(26-04-2016, 02:14 AM)eliisa25 Kirjutas: Ja üleüldiselt kas Teil ei tekkinud siin küsimus, et kui poolass OLI juba Alved OÜ lahtivõtmisel vigane või sisselõikega siis härra autoparandaja ei näinud mingit põhjust mind sellest teavitada koheselt ja näidata seda?
Siin mul küll küsimust ei tekkinud.
Ma ju pole seda konkreetset lõiget näinud, kui sügav, kas ohtlik jne. Eks vanadel autodel on tihti ka eelmiste töötegijate jälgi küljes, iseenesest, kui ohtlikud nad on. Ja kui töömees täiesti poole materjalini julmalt sisse ei lõiganud, ei tee see väike kraabe veel midagi.
Olen näinud neid lõikeid ka Land Roverite (aeglustiga kastid ja hirmsa momendiga!) pooltelgedel (kuidas seda vana laagrit ikka muud moodi kiirelt kätte saada...) ja puruks lähevad nad ikkagi hoopis muust kohast, mitte sealt sisselõike juurest.
Seega, saan parandajast täitsa aru, isegi kui ta seda nägi ja ei kobisenud. Jäi ära kunde tundidepikkune helistamine kellelegi sõbrale, keda kätte ei saa ja kes on targem (siin kliendi sool pole mingit vahet, eksole, mehed teevad
täpselt samamoodi, ega need veel eriti autodest tänapäeval midagi ei jaga), jäi ära järgmise kasutatud pooltelje hankimine/toomine jne ja auto sai kiirelt korda.
.........
Aga mul tekkis hoopis selline küsimus: miks seal Alvedis siis kogu aeg käid, kui nad nii pahad on?
Kunagi ammu oli ju ka miski konflikt nendega (vist töötunni arvestamise osas)?
Ju siis midagi head neis ikka ka on, kui nad vanu autosid nõus on tegema. Pole see töö ju lihtne võrreldes 2013a Audi šharniiri- või termostaadi vahetusega. (ja ka nendega on tihti 100 jama)
P.S. Mu mobiilitelefonile on ka kirjutatud Assembled in China. Töötab tõkiskingana ja allveeujudes...
))). Vist.
Ärge põdege.