest.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
kas usalaste või vietkongide oma? toyota äkki? ei tea kas tehti selliseid siis?
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei seda ega teist.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Ei tea, kas on raske arvata või ei viitsi keegi pilti vaadata. Arvasin, et esivõre kuju annab juba natuke vihjeid. Lisan natuke fakte juurde. Niisiis, see maastur on pärit Euroopast. Toodeti teda aastatel 1951-54. Firma eksisteerib praegugi ja on autohuviliste hulgas VÄGA hästi tuntud, kuigi mitte maasturite poole pealt.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Egas sinder ometi \"Alfa\"?
loll on loll olla.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Alfa Romeo 1900M ehk AR51 ehk \"Matta\". Toodeti 1951-54 militaarvarianti Itaalia armeele ja politseile umbes 2000 tk. ja tsiviilvarianti (kasutati põhiliselt kommunaalteeninduses s.t. sealne Multicar) 150 tk. Kuigi on tegemist Alfa esimese ja seni ka viimase maasturiga, hinnatakse teda kõrgelt tänapäevalgi. Muuseas, tõenäoliselt esimene džiip, millel kahe ülajaotusvõlliga mootor. Vaata veel
siit.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Tjahh, seda mina Su vihje pääle siis jõllitasin seda nokka tükk aega ja neid ribisid, et mis sääl siis nii erilist peaks olema. Ega polndki midagi, kui et miskit tundus jube tuttavlik... Eks ma siis tuustin natike ja otsin miski pildi siia jälle vaadata.
Terv. Ivar
loll on loll olla.
Postitused: 2,133
Teemad: 74
Liitus: Jan 2004
Maine:
14
Sedapuhku kaherattaline. Vist mitte kuigi raske arvata, mis ratas (mark ja mudel) siin esiplaanil?
Terv. Ivar
loll on loll olla.
Postitused: 2,453
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Zündapp pakun ma... kui oleme veel sellel mandril... suure ilmasõjaaegne, või siis BMW.
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Zündapil (KS-750) olid rippklapid ja kodaratega rattad. Kuigi... kes kõikidel katse-eksemplaridel teab. Pigem arvan mootori järgi (R-71 või M72 sarnane) BMW armee-katse-versiooni. Kollane värv laseb arvata Wehrmachti (Rommeli armee) päritolu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel