Nissan Laurel ´87.

 Ei Haapsalust ei tulnud. Arvan, et sealt pärit Laurelit saab edaspidigi kuskil silmailu pakkumas näha ja omanik ikka endine. Selle rohelise Laureli leidsin väga ootamatult ja täitsa Harjumaalt.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Haa-haaaa-haaaa... Big Grin Big Grin Big Grin  Mis mul öelda...üks on kindel, kui ükskord mu viimnepäev koidab siis lähen, kui Eesti Laureli rikkaim elukas. Täna lisandus siis selline nagu esimesel pildil näha...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Juba vaatasin, et minu ex, kuid ei.....numbrimärk ei klapi  Smile

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

 Paar nädalat tagasi sai selline ka oma urgu tassitud...lõppude lõpuks automaat! Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Millise trauma tagajärjel on selline Laureli iha tekkinud? Big Grin 

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

 Ustavusest. 10 aastat ja sadu tuhandeid kilomeetreid on LD 28 näidanud oma ustavust. Vastan samaga.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

 Aasta taas minevikku vajumas. Minu jaoks väga edasiviiv aasta oli.
  Esialgse Laureli jaoks samuti loodan. Sai see aasta endale uued karbid alla, kosmeetilist parandust välimusele, uhiuue radiaatori, uued veljed, paraku ka ühe teise tagumise poolassi ja kõvasti varuosade laovaru paari doonori näol. Suured tänud selle eest Monaco Grupile, Oilikomile ja kõige sügavam kummardus USSRV4-le! Ka Taketile tänud, kes väga tõsiselt mind alati aidata soovib. Soovin Teile üliedukat uut aastat!
  Aasta suurim vastu pükse saamine oli kahjuks saaga mis sai alguse tagarattalaagrite vahetusest, mida siingi lehekülgede kaupa teemat edendas. Kuna üks tagarattalaager otsustas taas saba anda nüüd sügisel siis oli vaja sama asi uuesti ette võtta. Laager laagriks, tänapäeva odav, nagu autoparandajate lemmikväljend. Aga tagatelje lahtivõtmisel ilmnes asjaolu, et eelmisel tagarattalaagri vahetuse ajal vana laagrit eemaldades relakaga poolassi sisse lõigatud. Mnjahhh...vanarahvatarkuski märgib ära, et kes teisi kuidagi nimetada armastab see pidi ise seda eeldatavalt olemagi. Räägu tänava Ennule meeldib väljend soss-sepp. Ilma kommentaarideta. Big Grin 
  Sai teise Laureli alt poolass võetud, tegime avastuse, et tagarattalaager täpselt sama mis Jawa 360 väntvõlli kesklaager ja sõit läheb sama rõõmsalt edasi.
  See nädal Laurel põhjakeevituses ning üks esiamordi toekoht ka vaja kõpitseda. Need asjad tehtud siis mina võin küll väga rahulolevana uude aastasse liikuda! Rolleyes


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Tere foorumi lugejad.

Tahaks täpsustada.
Tellija pool toodud laager:
 - Kinnise laagri sisu polnud kaitstud piisavalt
 - laagri sisu oli nähtav läbi kummikatte vahede, läbi mille satub pori ja niiskus laagrisse
 - puudus tehase markeering
 - algselt suured loksud
 - ainuke kiri "Made in China"
Teavitasime auto omanikku, et selline laager kaua ei kesta.
Oma töökojas kasutame ainult kvaliteetseid brände - mis kestavad.
Igas autovaruosade poes on müügil kahte liiki varuosi - head ( paraku veidi kallimad) ja odavad ( ei pruugi kesta ).
Kasutame ainult häid või kliendi poolt toodud varuosi.
Me ei paku garantiid kliendi poolt toodud varuosadele.
Sälk poolteljel ei mõju laagri kestvusele, olenemata, kust ta tekkis (auto aastast 1987 ja meie ei ole esimesed remontijad).
Pretensiooni puhul tuleks esmalt pöörduda töökoja ja varuosa müüja poole ning neid viia kokku.

