Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
22-05-2016, 15:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 12:14 PM ja muutjaks oli
Kait.)
Tere
Probleem Mtz-05 siduriga. Ei lahuta. Kas piisab ainult ketaste vahetusest või peab midagi muud ka selle käigus vahetama?
Hea oleks, kui kogenumad ka tööprotsessi kirjeldaksid.
Masin enda käes esmakordne, seega kogemusi napib.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(22-05-2016, 15:55 PM)Kait Kirjutas: Tere
Probleem Mtz-05 siduriga. Ei lahuta. Kas piisab ainult ketaste vahetusest või peab midagi muud ka selle käigus vahetama?
Hea oleks, kui kogenumad ka tööprotsessi kirjeldaksid.
Masin enda käes esmakordne, seega kogemusi napib.
Tavaliselt piisab nii "eboniit" ketaste vahetusest kuid soovitav vahetada ka nende vahel olevad metall kettad. On mu kätte sattunud kahe erineva ketaste arvuga isendeid. Seega töö kirjeldus.
1. Otsi ilus ilm. (juhul kui meeldib töötada õues)
2. Haagi haagis sappa.
3. Eemalda masina ninas olev tugijalg.
4. Eemalda mootor. (kaks viimast tegevust poltide lahtikeeramise teel)
5. Kui mootor maas siis paistab ka sidurikorv. Ja edasi näed mida teha.
Siduriketaste ostmise puhul on võlusõnaks Minsk 125 Või Riias Bikernieku jelal asuv kauplus.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 195
Teemad: 4
Liitus: Oct 2012
Maine:
1
Oled kindel, et ketastes viga? Meil sihuke massin juba kaheksakümnendatest saati ja ma ei tea, et seal sidurit oleks näpitud.
Ketaste kulumisel peaks sidur hoopis libisema hakkama, mittelahutamine pigem lülitusmehhanismi häda..
Kui mootorit otsast ära võtad ja käigukasti õli välja ei taha lasta, siis kalluta masin tugevasti tahapoole, muidu jookseb õli maha.
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(27-05-2016, 08:32 AM)v6sa Kirjutas: (26-05-2016, 22:54 PM)Kait Kirjutas: ...
Kas keegi omab infot/on proovinud?
...
Loe läbi isand Gravity postitused ja kui midagi jääb veel arusaamatuks, küsi täpsemalt.
Lühidalt: saama küll.
Minu lugu oli selline. Aasta möödas ja ikka veel rahul.
Sai siis oma 1987 aasta MTZ05 vanast mootorist kõrini. Sügisel kadus säde mis tuli kondensaatorit vahetades tagasi. Talv läbi hoidsin magneetot ahju peal. Lihtsalt plokki polnud vaja kasutada. Kevadel hakkas vajdus jalaga tagumistesse põskedesse taguma. 1,5 päeva tatsasin ümber masina nagu halbu seeni söönud shamaan. Kord kaob säde kord kütus jms. Vahetasin kõik võimalikud jupid. Vedasin ta meistrimehe juurde kes mootoritega rohkem sinapeal. Tulemus ka temal sama. Tuli külla selline tegelane kelle eesnimi hakkab tähega Z . Polnud Zorro oli hoopis Zajebal. Mootor mis mind aastast 1987 teeninud tuleb vahetada. Käisin ära Riias seal Bikerniki tee ääres asuvas poes. Väga asjalikud tüübid. Räägivad nii vene kui inglise keelt (peale Läti). Ostsin ära ülemineku ja starteriga 13hj Holzingeri. Küsisin ka käsigaasi varianti. Pakuti ka seda aga arvati,et pole vaja. Jah hind krõbe (198+260) aga ma kavatsen sellega veel ca 15 aastat töödata siis jagada see ära nende aastatele siis pole hullu. Tagasi koju ca 3 tundi tööd ja Ta töötas. Siunasin ennast ,et ei ostnud uusi siduri kettaid aga saame hetkel hakkama ja Riia on 340 km(edasi tagasi) kaugusel.
Eripäradest. MTZ05 motolt siduri korv neetida. Needid kaasas komplektis. 13hj motolt tuli vända otsast maha lõigata 2cm.
