05-04-2016, 12:21 PM
Kui palju ja/või täpselt seda mõõtu pole vaja, võiks ju romulas ringi vaadata - tulemüürides peaks neid kummipunne olema piisavalt.
(05-04-2016, 12:21 PM)Mahno Kirjutas: Kui palju ja/või täpselt seda mõõtu pole vaja, võiks ju romulas ringi vaadata - tulemüürides peaks neid kummipunne olema piisavalt.Vaja on 12mm avale neid kummijublusid ja ca 10 tk. See romula variant tundub kahtlane, nii pisikesi seal eriti pole ja kätte neid ka mõistlikult ei saa, kui juhtmed asjad läbi on.
(05-04-2016, 12:24 PM)Necro Kirjutas: See müts, mis viimasel pildil oleva isiku pead katab on nii tuttav. Endal seisab üks selline nagis. Esivanem tahtis ära visata, aga ma võtsin käest ära. Sest see on nii kuradi münus ja soe. Kes seda kunagi kandsid, ei kujuta ette.. Sorry OT pärast!
Kuradi kena traktor tuleb sellest! Kiiduväärt töö!
(05-04-2016, 12:03 PM)saarrand Kirjutas: Vajan elektrijuhtmete vedamiseks selliseid kummist juhtmete läbiviike: http://www.dutyhook.eu/other/sleeve/21x3...leeve.html Kahjuks ei suuda kuskilt Tartust neid leida, keegi oskab soovitad, äkki leian ikka.
(10-05-2016, 10:33 AM)saarrand Kirjutas: ...
Hetkel on täielikust õnnest puudu veel esimese kojamehe vars (sobib ükskõik milline vene päritolu traktori vars, ka GAZ auto vars sobib). Vaja on just seda otsa, mis läheb mootori otsa,ülejäänu leiutan ise. Lisaks huvitun T-40 kapotil olevast korralikust logost, minu oma on üsna õnnetus seisus.
(10-05-2016, 11:22 AM)kolentin Kirjutas: No väga pro mu meelest näeb välja, korralik töö.
Kas tänu teisele kabiinile on vaiksem ka seest või pole selle koha pealt erilist vahet?
(10-05-2016, 11:25 AM)v6sa Kirjutas:(10-05-2016, 10:33 AM)saarrand Kirjutas: ...
Hetkel on täielikust õnnest puudu veel esimese kojamehe vars (sobib ükskõik milline vene päritolu traktori vars, ka GAZ auto vars sobib). Vaja on just seda otsa, mis läheb mootori otsa,ülejäänu leiutan ise. Lisaks huvitun T-40 kapotil olevast korralikust logost, minu oma on üsna õnnetus seisus.
Tubli töö ja eeskujulik kajastus. Nii hoida!
Siinkohal vast kogenumad parandavad, aga kas mitte kõigil nõukapäritolu liikuritel ole pisikese avaga luuavarred? Vähemalt mosse luuakonts istus hübriidrussi ajamivõllile küll kenasti...
Soovitus oma kogemusest: kõige paremini hoiab luuda "konksotsaga" vars, mida pruugib vist pool autotööstust, sh. Ford ja Opel.
Kas tööriistakast on kiireemaldatav? Kui ei, siis kaalu selle nihutamist sedapalju ettepoole, et pääseksid pagumist filtrit vahetama ilma liigselt muterdamata.
(17-05-2016, 10:39 AM)mlsluik Kirjutas: Erinevas valikus kojamehe varsi saad minu käest...
(18-05-2016, 09:16 AM)v6sa Kirjutas:(17-05-2016, 20:51 PM)saarrand Kirjutas:(17-05-2016, 10:39 AM)mlsluik Kirjutas: Erinevas valikus kojamehe varsi saad minu käest...
Ma juba vaatasin, et sa ei pakugi.... Sobival hetkel olen kohal.
UAZ konts ei klappinud?