Lugupidamisega,
Enn Vedom
Alved  Grupp OÜ
+372 5049292
Vasta

  Ära hakka siin  mingit veidrusi ajama palun. Muid sõnu mul enam Sulle öelda ei ole. Laagrite karbil oli tootja nimi olemas ja see, et Sina nägid seal vaid kirja Made in China siis see vist Sinu kõige suurim hirm elus: kõik mis tuleb Aasiast! Big Grin Big Grin Big Grin Fänna seda Ameerikat nii palju, kui jaksad aga austa ka teiste valikuid ja toodangut. Ja selles, et see üks laager nii ruttu otsa leidis, seda ma Sinu süüks pole ajanudki.
  Minu "valvsal" juuresolekul toimus ju vanade laagrite eemaldus relaka näol ja relakat hoidsid käes küll vaid Sina. See mis poolassi jäänud ei ole väike täks mingist ürgajast. Kahjustatud poolass on täitsa hoiul ja alles, võib selle lausa Paunvere väljanäitusele viia! Ja Laurel on sellisel juhul ikka ülikõva auto, kui kõiki hädasid mida Sa pidevalt üles loetled liikleb ikka igapäevaselt nagu noor jumal! Halleluuja selle peale! Big Grin Big Grin Big Grin

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Aitab äkki juba, ise suured inimesed, klaarige omavahel asi ära kes keda läbi nussis, pole eriline teema siin arutamiseks. Tuleks nüüd moderaator ja kustutaks suurema osa siinsest teemast ära oleks väga pro...

Nissan on äge, lausa nii äge et seisab üks isend nüüd töökojas ja ootab uut käigukasti  Big Grin
...aga see poriga loopimine hakkab juba ära tüütama.  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

ei kustuta - nn päris-elu eri osapoolte lõpuni erinevaks jäävad vaated on ju huvitav. Ei ole kõik mustvalge ning mättad ja nende otsast paistev on erinev. Nii lihtsalt on.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

  Ja üleüldiselt kas Teil ei tekkinud siin küsimus, et kui poolass OLI juba Alved OÜ lahtivõtmisel vigane või sisselõikega siis härra autoparandaja ei näinud mingit põhjust mind sellest teavitada koheselt ja näidata seda? Olin ju sealsamas paar meetrit eemal.
  Et, kui oma Hiina laagritega kohale juba vajud siis pole nagu enam vahet kuhu külge need lüüakse suhtumine? Big Grin Big Grin Big Grin Aina paremaks läheb.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

(26-04-2016, 02:14 AM)eliisa25 Kirjutas:    Ja üleüldiselt kas Teil ei tekkinud siin küsimus, et kui poolass OLI juba Alved OÜ lahtivõtmisel vigane või sisselõikega siis härra autoparandaja ei näinud mingit põhjust mind sellest teavitada koheselt ja näidata seda?

Siin mul küll küsimust ei tekkinud. 

Ma ju pole seda konkreetset lõiget näinud, kui sügav, kas ohtlik jne. Eks vanadel autodel on tihti ka eelmiste töötegijate jälgi küljes, iseenesest, kui ohtlikud nad on. Ja kui töömees täiesti poole materjalini julmalt sisse ei lõiganud, ei tee see väike kraabe veel midagi.
Olen näinud neid lõikeid ka Land Roverite (aeglustiga kastid ja hirmsa momendiga!) pooltelgedel (kuidas seda vana laagrit ikka muud moodi kiirelt kätte saada...) ja puruks lähevad nad ikkagi hoopis muust kohast, mitte sealt sisselõike juurest.
Seega, saan parandajast täitsa aru, isegi kui ta seda nägi ja ei kobisenud. Jäi ära kunde tundidepikkune helistamine kellelegi sõbrale, keda kätte ei saa ja  kes on targem (siin kliendi sool pole mingit vahet, eksole, mehed teevad täpselt samamoodi, ega need veel eriti autodest tänapäeval midagi ei jaga), jäi ära järgmise kasutatud pooltelje hankimine/toomine jne ja auto sai kiirelt korda.

