(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2016, 11:25 AM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Tere!
Ega kellegil ei juhtu olema veneaegse Minski 3.00-18 rehve. Hea oleks kui oleksid tutikad. Vastu pakun tutikat proti Moskvitši rehvi. Või midagi muud. Hea oleks kui poleks mõrasid ja auke,sest plaan ikka tsiklile alla panna,mitte sitakärule.
On samuti rehvi mure. Täpsemalt siis selliseid 2 tükki --> http://www.flexelmobility.com/wp-content...CW7509.jpg
Margiks on neil Colson 190 WP, (täiskumm) Velgi pole vaja.
Välisläbimõõt 190mm, seest ~130mm, laius ~40mm. Võib ka pakkuda muid mõõdu poolest sobivaid rehve.
Tänud ette. Suhtlus PSi kaudu.
Nii vana massin küll, et sobib siit küsida - ega kellelgi ole vedelema jäänud sellise käepideme pikendust, mis lubab küürutamata töötada? Ühed vähemkäiatud terad ka ei segaks...
Kas kellegil on pakkuda järgnevatelt piltidelt vastuvaatavat sidujat v midagi sarnast mis võiks sobida? tegu väikese pakipressiga mis teeb pehmet pakki.
(04-07-2016, 22:29 PM)kylminaator Kirjutas: Kas kellegil on pakkuda järgnevatelt piltidelt vastuvaatavat sidujat v midagi sarnast mis võiks sobida? tegu väikese pakipressiga mis teeb pehmet pakki.
Hambad maas või juhtnukk kulunud?
Palju on põhivõlli diameeter?
Kardetavasti on kulunud tüki taastamine veel toimiva naabri eeskujul kindlam lahendus, kui töökorras asenduse leidmine. Säilitatakse sääraseid asju ju tavaliselt vanarauaplatsil hunniku alumisena, mis sidumismehhanismi tervisele mitte hea ei ole.
(04-07-2016, 22:29 PM)kylminaator Kirjutas: Kas kellegil on pakkuda järgnevatelt piltidelt vastuvaatavat sidujat v midagi sarnast mis võiks sobida? tegu väikese pakipressiga mis teeb pehmet pakki.
Hambad maas või juhtnukk kulunud?
Palju on põhivõlli diameeter?
Kardetavasti on kulunud tüki taastamine veel toimiva naabri eeskujul kindlam lahendus, kui töökorras asenduse leidmine. Säilitatakse sääraseid asju ju tavaliselt vanarauaplatsil hunniku alumisena, mis sidumismehhanismi tervisele mitte hea ei ole.
Aga lotoga ju ka võidetakse
Pigem juhtnukk kulunud, toimiv naaber on veel vähem toimiv. Põhivõlli diameetrit nüüd kohe õelda ei oskagi, nädala pärast pressi läheduses siis saab mõõta. Tõsi ta on, et analoogi leidmine õnnemäng ole. Vb peaks katsuma vana kuidagi taastada jh.
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 19:07 PM ja muutjaks oli hulgus.)
(07-07-2016, 14:40 PM)HendrikR Kirjutas: Kas keegi lammutab hetkel mõnda sektsioonkappi? Oleks vaja punasega märgitud vidinat
Magnetsulgur vai mistandoligi.
ETK Ehituskeskuses oli vist letikaup, igat värvi teisi, Tartus-Tallinnas Mööblifurnituur.
omal ka kuskil karbinurgas mõned.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-07-2016, 21:35 PM ja muutjaks oli hulgus.
Muutmise põhjus: korras
)
Enne kui poe uksi kulutama hakkan, küsiks siit: Ehk on kellelgi üle elektrimootor, 3,5-4,5kw, ~1700 rpm?
korras.
Mootor ise oli uuem, lääne toode, aga ringi ei käinud, suurte torutangidega ka rihmarattast ei liikunud. Esimene pilt kui mootori otsakaane maha sai oli nutune. Vesi sees, oksiide täis, rootor sees kapitaalselt kinni.
Täna sai tagumine kaas maha, selgus, et tagumine laager känkraks roostetanud?! Uus laager letist 6 rubla, tund pesu ja kuivatamist fööniga, lego kokku, testriga mähiseotsad üle, lühist ei olnud ja juhe sappa. Käib kui kell. Eks koormuse all hiljem paistab palju see vesi seal paha tegi. Ja ma sinisilmselt arvasin, et el.mootorid suhtkoht niiskuskindlad...
Küsin ka siit äkki kellegil veel vedeleb kasutus kõlbuliku silindri pead K-650 dneper 8 või varajane 9.
Vaja siis vasak poolset kui peal istuda nägu sõidu suunas
Lisan pildi, et aru saada milline täpselt.