Pärast lendu kirjutab piloot raporti, kuhu märgib vead. Mehaanikud
loevad raportit, parandavad vead ära ja kirjutavad sama paberi alumisse
ossa, mida nad on teinud, ning piloot saab raporti tagasi, et valmistuda
järgmiseks lennuks.
Siin on mõned tõelised, registreeritud vigaderaportid, mille on
kirjutanud Quantase piloodid ja vastanud mehaanikud. Quantas on muide
ainuke suurem lennufirma, kus ei ole juhtunud ühtegi tõsist õnnetust.
P = probleem, piloodi kirjutatud
V = vastus mehaanikult
P: peaaegu peaks ära vahetama vasaku poole sisemise ratta
V: olen peaaegu ära vahetanud vasaku poole sisemise ratta
P: proovilend läks hästi, välja arvatud see, et automaatne maandumine
oli pisut kõva
V: sellele lennukile ei ole mingit automaatset maandumissüsteemi
installeeritudki
P: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
V: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on
määrdeviga
P: juhikabiinis on midagi lahti
V: juhikabiinis on midagi kinni pandud
P: surnud putukad esiklaasil
V: elusad putukad on tagavaraks laos
P: autopiloot teeb, et lennuk kukub 200 jalga siis kui lennukõrgus
lukustada
V: ei saa maa peal seda probleemi taasluua
P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
V: märk eemaldatud
P: uskumatult kõva müra salongis
V: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
P: kahtlustan, et esiklaasis on pragu
V: kahtlustan, et sul on õigus
P: puudub mootor nr.3
V: mootor leitud paremal tiival pärast lühikest otsimist
P: lennuk käitub naljakalt
V: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult
ja olla tõsisem
P: radar mõmiseb
V: radar ümberprogrammeeritud rääkima
P: hiir juhikabiinis
V: kass installeeritud
delfi