.........

Aga mul tekkis hoopis selline küsimus: miks seal Alvedis siis kogu aeg käid, kui nad nii pahad on?
Kunagi ammu oli ju ka miski konflikt nendega (vist töötunni arvestamise osas)?

Ju siis midagi head neis ikka ka on, kui nad vanu autosid nõus on tegema. Pole see töö ju lihtne võrreldes 2013a Audi šharniiri- või termostaadi vahetusega. (ja ka nendega on tihti 100 jama)

P.S. Mu mobiilitelefonile on ka kirjutatud Assembled in China. Töötab tõkiskingana ja allveeujudes...Smile))). Vist.
Ärge põdege.
Vasta

Kas sisselõikest pilti saaks?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Hea Ksf Eliisa!

Olen lugenud su teemat küll üht ja teistpidi,algselt mõtlesin et ei hakka teemat oma kommentaaridega risustama, aga kui trumm läinud mingu pulgad kah! Big Grin
   Siin teemas jääb kõlama sinu negatiivne kogemus ühe autoremondi firmaga. Usu, sa ei ole ainus. Kas ei oleks aeg halb maik välja sülitada ja oma igapäeva toimetustega edasi minna? Sellest jamast on möödas üle aasta, ehk aitab siunamisest ja kirumisest,tee lihtsalt vastavad korrektuurid ja ära enam sinna mine, punkt. Sa said oma raha eest midagi, millega sa küll rahul ei ole, aga tea, et paljud inimesed on hulga rohkem petta saanud.
   Olen kah oma elus rohkem autoteeninduste uksi kulutanud kui keskmine eestlane seda kunagi ilmselt teeb,ning võin sinuga nõus olla, et  enamus kogemusi jääb sinna negatiivse poole peale,kiidusõnu on kahjuks vähe öelda. Seda nii margiesinduste kui ka nn teise ringi remondikohtade kohta. Sellepärast käingi vajadusel ainult ühe tuttava juures, kes teab mind ja mina teda. Sattusin siiski peale paari aastast vahet jälle ühe margiesinduse leti taha,ning tuli tõdeda et s....gi pole muutunud,isegi hinnapakkumise tegemine võttis kogenud eksperdi kokkutama.
   Olen näinud seda elu ka remondimehe mätta otsast ja tean samas kui kergelt võib vana auto remontimine plaanitust pikemaks venida ja kahjuks on enamus kliente väga kiired sind siis kui käpardit hukka mõistma. Tegelesin kunagi ka omal käel autoremondiga ning tänaseks olen järgi jätnud paar klienti kes saavad aru ,et mis liigub see kulub,mis kulub see läheb katki. Katkised asjad on vaja aga korda teha ning see maksab raha. Raha on aga tänapäeva inimestel vähe ja sealt need mured hakkavadki.
   Minu tagasihoidlik arvamus on, et unusta see halb kogemus ning sõida uhkelt oma Nissaniga edasi. Nissani diisel on vastupidav tegelane ning minu masinal on ees umbes 450000 km. Seega mõistan miks sa just sellise margi ja mootori valisid. Nii et rohkem kajastamist ja pilte autost,vähem aga musta pesu pesemist foorumis.

 Jääme autost uusi uudiseid ootama.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

(26-04-2016, 18:00 PM)stihl Kirjutas:  Aga mul tekkis hoopis selline küsimus: miks seal Alvedis siis kogu aeg käid, kui nad nii pahad on?
Kunagi ammu oli ju ka miski konflikt nendega (vist töötunni arvestamise osas)?

