Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Tere. Selline küsimus, mis on ühist Joseph Vögele'l ja Deutzil? Nimelt on üks mootor Joseph Vögele kirjadega ja väljanägemiselt sarnane Deutz MA608 mootoriga, samuti 4hp mootor.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 5,825
Teemad: 742
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Lühikokkuvõte: V müüs D mootoreid ja paigaldas neid oma masinatele (?). Ühtlasi said D mootorid seeläbi V sildi, kus oli kirjas ka D algne mootorinumber.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Ühesönaga jutust sain ma aru, et Vögele ainult müüs neid mootoreid vöi tarvitas oma seadmetel ja pani mootorile oma kirjadega sildid külge. Et tegu on siis ikkagi identse Deutz MA 608-ga?
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 2,642
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
et lühidalt siis ,1836.a. lõi sepp Josepf Vögele kompanii , mille põhitegevus oli raudtee varustamine erinevate vajaminevate detailidega. Sortiment laienes. Alates 1925. aastast hakkas tegelema ka teede-ehitustehnika arendamise ja müügiga. Deutz mootorid müüs enda siltidega varustatult, mingit muud vahet ei ole. Aga miks seda vaja oli? Vot ei tea. Võibolla oli see Vögele nimi kaubamärgina kuulsam ja oli seega lihtsam müüa? Vögele kodulehelt on ajaloo osa ära kustutatud, seal ei ole enam midagi
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
09-06-2016, 15:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2016, 15:44 PM ja muutjaks oli
TheShadow49.)
Kas numbri järgi aastat ka öelda oskad? Nr on 432767
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
(09-06-2016, 16:56 PM)Raudpats Kirjutas: (09-06-2016, 15:44 PM)TheShadow49 Kirjutas: Kas numbri järgi aastat ka öelda oskad? Nr on 432767
http://www.deutz-traktoren.de/standmotor...otoren.php
siin on üldised tootmisarvud, kusagil oli ka aastate kaupa mõne mudeli kohta, aga ei leia praegu üles.
http://www.maschinenmuseum.de/DEUTZ/DEUTZ_NR.HTM
Selle järgi 1937a massin
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
https://www.youtube.com/watch?v=Nn0DFj-WMp0
Kas videos olev reduktor parempoolse hooratta asemel oli Vögele nö tootearendus? Nimelt mulle silma jäänud mootoril sama asi küljes aga Deutzi mootoritel pole seda juhtunud nägema.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 100
Teemad: 103
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
Sai siis täna mootor koju toodud, möned klöpsud mootorist on siin:
http://album.ee/album/274154/50359921?
Esmasel vaatlusel väntvõll käib ringi, segusiibri hoob ja nookurid kinni. Karbussi ujuki kamber lõhki külmunud, puudu paak ja magneto. Ilmselt on kunagi kepsu vms välja löönud kuna paagi alt on karterit parandatud mingi tundmatu valuga. Ju sinna nahka ka paak läinud on. Praod paistavad olevat ka väntvõlli ruumi luugil ja pleki ribaga paistab et on luuk kokku veetud, ju on see ka pihta saanud. Puudu on ka kraan plokist vee välja laskmiseks, ilmselt tänu sellele ka tundub plokk terve olevat. Küsimus tekkis auguga silindri peas, kahe tõukurvarda vahel. Mis selle otstarve on?
Kui kellelgi juhtub töökorras magnetot ja karburaatorit olema siis vöib neid pakkuda. Ka paagist olen huvitatud.
K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Postitused: 5,350
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
73
Täitsa kobe tükk. Karburaatorid on kõik üsna sarnased,täitsa vabalt võib kohalik toodang olla. Pean ütlema,et pea-aegu terve mootor olemas. Näitamiseks sobib oivaliselt. Kas plaan töökorda seada?
T.
Postitused: 140
Teemad: 32
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
22-07-2016, 22:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-07-2016, 22:16 PM ja muutjaks oli
nemps.)
Eks talvel mõtleb, mootor kunagi osandatud ja jupid vedelesid vanal taluasemel sajal ruutmeetril laiali. Kuna praegu hein kõrge peab sügisel või kevadel veel ühe tiiru tegema, hetkel tundub puudu olevat keps,kolb,magneeto ja tõukurvarraste teema. Muidugi vaadates mis selle mootoriga juhtunud on pole äkki lootustki tervet kepsu ja kolbi leida. Mingi mootorikujulise asja saab vast ikka.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Sellise viguri vedas sõber omale õuele.
Silindris oli juhtunud ilmselt kolba sõrmeklambri seina jooksmine ja kolb oli silindrise kinni ussitanud.
Silt oli küljes selline.
Muud kirjas polnud ja muud silti ka ei olnud. Ehk keegi oskab täpsustada?
Pole ise mõndaega masina manu käinud ja hetke seisu ei tea, aga taastamine käib. Ehk saab varsti popsu kuulda. Kui ei saa, siis edusammudest pilte ikka saan.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 117
Teemad: 8
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
tere
selline mure et minu UZMD 6/2-l läks kolb puru. äkki on mõnel vanatehnikasõbral sellist kolbi pakkuda. asjaga suht kiire, kartul ootab võtmist