Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
09-06-2016, 19:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2016, 20:41 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Mõnda aega autol kohaltminnes kardaan kolises. Uurides seda asja, siis selgus kardaani vahepuki kumm on puruks ja tugilaager krudises.
Võtsin siis kardaani alt lahti, aga kuna kardaani nuut keskel oli koledasti kinni roostetanud, siis alguses ei saanud seda kuidagi lahti. Tegin siis nii, et panin kardaani nuudis hoidvale poldile midagi vahele ja keerasin ta pingealla. Samal ajal siis hoidsin kardaani õhus ja kopsisin vaiokselt vastu neid kolme kõrva, mis kinnituvad leevendisse. Kardaan tuli lõpuks lahti ja selgus et kardaani rist on kinni. Kohalikust agropoest sai õige mõõduga risti. Panin kõik kokku tagasi ja kuni kiiruseni 70 on kõik korras. 70-90 on kole vibra ja sealt edasi kaob ära jälle.
Kas panin kardaani äkki valesse nuuti? Keegi kuskil rääkis, et aitab kui kardaan tagareduktori külles 180 kraadi ringi keerata?
Äkki ikka lahti löömisega lõi kardaani kõrvad ära?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kui Sa näitaksid kardaani pilti kogu pikkuses, siis saaks midagi ennustada. praegast aga ei näe esimest risti, kas see jookseb teistega ühes joones
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Tegin ennem lahti ära ja siis mõtlesin. Kui aga seda kardaani vaadata, siis mõlemad ristid on tagumise osa külles. Nuut ja vahepukk on väiksema osa külles ja nuudi ots läheb esimese risti sisse. Raske selgitada kui õigeid sõnu ei tea. Ühesõnaga see polt, mis kardaane koos hoiab, seda keerad risti vahelt.
Kuna õiget pukki pole saada, siis läks transiti oma. Ainus erinevus vaatlusel on kinnituste auguvahe.
Siin pildil on natuke juba näha kus nuut on. See siis tagumise kardaanipoole esimene ots.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kordan ikka küsimust: Kas kardaaniristid on kõik täpselt oma tsentitega ühes liinis? tundub et sul on 3 ristiga kardaan, siis kõigil 3 el peab niidiga kontrolliides läbima risti nõelte osa tsentrit. Kui ei, siis tuleb nuutidest lahutada ja koostada 180 kraadi pöördega ja uuesti kontrollida. Pilt 2 ristiga kardaanist. Kummi luti all asuvad nuudid.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
10-06-2016, 11:57 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2016, 12:01 PM ja muutjaks oli
Killer666.)
Ma ei saa aru mis tähendeb tsentritega? Kas risti saab kudiagi teistpidi ka panna?
Võtsin vahepeal naljapärast kardaani alt ära ja selgus et nuudil on märk peal.
Nagu näha siis mõlemad kardaani risti silmad on tagumise osa külles ja neid ei saa keerata.
Ühesõnaga läks palju paremaks, aga nii hea kui ennem oli ikkagi vist pole. Maanteel on tunda viiendaga umbes 2000-2400 rpm vahel. Ennem ja peale on vaikne.
Kui keegi selle ristide keeramise asja ära selgitaks siis võiks veel proovida, aga muidu võib rahule jääda. Maanteekiirusel sõidan vähe.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Esimeselt pildilt on näha veidi, et need taskaalu plekid on päris massiivsed. Arvan et võib rahule jääda, ilmselt siis kummileevendisse mineva kõrva veidi kõveraks saanud.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 6,949
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
See leevendi kolmhark tuleb samamoodi vanasse asendisse tagasi panna! Kui ei märkinud siis nüüd katsetad. Üks variant on ju veel
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
10-06-2016, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2016, 12:40 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
žigullidel jookseb ka kummileevendi sees olev kontreeritud mutter lahti, ja kui lahtise mutriga on palju sõidetud, siisloksutab nuudid võllil ja leevendi kolmnurgas laiemaks ja see mutter jääbki lahti jooksma, sealt kah vibra tulemas. (mutter kinni ja keevisega punkt peale) või paned uued jupid.
Ps. Meeldetuletuseks, et VAZ kardaaniristidele on olemas ka remontmõõdus kausi stopperseibe (paksemaid, kui rist jääb loksuma).
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 222
Teemad: 2
Liitus: Jun 2003
Maine:
1
Võibolla panid kahvlid 180 kraadi teisiti. Saab ju kahvleid kahes eri asendis kokku panna. See loeb tasakaalule.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
10-06-2016, 19:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2016, 19:11 PM ja muutjaks oli
aavu.)
Tsitaat:Kardaan tuli lõpuks lahti ja selgus et kardaani rist on kinni. Kohalikust agropoest sai õige mõõduga risti.
Oled kindel, et uue risti mõõdud sobivad? Kas rist kausside vahel ei loksu? Äkki peaks stopperrõngaste alla ühepaksused peiliplekist seibid mahtuma või nagu ühest eelnevast soovitusest paksemad stopperrõngad. Stopperrõnga sooned roostest puhtaks! Muidugi üks eelnev soovitus keerata 180 kraadi juba koostatud üht või teist kardaani harki uuel koostamisel. Mitte mõlemaid korraga ja vahepeal proovida. Kriidiga märkimisest oleks ajutiselt kasu praeguse algseisu vahepealsel tuvastamisel.
Ah-jaa, palju loksub tagasilla vedav võll külgsuunas, samuti käigukasti väljuv võll?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 616
Teemad: 4
Liitus: Oct 2009
Maine:
7
Kui ma õieti mäletan siis ziguli kardaan võis viskuda 0,1mm.,niiet kell peale.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Ehk on hoopis, suure remondi käigus, mõni rehvi tasakaal jee tõmmanud.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
(10-06-2016, 13:41 PM)reljo86 Kirjutas: Võibolla panid kahvlid 180 kraadi teisiti. Saab ju kahvleid kahes eri asendis kokku panna. See loeb tasakaalule.
See on ka täitsa võimalik. Ei tea ainult, kas neid kausse annab nii veel välja lüüa, et viga ei saa. Teoorias pole nad pikalt seisnud.
Pole midagi targemat teha