Postitused: 350
Teemad: 29
Liitus: May 2011
Maine:
9
07-04-2016, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2016, 19:02 PM ja muutjaks oli
jürimees.)
Suhtlesin täna JD uue ametliku esindajaga Eestis ( Baltic Agro Machinery OÜ ). Esmamulje suhtlemisest meeldiv. Esiratta laagrid ja reguleeritava pikkusega roolivardad hetkel laos olemas. Vanemaid st mittereguleeritavaid roolivardaid enam kataloogis ei ole. Pakkumine: laager puksi asemele 11,...EUR ja komplektne (koos otstega) reguleeritav roolivarras 40,... EUR tükk, lisandub käibemaks. Jäi kokkulepe, et võtan mõtlemisaja ja vajadusel võtavad kauba kaasa ja kohtume Maamessil.
Stokkeri meeste tänane suhtumine minu sama probleemi lahendamiseks jättis väga halva maigu.
Õhtupoolikul helistati tagasi ja komplektse roolivarda hinnaks nüüd 36,... EUR+ KM.
Roolivarda läbimõõt 14 mm. Minul kaubandusvõrgust sellise mõõduga otsi leida ei ole õnnestunud.
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Minu arust on PlyVal64 süsteem küllalt hea lahendus, teiseks vaatasin laagrite pilti ka, ei julge neilegi pikka iga ennustada, puhas plekk ju. Kui kestavad on muidugi tore.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 350
Teemad: 29
Liitus: May 2011
Maine:
9
Täna sai kinnitust kurb tõde.
Juba eelmisel sügisel tundus, et JD X140 kiirus on langenud.Talv tuli peale ja nii tol korral jäigi. Kümmekond päeva tagasi
katsetasin käru vedu ja tundus, et toimib. Täna haakisin järgi meetri pikkuse vinkli ja asusin muttide ja mügride talvist kaevandustööd siluma. Mingi pool tundi sain normaalselt tööd teha, kui tundsin, et vaatamata pedaali põhjasurumisele kiirus langeb ja ega pikalt ei läinudki, kui vedu praktiliselt seiskus. Vinkel tagant ära ja kuidagi vedas koduni. Teekonna lõpp ca kolmekümne kraadine tõus- selle läbimine õnnestus alles pärast masina seiskamist ja mahajahtumist.
Töötunde kellal vaid veidi üle 480.
Seega nüüd selge, et ees ootab ksf Simmerling-i saatus: veosõlme tõsine remont.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
08-04-2016, 22:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2016, 23:06 PM ja muutjaks oli
Simmerling.)
Tere tulemast meeskonda
Sinul on isegi hästi läinud. 480 tundi on soliidne iga sellele riistale. Hullu pole seal peale juppide hinna midagi. Kõige rohkem võtab aega juppide kasimine. Muidugi ootamine ka, millal ükskord ometi need jupid tulevad..........
Kui tellid komplekti, millest sa ilmselgelt ei pääse, on seal kõik vajalik olemas. Isegi üle kipub jääma. Aga kirjuta siis ikka, millised saavad olema lahkamisleiud ja ürituse edenemine.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
08-04-2016, 22:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-04-2016, 23:02 PM ja muutjaks oli
Simmerling.)
(07-04-2016, 17:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: jürimees
Päris "lolliks" nad peast läinud? Ära Sa sellist asja küll osta (nüüd tuleb törts DIY'd ) - reaalselt maksavad 12-millisele vardale kuulpea otsad kuni 10 raha tükk. Lõikad peetis otsad maha, keermestad ära, stoppermutri ikka leiad ja käändtelje külge kinnitamiseks poldi, nailoki ja 2 seibi äkki ka? Ma tegin omal nii.
Pärislaager puksi asemel on muidugi hea, emtedeele seda rõõmu polnud.
Siin on elamus omaette. Nii näevad välja peale facelifti ämeerika konstruktorite 21. sajandi mõttetegevuse viljad. Minumeelest peaks neid toslemkonstruktoreid autasustama Jaan Tatika nimelise kartuli aurahaga. Teemat ma esialgu ringi ei nimeta Tatikkonstruktorite pärusmaaks. Ootan veel mõnda kildu nendelt.
Välimuselt nii kolmveerand kobe. vähemalt kaugelt. Mingi kummilutt on isegi teisele lisatud.
