Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Mure siis järgmine:
1. Kas kellelgi leidub sapika kero bensu pump?
2. Kas keegi oskab soovitada millega seda asendada?
3. Kuidas saaks sapika soojenduse töökindlaks?
Ette tänades
Indrek
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Asendada saab seda tänapäeva elektriliste madalrõhu bena pumbaga. Saad seda küsida igast autovaruosadega tegelevast poest.
Töökindlus? Vanasti aretati hõõgküünla asemele kõrgepingel töötav süüteküünal. Võttis vähem voolu. Muu ei tohiks probleem olla kui releed andurid korras.
Kui ventilaator on liuglaagritel, oleks mõtekas panna kuullaagrid. Voolu kulub vähem ja pöörded tõusevad.
Postitused: 84
Teemad: 20
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
Pumba võib leida Tallinnast Kadaka autoturult, küsiti 150 eeku
Ost Wagen
Registreerimata
Väidan, et pole üldse pumpa vaja. Kui nõelklapp peab, pane kolmik vahele ja tagant pubast otse toru ette. Siis saab muidugi sooja ainult käiva mootoriga.
Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Niipalju, kui mina tean, viskasid osad sapakamehed selle kapriisse ja tuleohtliku originaalsoojenduse üldse välja ja tõid õlijahutusradiaatori salongi, kuhu siis ventilaator taha pandi.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 84
Teemad: 20
Liitus: Feb 2004
Maine:
0
30-03-2004, 01:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2004, 01:52 AM ja muutjaks oli
nokitseja30.)
Ise olen sapaka sojendusega kokku puutunud zil kraana juhtimiskabiinis. Pole veel tööle saanud. ükskord katsetamisel lõi kabiini paksult suitsu täis.
Postitused: 645
Teemad: 4
Liitus: Oct 2004
Maine:
9
Olles olnud 9 a. sapakaomanik, olen palju erinevaid nippe ära proovinud, lõppkokkuvõttes oli kõige kasulikum originaalne süsteem heas korras hoida, töötas küll ja sooja oli -20 kraadiga piisavalt.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
kuidas on lood aga selle bensiinikuluga?