Proovisin nüüd ka tema võimekust. Järelkäru 50cm iseid puid täis. 4 käiguga suri välja. Rohkem proovima ei hakanud. 3 käiguga ei teinud teist nägugi. Mootor popsub praktiliselt tühikäigul. Sai ühendatud sappa äke ja teenitud mõned + punktid ,et aiamaa siledaks aetud. Mootor ikka praktiliselt tühikäigul. Noh vaoajaja järgi. Kuna polnud tahtmist rattaid vahetada raudrataste vastu läks kummiratastega ja alguses kitsamalt ja teist korda laiemalt sügavamalt. Rattad kraabivad mootor peaaegu tühikäigul. Ronisin ka kallakutele ja lasin sangad lahti ninaga maasse. Õlitaseme andur ei suretanud aparaati välja. Poes korrati ka kui kasutad vikatit, vaoajajat , äket või töötad kallakutel siis õlitase peab olema max või tsipa üle. Uus mootor võtab natuke õli. Ja see Holzinger pidi olema pirtsakas õlivahetuse suhtes. Seega vaheta parem varem kui hilja.
Mina olen rahul.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
(28-05-2016, 21:40 PM)Kait Kirjutas: Tere
Täna siis avasin masina. Ja seest avanes pilt.
Kettad olid omavahel kokku kleepunud. Pilt selline.
Kui miinimum programmis soovid siis nö kaks "eboniidist" ketast tuleb kindlalt vahetada ja siis proovida.
Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
Kas mõttekas oleks ka käiguvahetuspulk ja kuulid äravahetada?
Mis järjekorras seda tegema peab?
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
Tere
Kas keegi oskab seletada, kuidas lahti võtta seda osa, mis asub kaane küljes posti sees. Mitte sarvede küljes asuv hoovastik, vaid just see osa, mis vahetab käike. Nii all, kui ka üleval asuvad tal mingid plastikust tihendid/tihendajad. Kuidas neid demonteerida?
Sain lahti kogu krempli, mis liigutab/lukustab diferentsiaali ja reeversi lüliti aga sealt edasi enam ei saanud (see osa mis millele kinnitub käiguvahetus hoob). Ka selle osa liikumine on küllaltki nn tuuga.
Sai üsna segane jutt aga tegijamad/kogenumad ehk oskavad nõu anda!
Kait
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
Siduri sain korda. Käigukasti ka kokku. Kõik peale tagumise käigu ei lülitu. Milles võib probleem olla?
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
Edasi liigub ja neutraal ka töötab. Aga tagasikäik ei tööta.
Postitused: 123
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
Täpsustaks pisut. Edaspidi on kõik 4 käiku olemas ja tagurpidi pole kumbagi? Kas vasakul kangil kenasti kolm asendit olemas (edasi-neutraal-tagasi) lihtsalt masin tagurpidi ei liigu?
Postitused: 10
Teemad: 1
Liitus: May 2016
Maine:
0
10-06-2016, 19:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2016, 19:58 PM ja muutjaks oli
Kait.)
Edasi liigub. Esimene ja neljas lülituvad raskemalt. Teine ja kolmas lülituvad lihtsamalt. Tagurpidi ei liigu. Vasak kang lülitub edasi-neutraal-tagasi.
Ma võtsin kogu käiguvahetuse lahti. St käiguvahetuspulk välja, siis võll koos hammasratastega ka maha. Tagasi panin kuulid määrdega oma pessa ja nii ladusin kogu kupatuse kokku.
Postitused: 123
Teemad: 11
Liitus: Jan 2009
Maine:
2
See gaas ongi nn ebaloogiline, hoovast käepidemel saad gaasi maha võtta. Mul ei taha täiesti lahtise õhuklapiga üldse käia, kui klapp kuskil poole peal, siis töötab tip-top.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Uus karburaator ja bensiipump, varsti võibolla ka magneeto... Need osad uuena lähevad vist juba rohkem maksma kui uus asendusmootor (mingi Hiina toode). Ma ostsin mitu aastat tagasi karburaatori (päris täpselt seda sama mudelit loomulikul ammu ei valmistata enam, pakutakse teistsugust), hind oli siis veel EEK-des, kuid praegu oleks see u. 100 eur. Magneeto oli ka umbes sama hinnaga. Bensiinipumpa ei tea.