Hatz diesel
#1

Selline mootor   http://public.fotki.com/mlpildid/pildidp...g9125.html
[Pilt: IMG_9_125-vi.jpg]
[Pilt: IMG_9_126-vi.jpg]
Külmalt käivitub isegi  -10kraadi celsiust, kuid kui mootor soe, siis ei ühtegi pauku.... jahtub maha, läheb esimesest tõmbest käima
Kui mootor on hõre, siiis peaks ju vastupidine olukord olema ...
Samas on mõte niinimetatud "külmkäivitus"reziimi kohta, Vanadel Volvo veökatel oli kõrgsurve pumbal nupp, mida tuli vajutada enne esimest külmkäivitust, mis andis vast käsu pritsida sisse suurem kogus kütet alustuseks, Kas sellel mootoril ei ole tegu mingi automaat etteandega käivituse alguses?  Ja see soojalt ei toimi. Antud isendil oli pöörete reguleerimis varras natuke viga....kõveraks läinud (lohakas transportimine)...Õgvendasin selle ilusti sirgeks tagasi, aga viga selles polnud. Endine omanik räägib vanadusest ja kuluvusest.   Minu taipamise järgi ei tohiks kulunud mootor...pump külmaga üldse käivituda.
Keegi KSF meie hulgast kribas kunagi, et remondib antud marki jõuallikaid.  Ehk leiate mõned minutid ja toote teemasse selgust..
Parimat  Margus.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#2

pead silmas ilmselt estmotor nimelist kohta ja ksf gravity-d.
Vasta
#3

Kui soojalt ei käivitu siis pakuks pumba viga/kulumist.
Vasta
#4

Diagnostikaks sobib pumba jahutamine külma veega.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

(01-05-2015, 22:05 PM)Marko Kirjutas:  Diagnostikaks sobib pumba jahutamine külma veega.
Õige...  aga kus see pump asub??? , ja kas sinna vooliku ja külma veega ligi pääseb?  olen kuulnud mainitavat sõna "pumppihusti" sellise mootori juures.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#6

Soojast peast mittekäivitumine on pumba viga, mis on siis normaalselt kulunud. Kulumine nii piiripeale , et soojuspaisumine avaldab mõju käivitamisele . 

Pumpa on keeruline jahutada kuna asub poolenisti otsakaane sees. 

Hatz 1B seerial on külmkäivitus lahendatud automaatse Bi-metalliga. Kui mootor külm siis saab hoovastik kaugemale liikuda ja kütusekogust suurendada . Välimine võll kuhu läheb antud mootoril gaasitrossi hoidja külge käib ikka sama palju . 

Vanematel(E-seeria) kasutati siis käsitsi tõmmatavat nuppu mis lubas ka kütusekoguse hooval kaugemale minna käivituse ajal .  


Varuosadega saan ka aidata. 

Esmalt vaata ära, kas sul on 1 otsaga või siis 3 otsaga kütusefiltri süsteem . 

Tavaline pump on st pole pumppihusti .  Varuosana on plunzeripaar eraldi vahetatav. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#7

Tahaks tulla audientsile.  Millised päevad-kellaajad oleksid parimad,et silmaga vaadata ja kukalt sügada?

Parimat   h2rra           +372  5157923

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne