Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Eelmise omaniku sõnul töötas see viimati 1994 a. enne kui see autolt eemaldati.
Peale 22 a. seismist tahaks selle uuesti kasutusele võtta,kuid kuna pole varasemalt sellist kogemust .Seega on nõuanded teretulnud,mida võiks enne käivitamist -ringiajamist mootorile teha.
Lahti võtma ei tahaks kohe hakata.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 791
Teemad: 12
Liitus: Dec 2015
Maine:
13
Mis mitsu pealt see on pole enne kohanud..
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Pärit 1978 a. tagaveoliselt Galant Sigmalt.
Ei leia kusagilt mingit valmistajanumbrit,mille järgi saaks vajadusel varuosi tellida?
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
15-06-2016, 16:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2016, 16:44 PM ja muutjaks oli
stihl.)
Ehk siis 16a oli ta selle auto peal originaalis olnud.
See on täna umbes sama nagu 2000a autol hakatakse mootorit vahetama. Remont maksaks vblla 250 ja romulast saaks uuevana 100-ga. Sellisel juhul inimesed teevad nii.
Selle peale ikka oled mõelnud, et korralikku moortorit ei hakka keegi 16a vanal autol ilma põhjuseta vahetama....?
.........
Aga nippe pole siin mingeid - kui küünlad peal ja vihma käes seisnud pole, pane peale ja keera võtit. Eks hiljem selgub, kas rõngad on kinni või mitte; ega seal suurt seismisega muud juhtuda saagi. Bensupump on kuivanud, karbussi membraanid samuti, aga enne ju teada ei saa, kui ei proovi.
Värske õli muidugi sisse enne käivitust. (Kas siis odav mineraal + paar liitrit diislit (mille 30 minuti pärast välja lased ja asendad) või kohe korralik paks 10W-60 täissünt, ega vahet väga polegi.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Plaanis polegi mootorit vahetama hakata.
Auto oli lihtsalt keretöödes ja värvimises.
Nüüd on aeg sealmaal et tahaks mootori oma kohale tagasi tösta.
Lihtsalt kuna mootor ja käigukast on maas ,saab sellele vajadusel mingit profülaktikat lihtsamini teha.
.......................................
Aga nöuannete eest tänud!
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 6,947
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
96
Nagu stihl kirjutas - põdeda eriti ei ole vaja. Puhu puhtaks, suruõhk ja tolmuimeja abiks. Õhk siis küünlaavast sisse ja tolmuimeja sisse- ja väljalaskesse lutsutama, vahepeal keerad (kui keerata saab), siis ennetavalt pool liitrit petrooli/rostlöserit kolbide peale ja järgmine päev ehk saab võtit keerata. Õli vedeldamisega ma viivitaksin aga see puhtalt minu oma kiiks, paneksin lihtsalt mingi odava plörri sisse, mis mootoriõliks nimetatakse.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
(15-06-2016, 23:22 PM)TeeTL Kirjutas: (15-06-2016, 20:46 PM)zxr Kirjutas: Plaanis polegi mootorit vahetama hakata.
.......................................
Küsimus oli selles, et miks 1994 aastal see mootor autost eraldus. Kas plaanis olid keretööd, mida ilma mootorita saaks põhjalikumalt teha, aga siis kereremont jäänudki pooleli ning lõpuks sina said kere ja mootori eraldi tükkidena. Või oli mootori mahatõstmisel muu põhjus (näiteks vahetus rikke tõttu).
Kui on soov kontrollida, kas näiteks plokikaane tihend peab, siis peab ikka jahutssüsteemi ka külge ühendama. Esmakäivitumise kontrolliks, mootorikolina ärakuulmiseks või suitsemise vaatluseks pole seda muidugi vaja.
Omanik võttis mootori maha ,kuna soovis 1,6 l asemele panna 2,0 mootori.
Aastad möödusid ,aga asi jäigi pooleli.
See 2 liitrine mootor on senini alles .
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Postitused: 348
Teemad: 166
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Vahepeal siis niipalju targemaks saanud,et mootori markeering 4G32.
Sai tellitud uued tihendid ja kuna mootor endiselt puki otsas-vahetaks ka väntvölli simmerid ära.
Eemaldasin ka roostekarva väljalaskekollektori ja plaanis see liivapritsis pealtpoolt puhastada.
Millist kuumakindlat värvi sellel kasutada,et kollektori välimus säiliks pikema aja jooksul ?
Vöib siia oma kogemusi jagada.
O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe