Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Minu pärast võivad need nonamed kauem kesta, aga kõva segu tähendab tavaliselt järeleandmisi mingis muus aspektis, olgu selleks siis pidurdusvõime või stabiilsus. Ja kui mul on võimalik panustada kriisiolukorras näiteks meetreid lühemale pidurdusteekonnale tänu kallimale, aga väiksema elueaga rehvile, siis ma ka teen seda.
GTÜ viimase rehvitesti pressiteatest kokkuvõte:
Westlake rehv Sport SA-37 vajas märjal teel seisma jäämiseks 66,9 meetrini küündivat pidurdusteekonda. Continental sai hakkam 49,1 meetriga. Hetkel, kui Continentaliga auto juba seisis, oli Westlake auto kiiruseks veel ca 50 km/h.
Millises autos sooviksid hädapidurduse ajal istuda?
Aga kokkuvõttes: eks igaüks valib rehvi selle järgi, mida ta tähtsamaks peab.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Kui sa paned enda autole üksköik mis rehvid alla, siis söidad möned-kümned kilomeetrid ja on enamvähem selge kuidas on nendega kiirendada, pidurdada, kurvi vötta vöi misiganes. Ja polegi enam probleemi, et mis firma, kuidas vastu peavad jne
Ma usun et köik, kes ringrada harva külastavad, peaksid üksköik milliste turul olevate rehvidega hakkama saama
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 4,471
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
52
Olen lugenud nii 7või 8kümnendatel, et pole ideaalset rehvi. Ümber rehvi oli seal ringi peal mingi 8 punkti vist. Kui teha ideaalne rehv pidurdama, siis suureneb kütusekulu. Ideaalne suunapidaja ei saa hakkama vesiliuga jne, jne. Unustage jutt ideaalist, pole tehtud veel.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
Pigem on teemaks just see, et moodsaid ja enamuses punktides plusspoolele liigituvate omadustega susse ei pakuta enam toredate autude mõõdustikus.
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 5,870
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
See on küll tore, et siia foorumisse on koondunud kõik need, kellel on auto piirid ja enda sõiduoskus kõikides nüanssides teada. Ja kellel võtab rehvide kvaliteedi hindamine ja oma sõiduviisi lihvimine vastavaks aega vaid loetud minutid.
Ma arvan, et rehvitootjad peaksid oma testirühmade värbamiskampaaniad edaspidi siin tegema.
Meil on ees suur tulevik.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,691
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
07-05-2016, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2016, 10:39 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
tunnistan, et ma pole oma vanakestele ühtki uut rehvi ostnud. Mosu kulgeb nii suvel kui talvel tänaseks vist juba 15..20a vanadel Masteritel (olen täitsa imestanud, et pidamine veel mõlemal ajal kriitikat kannatab). Põrnikatele on rehvid koos velgedega tulnud. Nojah - üheks talveralliks (2012) ostsin põrnikale pea
uueväärsed vanakooli naastud, millega lisakatsel teise aja välja sõitsin (kaotus võitjamosule 0,1sek) - neid võib tingimuslikult uueks kutsuda.
ehk siis liigitun kah kenasti Devili viidatute kategooriasse - mees annab endale aru, mis tehnika (sh rehv) tal istumise all on ning sõidab vastavalt. Kui tuimalt pidurdusmaid mõõtma hakata, siis ma võiks oma mosule ju parimad saadaolevad rehvid alla kruvida, aga vene insenerisaavutuste suurepärasuse tõttu oleks pidurite võtmise ühtlus ikka sama küsitav nagu praegu ning üldpildil ei muudaks rehv just palju. Rehv on vaid üks mosaiigikild ja puristid võiks hoopis mittemoodsa tehnika kasutamise osas pead vangutada
Asp - mis rehvidel Su vanatehnika sõidab?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,575
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Lanceril on näiteks pidurisüsteem pumbast kuni ratasteni kõik uus. Välja arvatud siis kettad ise ja piduritrumlid.
Ülevaatusel kukuti imestuset tagumikule kui pügalad võrdselt kerkisid.
Aga ikkagi kui teha järjest kaks pikka/kõvemat pidurdust ,siis teisel pidurdusel on tunda kuidas emba kumba eesmisel rattal on erinevus. Ja see on tingitud tavalistest ventileerimata ketaste omapärast. Ma arvan, et see saab lõppude lõpuks olulisemaks kui natuke halvema haardumisega rehv.
Eks see üks lõputu vaidlus ole ning tõde on ilmselt seal kusagil vahel.
PS! eelmine suvi tuttav käis oma 4wd bjuumeriga Saugal. Esimene kord olid all mingid uued bridgestonid. Loomulikult said servad seal nädalavahetusega otsa ja tuli osta uued. Ostis ka mingid täiesti suvalised no name rehvid lihtsalt selleks,et seal natuke ringitada. No name rehvid kestsid samuti ühe nädalavahetuse. Oma isiklikust ringiajast jäi no namedega ligi 1,0 sekundit maha. Mõlemad rehvid siis olid tänava rehvid. Mitte poolslikid või misiganes võistlemiseks mõeldud rehvid. Ligi 1,0 on motospordis pikk aeg. Aga tegelane arvas,et pea 3 kordne hinnavahe kaalub selle üles. Saab rohkem sõitmas käia oluliselt väiksema kulutusega.
Veel ei anna alla.
Postitused: 1,575
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Minu 165/70R13 maksid 18.-+km
Hinna käärid jooksevad ikka pärsi korralikult sisse kui on mingi vähegi tava autodel kasutatavatest mõõtudest erinev mõõt.
Aga eks iga üks vastavalt omadele võimalustele ja arusaamistele.
Veel ei anna alla.