Aga sisu on tase. Kui sel oleks gramm määret sees olnud, oleks see kummilutt ehk ka mõtet omanud.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
Mul Jonsil on kaks posti varem mainitud rooliotsad all. 7 hooaeg läheb ja lõtkusid pole.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Türi, Paide, Viljandi ja kõik Eesti linnad kokku. Vaatamata vahetatud, taastatud juppidele ja ponnistatud remondile ei toimi asi nii, nagu temalt oodata võiks. Hüdro spetsid, palun diagnoosi. Kohalt rebib nii, et hoia selga. Siis sureb tasapisi. Kui hoiad talda põhjas ei tule mäest üles, meelitades kui vaikselt lisad kiirust roomab lõpuks mäkke. Kummal pool siis viga on. Kas pump ei jõua ette anda või mootor ei suuda liigutada? Ei taha minna kogu ämeerikat kollitama aga kange tahtmine oleks mõnel nende konstruktoril elundid kruupinki fikseerida.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 494
Teemad: 24
Liitus: May 2010
Maine:
4
Pane 20W60 õli kasti ning kestab veel mingi aja.
Kumb su eeltoodud variantidest tõsi on ei olegi tähtis. Kuskil on kulumise tõttu lõtkud tekkinud ning kuumast peast lekib sealt piisavalt palju õli, et enam vedada ei jõua.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Arvestades kogemust antud jõuülekande sõlmega on tehtud õli sisestusavalamise avale vastavad märgid, millised on kontrollitud parimate võimalike mõõteriistadsega (näpp sisse ja paras) on õli piisavalt.
Lihtsat raibe ei sõida. Kuidas teda sõitma õpetada, vot vopross.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(13-05-2016, 22:19 PM)Meistrimees Kirjutas: (13-05-2016, 22:05 PM)Simmerling Kirjutas: Arvestades kogemust antud jõuülekande sõlmega on tehtud õli sisestusavalamise avale vastavad märgid, millised on kontrollitud parimate võimalike mõõteriistadsega (näpp sisse ja paras) on õli piisavalt. Lihtsat raibe ei sõida. Kuidas teda sõitma õpetada, vot vopross.
Õli võib olla, aga ei jõua piisavas koguses pumbani. Ma mõtlesin seda, et miskit kuskil ees.Eelmise tasemekatsuja näpp või midagi muud.
Esimesel ja viimasel kasutajal kõik näpud alles. Kontrollisin, 10 näppu ja 11 varvast. Seega õli taseme kontroll on sooritatud kõiki ohutusreegleid tarvitades.
Ikka ei sõida.......
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 6,911
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Automaatkastidest midagi teades soovitan ka koormusvabalt läbi uhada ja vajadusel lisada.
Lisamisega ei tohi hilineda.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Õli vähesust ei taha uskuda. Õli võtab kasti põhjast ja kast on praktiliselt kurguni täis. Nii näeb tootja ette. Õlivõtja ees on sõel, mitte tõsiseltvõetav filter, mis on ka remondi käigus uus pandud.
Pump jäi tõesti vana. Tööpinna lihvisin ära 2000 paberiga. Algul 1500 ja siis 2000 üle. Klaasi peal ja tugeval siledal alusel. Nüüd on mõistus elunditega triiki. Kas keegi tunneb kedagi, kellel on konkreetse kastiga tegemist olnud? Või vähemalt analoogsega.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Paraku väljavõtteid ei ole. Seda oleks vist ka palju nõutud sellelt lapsevankri juppidest kokkupandud agregaadil.
Enne kokkupanekut võrdlesin vana pumba ja uue mootori kolbide lõtku. Erilist vahet ei tuvastanud. Mis saab pumbas/mootoris veel peetis olla?
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
(14-05-2016, 12:01 PM)Meistrimees Kirjutas: (14-05-2016, 09:35 AM)v6sa Kirjutas: (14-05-2016, 09:00 AM)Simmerling Kirjutas: ...
Pump jäi tõesti vana. Tööpinna lihvisin ära 2000 paberiga. Algul 1500 ja siis 2000 üle. Klaasi peal ja tugeval siledal alusel. Nüüd on mõistus elunditega triiki. ...
On sel kastil töörõhu mõõtmiseks väljavõtteid kanalitest?
Ehku peale arvates pakun, et pump on siiski nii peet, et ei jaksa survet teha...
Siis ei rabaks ju kohalt ka minema. Sain aru, et teatud hetkel on võimu küll. Pumba kulumisel peaks olema suurematel pööretel rõhk suurem kui madalatel. Kas mootori pööretest sõltub liikumine või ei? Korras pump peaks rõhku tekitama igasugustel pööretel. Kulunud pump ainult piinates.
Sama tundub ka mulle. Võtan uuesti laiali, nii kui nii tuleb see viga leida.
Ära vägista, võta suurm haamer!