 Ma olengi seal elus ainult ühe korra käinud, kui esimest korda tagarattalaagrite vahetus toimus. Peale sellist kogemust, et töötunni hinne korrutub tööliste arvuga ning see selgub alles tehtud töö lõpus ja samas netilehel ja töökoja seinal on selgelt kirjas sõidu ja pakiauto remont 28.- tund ja siis lõppkokkuvõttes mina veel juhm, kes ei saa asjadest aru, läheks veel sellisesse kohta tagasi? A vot nii juhm ka ei ole! Big Grin Peale seda minu siinset kisa-kära parandati info vastavaks ka kodulehel ja loodetavasti ka töökojas.
See, et ühe poolassiga pahad lood selle avastuse tegi järgmine autoparandaja, kes võttis juhipoolse tagaosa uuesti lahti, et ulguvat laagrit vahetada ja tema leidis küll aega ja vaeva, et mind sellest teavitada ning soojalt soovitas ära vahetada ning mitte mõttetult riskida oma elu ja autoga. Kõrvalistuja pool on laager täie elu ja tervise juures ja ei ulu seal millestki. Veel. Vot siit jälle inimeste erinevus.
  Õnneks nüüdseks igasugu katse-eksitus meetoditel leidnud kindlad toredad kohad ja inimesed kellele oma vanakesega hinge pugenud. Ja aina enam õpin ka ise juurde, et mitte iga rihma või tihendi vahetuse pärast kedagi tüüdata. Rahaga on nii ja naa...loomulikult alati on vähe aga samas Laureli jaoks ei ole sellest kunagi kahju. See on minu elu suurim hobi.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Olete ühest laagrist suured lained üles puhunud ,seda tööd teen ise iga päev .Ratta laager ei lähe per...
völli sisse löikamisest,enamasti ikka haamriga peale tagumisest .Oma kogemus
Ratta laagrit vöib kasutada ainult SKF,SNR,FAG Ülejäänud MAPCO ,NK ,TRISCAN jne.on juba karpi avades
PER.....Olen kolm neli korda kasutand NK jne. Üle 5000km pole ükski söit Ülejäänud HIINA asjadel
pole eriti viga............

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Vaidlen vastu skf'i kohapealt. Teema all kahepoolne kuullaager - juba uuena lõtk sees. Ja seda mitte ühel, kahel või kolmel laagril vaid  selliseid käest läbi käinud ca 8. Mutter pingutatud ettenähtud jõuga. Samamoodi on olnud üks veovõlli ots mis enda muttri ise lahti keeranud - proovitud peale kaasasolnud mutri asemel ka kahte uut originaalmutrit.
 Seega Skf'i puhul  mõtleksin ennem ja ostaksin nati odavama, kuid kestva fag toote.
Vasta

Meil need kolm ühes hinnas ja töesti Laureli pole teind aga vanal Ducatol kah sama system....algselt juba porr....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Ma olen nüüd tükk aega viisakalt vait olnud aga täna on uue aasta esimese päeva kõrval ka minu Laureli juubel! Arki paberite järgi kukkus 30 aastat täis. Smile Loogiline muidugi on, et 1986 aastal kokku klopsitud ja natuke kindlasti kuskil laos väljasaatmist oodanud aga lähtume siis ametlikest dokustaatidest.
  Palju seal esialgsest Laurelist muidugi alles on, kui reaalselt mõelda siis ehk 40%? Aga pole hullu, tavaliselt võimalused ei saa otsa, inimeste enda tahtmine saab ja siis koos sellega ka võimalused. Püüan olla erand koos oma tahtmisega.
  Niipalju sain infot konkreetse isendi kohta, et see on viienda põlvkonna Laureli 56-es liinilt maha veerenud auto.
  30 eluaastal veermiku ja 700 000 ühikuid jahvatava mootori koostöö sujub ja kogu kupatus toimib nagu ühelt autolt oodatakse. Osaleb igapäevaselt  Eesti teede kulutamises ja trotsib meie kliimat.Arvestades tänapäeval antava 150 000 garantii puhul, läheb mul viies ring...
    Minu austus aina süveneb, ütleks kokkuvõtteks.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne